Polecane posty

Terracan    1
Panowie może podpowiecie jaki obciażnik był by nie za duży i nie za mały na tył do proximy 100Cl.Ciagnik co dopiero zakupiłem jest przy nim tur i pomyślałem że jakaś przeciw waga na tył by się przydała tylko nie wiem jaki ciężar był by dobry.500kg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    3

Tez mi się wydaje że około tony będzie ok. Chyba że będziesz podnosił jakieś wyjątkowo ciężkie rzeczy wtedy więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jakub3507    11

500-600 kg wystarczy. Ja pracuje codzienne bez balastu i bez problemu biorę łyżko-krokodylem(340kg) 600 kg kiszonki z qq. Tylko do załadunku obornika lub piachu zakładam balast zrobiony z beczki od paliwa lub wycinak do kiszonek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dwaplusjeden    12

Ja w swoim 3p posiadam obciążnik po beczce po paliwe który waży ok.400kg i przy mokrych balotach czuć że troszkę za mało, więc do takiego ciągnika z 800-1000 powinno być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terracan    1

tur będzie mi służył tylko i wyłącznie do podnoszenia big begow z nawozami i na tym koniec dla niego roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    24

Witam, jak to jest z tym balastem? Posiadam od pół roku tura oudźwigu 1600 kg do Reault 103.54 93KM ,  ok 4,5t masy. Do tej pory używałem tura bez balastu, w 99% nie podnosiło tyłu. Jeśli ładuje bele to nie ma problemu, ale jeśli ładuje obornik to przednie koła przysiadają? Tylko teraz zastanawiam się, czy bez balastu nie jest przekroczony dopuszczalny nacisk przedniej osi i przez to nie nastąpi szybsze zużycie zwrotnic i tulei osi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzikizbych
      Witam mam problem w zetorze jest on taki że podczas rozucania obornika pękła mi obudowa po lewej stronie skrzyni pośredniej. Tam gdzie jest przymocowana pompa olejowa i 2 filtry olejowe pod schodami jest to przykręcona na imbusy do skrzyni.
      Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem jak to się nazywa . A robota w polu stoi .to mój jedyny traktor
      Pomocy!!!
    • Przez Terracan
      witam.Szybkie pytanie dla właścicieli proxim nowych Cl.Gdzie się włącza tylni wałek,jakimś guzikiem przy kierownicy czy w podłodze którąś wajchą.
    • Przez GrzegorzKulawiecki
      Wie ktoś, jak ustawić zapłon w zetorze 9540? Mam pompę wtryskową po regeneracji nowe wtryski, a ciągnik strasznie mułowaty, jeśli ktoś wie jak sprawdzić i dobrze ustawić zapłon, proszę o jakiś instrukcje, czy na rozrządzie też może być źle ustawiony?
    • Przez Radek1221
      Witam. Jestem nowy na forum, wiec proszę o wyrozumiałość i poprawę jak coś błędnie zrobię. Potrzebuje pomocy, bo nie wiem od czego sie zabrać. Pacjent: Zetor Forterra 9641 + Tur Zetor 260SL. Rok: 2006. Przebieg: 1100mth z kawałkiem. Mam 2 problemy.
      1. Most carraro. Problem dziwny a mianowicie chodzi o to że kiedy sobie jadę przedni most nagle zaczyna haratac i stukać jakby miało coś zaraz tam w nim sie urwać. Podszarupuje jakby miał zaraz odpaść. Załączam przedni napęd i problem znika jak ręką odjął... Po wyłączeniu chodzi dobrze aż znów coś go nie napadnie. Na wlaczonym napedzie problemu nigdy takiego nie było. Wystepuje tylko na 2 i 3 biegu. Oliwa wymieniana na tą co trzeba. Problem od 200-300mth... Podejrzewam tarczki, ale czemu na włączonym napedzie jest wszystko w porzadku pod kazdym wzgledem
      2. Wzmacniacz momentu. Tutaj to juz całkiem głupi jestem. Objawy: przy orce ciężkiej 4x40 na 1 biegu i 2 żółwiu non stop pracuje tak jak powinien przez nawet bardzo dlugi czas. Przy zwyklej normalnej jeździe też wszyatko płynnie, ładnie przełącza itp. A nie raz po wlaczeniu jakiegoś żółwia 1 lub 2 zaskakuje z opóźnieniem, zatrzymuje się i leciutko powoli jedzie do przodu jak nie ma obciazenia( bo inaczej to nawet nie ruszy). Słuchać lekki cichy szum ze skrzyni. Po dodaniu obrotów szum wiadomo przyspiesza aż po jakimś czasie złapie i aż ciągnikiem szarpie. Czasami też po wylaczeniu żółwia reakcja jest opóźniona nawet do 1 minuty. Najczęściej objawia się to po długiej pracy ciągnikiem, ale na zimnym też choć o wiele rzadziej.
      Proszę o pomoc bo nie chce nic na pusto rozbierać. Jakby ktoś miał podobne objawy czy wiedział co go boli to wysyłam skrzynkę piwa czy orenżady. Prosze o pomoc, bo nie chce sie narażać na niepotrzebne koszty i czas rozbierania. Pozdrawiam
    • Przez Pawel9641
      Witam, mam problem z Zetor Forterra, otóż gdy dodaje gazu i obrotomierz pokazuje więcej niż 1500 obrotów obrotomierz po prostu spada. Gdy znów zejdę z gazu do 1200 to obrotomierz powraca. Proszę o pomoc bo potrzebuje pilnie licznik. Zetor Forterra 9641 2008r.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj