News
hubert1991

John deere 6820 CR 2006r. brak mocy oraz nie równa praca na wyższych obrotach

Polecane posty

hubert1991    0

Witam. Mam problem z JD 6820 2006r. pompa common rail. Po wymianie uszczelki pod głowicą, brakuje mu mocy na wyższych obrotach np.w transporcie, wówczas słychać również falowanie na obrotach. Miał ktoś podobny problem? Ma ktoś może godny polecenia serwis mobilny? okolice Ostrowca Świętokrzyskiego. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fento    2

Być może winny jest zawór SCV sterujący ciśnieniem na pompie common rail. Nie utrzymuje odpowiedniego ciśnienia i stąd spadek mocy i falowanie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubert1991    0

Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie diagnostyka komputerowa. Za drogie są te części, żeby robić metodą prób i błędów😀. Ma ktoś namiary na kogoś kto zajmuje się czymś takim???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoter    5

biertech lublin wejdz na jego stronę  nr znajdziesz w internecie polecam na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    42

Biertech też polecam. W moim przypadku miałem jednego roku w żniwa awarie 6430, żaden serwis nie miał czasu u Małolepszego gdzie był kupiony kazali czekać 2 tygodnie, Wanicki tydzień, Gravit podobnie, a Biernacki kazał przyprowadzić na drugi dzień. Tylko nie myśl że w biertech będzie taniej ;) w gravidzie już miał doświadczenie jak kasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1

polecam wnickiego z oddziału w piaskach, mają najbardziej doświadczonych ludzi w tym terenie, i konkurencyjne ceny. z bier...... podesle ci bez doswiadczenia i zapłacisz - zaboli bo pan A łupie równo, drozej niz ASO i więcej komplikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    42

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    99
4 godziny temu, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

Wspólczuje  u mnie agro rolnik śniadowo też spierniczył robote i po wymianie uszczelki ciągnik stracił moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1
Dnia 21.02.2020 o 15:41, kalus77 napisał:

Od wanickiego z Grójca serwis robił mi wtryski, wymiana pompy wody i jeszcze kilka rzeczy. Przeszło 15 tys cała impreza, po 2 miesiącach poprawiali robotę z wtryskami bo spierniczyli.

i to jest to za co lubię  ASO, zawsze ogarnę temat. U domorosłych mechaników nikt by nie wrócił i nie poprawił, bo by nie umiał, nagle czasu by mu brakło, bał by się kosztów lub przerzucił na nas - klientów. I wtedy jako użytkownicy płacimy podwójnie.

Poza tym kalus77 gratuluje wsparcia jakiego udzilił ci wanicki na te twoje naprawy. w innej marce po 3,5 roku mi nic nie chcieli dać (niebieskiej), a widę iż tobie pomogli super, z kim tam rozmawiać aby takie wsparcie dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    9

Jaja sobie robisz, bo nie ogarniam 😲

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    42

Ciągnik na jednym z wtrysków miał źle założoną podkładkę. Prasowałem słomę w żniwa prasą pasową i zostało mi z 40 ha do ogarnięcia, ciągnik dostał przedmuchu i był słyszalny dziwne uchodzenie powietrza z wtrysku. Zadzwoniłem do serwisu i mówią że ogarną za kilka dni, sami nie wiedzą kiedy może za 2,3 albo 4 dni. Tacie się podniesło ciśnienie, poszła niemiła wiązanka w stronę kierownika serwisu po czym na drugi dzień serwis zrobił za darmo o 8 rano. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    1
7 godzin temu, soko74 napisał:

Jaja sobie robisz, bo nie ogarniam 😲

nie to ze nie ogarniasz, po prostu nie jestes w temacie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelJUREK
      Witam ciągnik po rozgrzaniu tak około 1 godziny lub 1,5 rozłącza jazdę co może być przyczyną
      wymienione zawór cewka od jazdy, wymienione filtry, sprawdzony rewrs, sprawdzone czujniki na skrzyni, wymieniony czujnik parkingu
    • Przez CezaryRoszkowski
      Witam wszystkich forumowiczów, 
      pacjent JD 6820 na pompie CR. Ciągnik zazwyczaj po dłuższej pracy na wysokich obrotach wyrzuca błąd świeć żarowych i wykrzyknik (pomarańczowy), po czym często zdarza się, że ciągnik traci moc (spadają obroty), aż zgaśnie. Odpalam ciagnik troche podjadę i to samo. Co może być przyczyną, dodam, że jak podłączałem własną zatapialną pompkę i pod akumulator to tego problemu nie ma. Czy to wina pompki? Może za słabe ciśnienie daje. Bardzo bym prosił jeszcze o wytłumaczenie jak powinny być podłączone przewody paliwowe, może tam coś jest źle Układ paliwowy w JD to niezły mętlik. Czy ten model ma w zbiorniku jeszcze jedną pompkę i jakis filterek ???
      Płyn chłodniczy na poziomie MAX
      Czujnik temperatury powietrza wlotowego - w tych modelach chyba nie ma
      Filtry paliwowe wymienione
    • Przez allesias
      Witam wszystkich agrofotowiczow.
      Poszukiwałem temat ale nie udało sie mi znaleźć takiego więc zakładam nowy.
      W moim 6620 występuje problem z dość mocnym szarpaniem półbiegów, objawia się to przy jezdzie ciagnikim z zawieszona maszyna lub samym traktorem. Jak zahaczy sie mu jakas przyczepe nawet pustą nie jest to juz tak mocno odczuwalne. Poprostu im większe obciążenie tym łagodniejsza zmiana. A na pusto jest to mocno odczuwalne. Czy istnieje możliwość kalibracji tego czy też nie?
      Dodam ,ze rewers na rozgrzanym oleju pracuje dość płynnie a na zimnym szarpie lekko do przodu.
      Z gory dziekuje za sugestie, pozdrawiam:)
    • Przez wyrebski1
      Jestem po zakupie Johna 6420 i okazało się, że silnik się nie dogrzewa. Wymienilismy termostat, bo to najbardziej było logiczne, że się zaciął w pozycji otwartej lub mogło wcale go nie być. Po wymianie to samo, zresztą stary w gorącej wodzie się otwiera. Powiem jeszcze, że słabo grzeje. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez DK6
      Witam. Mam problem w JD 5620 z przednim napedem a mianowicie sam sie wlaczyl i nie mozna go wylaczyc Jest w nim taka opcja ze podczas hamowania przedni naped wlacza sie i hamuje na przednia os i w pewnym momencie sie wlaczyl i tak pozostalo prosze o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj