Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robi57362    864
witam przerabial ktoś naped womu w mtz 82 żeby zamiast 1000 bylo ok 750? bylo by to dobre rozwiązanie do napedu gdzie potrzeba 540 i zeby nue cisnąć silnika na 2100 rpm

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitok3    1

Który masz rok ruskiego ??? Nie wiem czy w starszych jest możliwość przełączania prędkości tak jak w nowszych. Ale pod spodem skrzyni biegów masz śrubę którą po przekręceniu w prawo bądź lewo możesz zmieniać prędkości wałka womu na 540 bądź 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    864

tak wiem mam 540 i 1000 ale dla ekonomii 540 za wolny na 1000 żeby na walku bylo 540 znów silnik słaby i meczy sie . potrzebny mi jest taki 540 eco


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kitok3    1

Hmmm… jedynie co mi przychodzi na myśl to reduktor założyć aby z 1000 zejść na te 540 czy 720.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    864

o jakim reduktorze mówisz zakladany z tylu na końcówkę wom?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Podobno jak przełączysz pomiędzy 540 a 1000, to wtedy masz 750 . ☺️

A tak poważnie, to w 50/550 przełożenie WOM jest takie, jak byś chciał, ale znowu nie ma 1000.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez darkowe1
      Siemanko mam pytanie ile wam dmucha turbo w ciągnikach ? U mnie w jumzie do 0-6 dmuchanie ale to już konkretnie musi mieć ciężko 
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez Pawel9089
      Witam. Planuje zmienić kabinę w MTZ ponieważ w tej kwadratowej jest trochę mało miejsca i wgl i teraz pytanie do was jaka byście polecili ?
    • Przez Hyosu
      Niech ktoś mi opiszę orginalny rozdzielacz mtz, czy jest możliwość żeby działał dwustronnie, na tylnych wyjściach jak podłącze siłownik dwustronnego działania to mi działa tylko w jedną stronę. A w drugą się robi jakby wolny spływ? 
      Te przednie sekcje też tak działają? A jeżeli też to czy da radę zrobić żeby operować siłownikami 2 stronnego działania?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj