Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , przymierzam się do kupna deutz fahr`a serii agrotron . Interesuje mnie deutz z oznaczeniem "new" czyli 2005+ rok produkcji . Na co zwracać uwagę przy oględzinach ? Ciągnik ma bodajże deklarowany przebieg rzędu 10000h ... Ma ktoś rozpiskę błędów do tych agrotronów po 2005 roku ? czy ona nie uległa zmianie względem serii mk3 ? Te ciągniki mają mniejszy silnik 6.1 litra z tego co słyszałem ? Jakie są opinie na ich temat ? Są jakieś zmiany oprócz wizualnych względem mk3 i 108-128 ? One mają Common Rail czy pompo wtryski ? Jaki jest kosz naprawy układu wtryskowego na "pompo" ?

Edytowane przez AgroRolnikŚląskiTeam
Opublikowano

mam 150 z 2008. tam jest pompka wtrysk nie pompowtrysk. koszt wymiany końcówek wtryskow to 1200-1500zl.a samych pompek od 1000 za sztukę. skrzynia jeśli była kalibrowana i olej regularnie wymieniany to te 10k.nir jest wcale dużym przebiegiem

Opublikowano

new 150 ma silnik 6,1 a 150.7, 165.7 i 180.7 silnik 7,1  ciągnik praktycznie bez wad poza słabą klimatyzacją wymiennik jest pod siedzeniem nie jest to dobre rozwiązanie

mechaniczne zawieszenie kabiny też nie jest przemyślane do końca,  skrzynia ZF 7200 pancerna, poza tym nie kalibruje się jej jedynie sprzęgło rewers  wymaga kalibracji

ale to bardzo rzadko  bardzo mocna hydraulika, silnik bardzo oszczędny części ogólnie dostępne most przedni Carraro wytrzymały i w miarę  tanie i dostępne części  użytkuje 165.7 od nowości 2006 rok 8000 godzin

Opublikowano

tam nie ma rewersu i kalibruje się tylko sprzęgło centralne

uszkodzenie centralki skrzyni begów skutkuje unieruchomieniem ciągnika na amen ponieważ w sprzedażny są centralki z wadliwy oprogramowaniem i nie ma podstawowy serwis możliwości zaprogramowania centralki (w razie potrzeby mamy odpowiedni poziom dostępu i jako jedni z nielicznych jesteśmy w stanie zaprogramować)

 

przy używaniu dobrej jakości filtrów kabinowych i drożnych odpływach z układu klimatyzacji problem nie występuje z zatykaniem !!!

Opublikowano

nie istnieją takie filtry poza tym ułożenie chłodnicy pod siedzeniem nad skrzynią to był idiotyczny pomysł i nie ma co tu dyskutować o tym żadna dodatkowa izolacja nie pomoże ogólnie cały układ rozprowadzenia powietrza po kabinie jest do d*py

Opublikowano
Dnia 18.07.2020 o 21:25, tlewandowski napisał:

nie istnieją takie filtry poza tym ułożenie chłodnicy pod siedzeniem nad skrzynią to był idiotyczny pomysł i nie ma co tu dyskutować o tym żadna dodatkowa izolacja nie pomoże ogólnie cały układ rozprowadzenia powietrza po kabinie jest do d*py

jeżeli ktoś zakłada jakiś zmiennik z 30-50 pln który jest z 1cm lub ze 2 za krótkie nie dolega dobrze w dodatku taki filtr czyści się często nawet codziennie przy pracy w zapyleniu a oczywiście wielu ludzi nie pamięta o tym!

montaż wymiennika ciepła gdzie jest to nie ma znaczenia bo zakleja go bród pył syf

Opublikowano

i powiesz jeszcze że w ogóle nie nagrzewa się od skrzyni , poczytaj opinie o klimatyzacji i wentylacji w tym modelu, wszyscy zakładają słabe filtry i nie dbają najwidoczniej

nawet podczas testu który był robiony nie pamiętam już przez kogo profi, rtp czy top agrar układ wentylacji zdobył 2 punkty na 5 możliwych też mieli złe filtry?. nie ma co czarować rozwiązanie to jest po prostu spierdzielone konstrukcyjnie ale to jest jedna z niewielu wad tego modelu bo ogólnie ciągnik jest bardzo dobry  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v