hubert1991

John deere 6820 CR 2006r. brak mocy oraz nie równa praca na wyższych obrotach

Polecane posty

hubert1991    0

Witam. Mam problem z JD 6820 2006r. pompa common rail. Po wymianie uszczelki pod głowicą, brakuje mu mocy na wyższych obrotach np.w transporcie, wówczas słychać również falowanie na obrotach. Miał ktoś podobny problem? Ma ktoś może godny polecenia serwis mobilny? okolice Ostrowca Świętokrzyskiego. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    4

Być może winny jest zawór SCV sterujący ciśnieniem na pompie common rail. Nie utrzymuje odpowiedniego ciśnienia i stąd spadek mocy i falowanie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert1991    0

Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie diagnostyka komputerowa. Za drogie są te części, żeby robić metodą prób i błędów😀. Ma ktoś namiary na kogoś kto zajmuje się czymś takim???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoter    13

biertech lublin wejdz na jego stronę  nr znajdziesz w internecie polecam na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Biertech też polecam. W moim przypadku miałem jednego roku w żniwa awarie 6430, żaden serwis nie miał czasu u Małolepszego gdzie był kupiony kazali czekać 2 tygodnie, Wanicki tydzień, Gravit podobnie, a Biernacki kazał przyprowadzić na drugi dzień. Tylko nie myśl że w biertech będzie taniej ;) w gravidzie już miał doświadczenie jak kasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1

polecam wnickiego z oddziału w piaskach, mają najbardziej doświadczonych ludzi w tym terenie, i konkurencyjne ceny. z bier...... podesle ci bez doswiadczenia i zapłacisz - zaboli bo pan A łupie równo, drozej niz ASO i więcej komplikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2183
4 godziny temu, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

Wspólczuje  u mnie agro rolnik śniadowo też spierniczył robote i po wymianie uszczelki ciągnik stracił moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1
Dnia 21.02.2020 o 15:41, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

i to jest to za co lubię  ASO, zawsze ogarnę temat. U domorosłych mechaników nikt by nie wrócił i nie poprawił, bo by nie umiał, nagle czasu by mu brakło, bał by się kosztów lub przerzucił na nas - klientów. I wtedy jako użytkownicy płacimy podwójnie.

Poza tym kalus77 gratuluje wsparcia jakiego udzilił ci wanicki na te twoje naprawy. w innej marce po 3,5 roku mi nic nie chcieli dać (niebieskiej), a widę iż tobie pomogli super, z kim tam rozmawiać aby takie wsparcie dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ciągnik na jednym z wtrysków miał źle założoną podkładkę. Prasowałem słomę w żniwa prasą pasową i zostało mi z 40 ha do ogarnięcia, ciągnik dostał przedmuchu i był słyszalny dziwne uchodzenie powietrza z wtrysku. Zadzwoniłem do serwisu i mówią że ogarną za kilka dni, sami nie wiedzą kiedy może za 2,3 albo 4 dni. Tacie się podniesło ciśnienie, poszła niemiła wiązanka w stronę kierownika serwisu po czym na drugi dzień serwis zrobił za darmo o 8 rano. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1
7 godzin temu, soko74 napisał:

Jaja sobie robisz, bo nie ogarniam 😲

nie to ze nie ogarniasz, po prostu nie jestes w temacie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert1991    0
Napisano (edytowany)

Problem rozwiązany.okazały się 2 padnięte wtryskiwacze. 

Edytowano przez hubert1991
Brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturmen    3

hubert1991, mogę prosić jakiś namiar do Ciebie? miałbym kilka pytań dotyczących John Deere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj