Polecane posty

Witam , mam pytanie jak powinna działać amortyzowana przednia oś w nh ts 135A ... Ona powinna się podnosić po wciśnięciu przycisku po prawej stronie za podłokietnikiem ? Oraz świecił jakiś błąd z kluczem po lewej stronie wyświetlacza z "kodem" "light 105" . Co sądzicie na temat skrzyni electro command ? Jak sprawdzić ten ciągnik przed zakupem ? Dodam iż ma blisko 14 tyś mtg .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie szarpie nic a nic ... a co oznacza jeśli "olej nie jest czarny" ? I o co chodzi z tym "błędem"  light 105 ? i od czego jest żółty przycisk przy wyświetlaczu skrzyni biegów electro command (taki jeden 2cm pod tym wyświetlaczem

Edytowano przez AgroRolnikŚląskiTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuch2016    29

Jeśli olej jest czarny to prawdopodobnie są spalone hamulce. Niestety nh tak ma że hamulce są chłodzone olejem z skrzyni i nie ma żadnego czujnika od zużycia hamulców. Co do błędu to nie wiem co oznacza ale mogę go poszukać w instrukcji ale od nowego t6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tym modelu ale co do błędu to pomocna może być instrukcja obsługi ponieważ jest to komunikat przypominający o wykonaniu rutynowych prac kontrolnych. W załączniku jest zdjecie z nh TD. 

20200208_214228.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydaje że to raczej będzie komunikat przypominający o "serwisie" chociaż handlarz odłączał go od akumulatora więc nie wiem czy przypadkiem to nie przez ten zanik napięcia ... (przynajmniej w samochodach tak jest że po odpięciu aku pojawia się błąd) zwłaszcza że jest symbol klucza

Wie ktoś co czego jest ten przycisk pod wyświetlaczem EC (electro command) ?

 1520404248_7491_amsb.jpg.c913b3b2feabc812b6f037d1d6f0e957.jpg

Dlaczego cały czas świeci się kontrolka na zielono od przedniego napędu ? nie idzie tego w jakiś sposób wyłączyć ? Te nh maja hamulce na 4 koła podczas hamowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd można skasować odpowiednią kombinacją przycisków ale tak jak pisałem przydała by sie instrukcja. Co do przycisków to niestety nie pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuch2016    29

Tak mają na 4 koła. Kontrolka od napędu powinna zgasnać po spuszczeniu ręcznego. Ten przycisk nie służy przypadkiem do zmiany biegów np z 12 na 13 gdy sterujemy biegami przyciskami pod wyświetlaczem?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysio22    954

Ten przycisk jest od sprzęgła, przynajmniej tak mi się wydaje. Używa się go przy zmianie grupy biegów, tak jak wyżej napisano z 12 na 13 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuch2016    29

Co do tego komunikatu "light 105" jest to przypomnienie o rutynowym serwisie który możesz zrobić za 105 godzin. Można sobie to programować co ile godzin chcesz go przeglądać i wtedy po prostu przypomina

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź 😉 Jak sprawdzić poprawność działania amortyzacji przedniej osi ? Macie drodzy koledzy miękkie osi w swoich NH ? W tym modelu jest przycisk z przekreśloną przednią osią ... jak to powinno działać ? po kliknięciu przednia oś powinna opaść ? Spotkał ktoś filmik z pracy miękkiej osi w tych modelach new hollanda ? a może byłby ktoś na tyle uprzejmy żeby poświecić troszkę czasu i nagrać filmik ze "sterowania" przednią osią 

Piotr Staczak mógłbyś wytłumaczyć mi jak to usunąć ?

 

Edytowano przez AgroRolnikŚląskiTeam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.02.2020 o 22:57, AgroRolnikŚląskiTeam napisał:

Dziękuję za odpowiedź 😉 Jak sprawdzić poprawność działania amortyzacji przedniej osi ? Macie drodzy koledzy miękkie osi w swoich NH ? W tym modelu jest przycisk z przekreśloną przednią osią ... jak to powinno działać ? po kliknięciu przednia oś powinna opaść ? Spotkał ktoś filmik z pracy miękkiej osi w tych modelach new hollanda ? a może byłby ktoś na tyle uprzejmy żeby poświecić troszkę czasu i nagrać filmik ze "sterowania" przednią osią 

Piotr Staczak mógłbyś wytłumaczyć mi jak to usunąć ?

 

Musiał byś podesłać mi zdjęcia tablicy rozdzielczej i jakie są przy niej przyciski bo tak to ciężko wytłumaczyć bo nie mam pod ręką takiego modelu żeby wsiąść i zobaczyć na żywo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj