Polecane posty

Tomeczek220    0

Witam wszystkich mam takie pytanie mam ochote założyć przedni naped od robura nw jak to dziala i wgl kolega ma zalozony no to sobie nie za bardzo chwali mówi ze traktor osłabiło i wgl rady sobie z tym nie daje .i ja mam pytanie czy wgl te tryby i wgl. Jest to wszystko zgrane ze sobą .jak ktoś ma taki napęd super by bylo jak bym coś dowiedzial na ten temam .jak ktos kojazy to chodzi mi o napede z firmy traktory 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    13

Kolega ma racje nie jeden zamieniał silnik na zetor 7211 bo c-360 za słaby do napędu a według mnie bo to przerabiałem najlepiej sprzedać c-360 dołożyć i kupić oryginalnego zetora z napędem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pepe2    5

Potwierdzam , przerabiałem to wszystko na własnej skórze ,początkowo było fajnie i nawet byłem zadowolony , po trzech latach eksploatacji sprzedałem ursusa i kupiłem ciągnik z napędem fabrycznym i to jest wreszcie to co ma być , szkoda topić tyle kasy w c 360 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyRolnik18    17

Dokładnie. Też to przerabiałem, i powiem tak silnik c360 jest zdecydowanie za słaby (chyba że masz zamiar jeździć na drugim biegu dwu skibowym pługiem i go katować), różnica jest ogromna tylko musisz zmienić silnik (tak jak ja zrobiłem) ewentualnie założyć turbo, no chyba że nie masz dużo pola i nie będzie to główny ciągnik to ok a jak nie chcesz pakować kasy w c360 radzę kupić ciągnik oryginał 4x4, ale wiem że cię wyjdzie to dość sporo taki napęd a dalej to będzie tylko sześćdziesiątka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1111    27

Sprzedając C-360 i trochę dokładając można kupić MTZ 82 który będzie dużo lepszy od takiej przerobionej C-360.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super dziękuję za podpowiedź myślałem sobie założyć do 360 do tura tak ale dziękuję za podpowiedź nie bede zakladal bo mam zetora 7245 i nie bede topil kasy nie potrzebnie wole kupic juz jakiegoś orginalnego z przednim napedem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

jedyn zysk z tego napędu to  dociążenie przodu i stabilniejsza jazda z cięższymi maszynami na podnośniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Franek4011
      Witam jako nowy członek przychodzę z zapytaniem. Mam w planach dać nowe życie swoim dwóm ursusom (c-355,c-4011) z tym że wymagają one całkowitego remontu i że byłby to mój pierwszy remont takiego sprzętu czy dał bym rade sam to wszystko zrobić czy lepij oddać do specjalisty czego bym nie chciał, dodam tylko że mimo że nie robiłem nigdy tego to pojęcie posiadam jest to moje zainteresowanie więc dużo czytam oraz oglądam o naprawach i innych tego typu sprawach. Więc jak uważacie dał bym rade jako początkujący mechanik czy lepij   sie nie pchać?
    • Przez Biskupc360
      Witam robię Ursusa c355m zrobiłem już hamulce 2 strony z nowymi przewodami i pompki oczywiście po drodze jakieś uszczelniacze do wymiany się znalazły z ręcznym też roboty było aby go uruchomić teraz prostuje "regeneruje" błotniki tylne i wymieniam w nich kawałki skordowanej blachy (stwierdziłem że szkoda kupować nowe skoro te nie są zgnite kompletnie a napewno są mocnejsze od nowych ) trochę poprawić maskę muszę i pomalować blachy (malowane będzie pistoletem może ktoś poleci podkład oraz farbę żółtą oprócz agtech..). Dalej wymiana końcówek 4 drążków kier i naprawa instalacji + nowe lampy. Chodzi mi tylko o samą robotę części on mi przywozi oprócz blachy na błotniki tarcz itd.. Będę bardzo wdzięczny za odp ps. Jak skończę dodam zdjęcia przed i po 😉
      WZIĄĆ KURŁA!!!
    • Przez yacenty
      Witam!
      powoli decydujemy sie z ojcem na przejscie na duze bele slomy, do tego bedziemy raczej potrzebowac TURa
      co myslicie zeby zalozyc TURa do 3p?
      nie bedzie za lekki ciagnik? jak to sie bedzie spisywalo?
      macie moze podobny ciagnik z turem?
      jak wyglada sprawa załadunku, rozładunku bel albo duzych wiazek przy uzyciu tura?
      jak wyglada sprawa robot ziemnych? podsuwania obornika?
       
      z góry dzieki za informacje
       
      doradzcie tez jakiego tura szukac? nowego na co patrzec przy sprzecie uzywanym?
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez alkhor
      Mam taki problem, a mianowicie jak pochodzi ciągnik popracuje i nagrzeje się silnik to zaczyna tak jakby kopcić z tłumika ciągnik się dusi i gaśnie. Odczeka się chwilę, aby lekko przestygł i można dalej pracować.
      W czym może tkwić problem? Wymieniłem filtry paliwa, filtr oleju zmieniłem też olej (chciałem już wymienić na nowy), ale nie wiem, w czym może tkwić przyczyna. Tzn. po zmianie filtrów paliwa jeszcze 60--tki nie przetestowałem. Pracowała na kawałku pola koło domu, ale tu nic się nie działo i może za krótko aby uwidocznił się problem.
      Jednak chciałbym dopytać czy to filtry byłyby problemem czy może coś innego warto sprawdzić. Ktoś może nasunie jakieś rozwiązanie.
       
      Nie wiem, jakim cudem miałem tu konto i przestało działać. Trudno się mówi zacznie się wszystko od nowa.
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj