News
traktorzystaJakub7211

Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w renault 155.54? pilne!

Polecane posty

witam ostatnio wymieniałem pompę wody w renault 155.54, i teraz po odpaleniu blok gorący, wszystkie przewody zimę, boję się że jak pochodzi dłużej to się przegrzeje. Wie ktoś jak odpowietrzyć układ? żadnego odpowietrznika nie widać.. proszę o szybką pomoc

Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033 napisał:

może termostat sie zaciął 

jest taka opcja Skoro wcześniej było dobrze?


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertb    166

Tak jak większości samochodów, korek na zbiorniczku odkręcamy i czekamy na osiągnięcie pełnej temperatury pracy. Jeśli w ogrzewaniu jest zawór nagrzewnicy powinien zostać otwarty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    246

zawsze może coś "wyleźć " dodatkowo , jak płynu nalałeś to powinien się odpowietrzyć , zwłaszcza że to stary silnik bez żadnych kombinacji to układ prosty , a może tak ma być ile stopni pokazuje 

Albo pompa coś nie tak , sprawdzałeś dokładnie była taka sama , kanały w tym samym miejscu , albo niekiedy są całościowe uszczelki z "dziurkami"

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033 napisał:

zawsze może coś "wyleźć " dodatkowo , jak płynu nalałeś to powinien się odpowietrzyć , zwłaszcza że to stary silnik bez żadnych kombinacji to układ prosty , a może tak ma być ile stopni pokazuje 

Albo pompa coś nie tak , sprawdzałeś dokładnie była taka sama , kanały w tym samym miejscu , albo niekiedy są całościowe uszczelki z "dziurkami"

właśnie temperatury wcale nie pokazuje, a pompa wszystko takie same. już różne metody próbowałem i nic. a pompa jedynie czym się różni to w starej jest wirnik mosiężny a w nowej plastik. jedynie co mi jeszcze przychodzi do głowy to nagrzewnice u przewody od nagrzewnicy zalać płynem co by mniej powietrza w układzie było


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    26

Co prawda nie w ciągniku, ale w aucie miałem taki przypadek, że w nowej pompie odleciał mi właśnie wirnik. Też był plastikowy. Po za tym kilka razy się zdarzyło, ze po wymianie płynu zacinał się termostat i wymagał wymiany. U siebie w silniku MWM wymieniałem jednocześnie pompę i termostat na oryginał Claasa i problemu żadnego z działaniem i odpowietrzeniem nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma ogrzewanie w kabinie to pokrętło na max ciepłe ustawić, upewnij się czy termostat jest sprawny i pojezdzij nią patrząc żeby temperatura nie przekroczyła normy by jej nie zagotować. Mój Case z 16r odpowietrzał się około 3 godzin, silnik cały czas pracował, trzeba było troche nim pojezdzic.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    246

no bo żadnych korków nie trzeba otwierać po prostu musi sie rozgrzać i wtedy termostat się otworzy i płyn naleci gdzie trzeba .

 

Co do nagrzewnicy to zamiast tam lać możesz po prostu wężyk odkręcić i sprawdzic czy płyn jest a ta strona od pompy powinna nawet płyn pompować .

10 godzin temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

właśnie temperatury wcale nie pokazuje,

znaczy co nie działa ? Czy dużej nie pokazało , może Ci się zdaje że nie działa węże gorące a głowica blok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebe1033 dłużej nie pokazało, niby magistrala i czujnik ciepłe, a temperatura nie drgnie


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    246
7 minut temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

dłużej nie pokazało, niby magistrala i czujnik ciepłe, a temperatura nie drgnie

jak na czujniku jest jeden kabelek to dotknij go przy czujniku powinien wskaźnik na max wskoczyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekuliski napisał:

a wlalles tyle płynu co na początku spuściłes czy ile mniej?

z 3 litry mniej


sebe1033 napisał:

7 minut temu, traktorzystaJakub7211 napisał:

dłużej nie pokazało, niby magistrala i czujnik ciepłe, a temperatura nie drgnie

jak na czujniku jest jeden kabelek to dotknij go przy czujniku powinien wskaźnik na max wskoczyć 

dwa kable tam idą, mostkowałem ich do zegar stoi


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    166

Sprawdź omomierzem przejście na przewodach. Jeden z nich powinien być na stale zwarty z masą. Czujnik możesz łatwo sprawdzić, powinien zmieniać się opór zależnie od temperatury.

Korek należy otworzyć gdyż układ chłodzenia jest układem zamkniętym, pracuje na ciśnieniu wyższym niż atmosferyczne, więc gdzie ucieknie powietrze jeśli jest zamknięty? Nie dawno mnie tu na forum pouczano że układu chłodzenia się nie odpowietrza...

https://allegro.pl/artykul/odpowietrzanie-ukladu-chlodzenia-krok-po-kroku-vKAy7g3MPuj 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez byczek1999
      Witam 
      Jak wyregulowac sprzęglo w renault ceres 85 ?
      I co może byc jak sie przełącza rewers to wtedy zgrzyta sprzeglo czy synchronizator ?
    • Przez Dwaidko
      Witam. Mam problem ze ślizgającymi się tarczkami w renault ares 610. Problem występuje tylko podczas jazdy do tyłu.  Problem wystąpił po remoncie skrzyni. Wcześniej było wszystko dobrze. Jest w nim rewers elektrohydrauliczny. Czy będzie trzeba jeszcze raz wymieniać tarczki? 
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj