gajor24

jak wymienic i gdzie on jest??

Polecane posty

gajor24    1
Napisano (edytowany)

witam mam john deera 5100R i cos jest nie tak jak wrzucam bieg i daje rewers do przodu to ciągnik strasznie szarpie na każdym biegu jak chce założyć łyżkę czy cos podczepic to sie nie da bo zamiast powoli to tak szarpnie ze zaraz cos przestawie. w serwisie mowia ze to zawor modulacyjny wiec zakupiłem go za 1tys zł i tu moje pytanie gdzie on sie znajduje?? wiem ze gdzieś w skrzyni ale gdzie??

Edytowano przez gajor24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

oczywiście że trzeba go skalibrować sama wymiana jest bezsensowna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

U mnie też twierdzili że musi szarpać na A, B i C gdy ciągnik był na gwarancji. Po gwarancji się zdenerwowałem i przyjechali zrobić kalibrację sprzęgła i skrzyni. Wzięli kase i pojechali. Rusza lepiej, półbiegi też wchodzą lepiej ale dalej lekko szarpią. Najgorzej 3 półbieg na F.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

półbiegi wchodzą gładko tylko jak mam np założonego paleciaka i chce zdjąć cos np z busa co ma euro paletę  to jak dje rewers to tak szarpnie ze widły mi zamiast palete to busa przepchnie bo tak ciągnik podskoczy żeby wolno precyzyjnie wjechać pod paletę to muszę włączyć C1 czyli 3 bieg i trzymać go n hamulcu i mega wolno puszczać sprzęgło bo inaczej to taki strzał dostanie w koła ze łeb urywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek2201    51

koniecznie kalibracja. u mnie w 5e było to samo. możliwe że na razie zaworu nie będziesz musiał wymieniać będzie kalibracja może wystarczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj