Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomuss17    11

witam problem taki nie dziala całe sterowanie ehr w kabinie na konsoli nie wyświetla zadnych błedow jedynie kontrolka z książką przy kierunkach podnoszenia mruga i zeby było śmieszniej ehr na błotnikach działa spotkal sie ktoś z czymś takim ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niuch2016    28

Sprawdzałeś czy kable się gdzieś nie przetarły lub zerwały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

przeczytaj instrukcję 😉.

To że nie działa to twoja wina bo za mało guziki ciskasz  😋, jak pamiętam to po odpaleniu albo tylko po przekręceniu kluczyka należy przesunąć suwak od regulacji wysokości tył-przód i dopiero się odblokowuje . W praktyce to po odpaleniu naciskam po dwa razy przełącznik podnieś potem opuść aż sie ruszą ramiona i wtedy odblokowany jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomuss17    11

to jak ty opisujesz to kontrolka nie miga wiem o tym i czytałem instrukcję wiem o tym że jak użyjesz ehr na blotnikach to musisz przesuwać ten suwak w ciągniki żeby uruchomić podnośnik tu problem jest inny czytaj ze zrozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11
24 minuty temu, sebe1033 napisał:

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

na konsoli zaden błąd nie wywala

chodzi ci o blokade na szybkości opuszczania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

no nie zablokowałeś go ? A po odpaleniu pociskasz przyciski góra dół i nic nie ruszy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11

jeśli ci chodzi o tą blokade to nie włączyłem i przyciski tez nic nie dają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

no to coś się zwaliło ... jeszcze dla pewności pokrętła wszystkie sprawdź , możesz jeszcze prąd odłączyć chyba że odłączasz -masę guzikiem na słupku , jak nie pomoże to tylko serwis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11

a ktoś mi powie czy ehr w kabinie jest na tym samym bezpieczniku co ehr na błotniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

chodziło mi że jak prąd odłączysz to się zresetuje może coś , 

co do bezpieczników to masz je z lewej w rogu jak odkręcisz 3 torksy (gwiazdki czy jak tam zwał) 

 

A może gdzieś jaka wtyczka nie łączy , tylko jak z błotników działa to gdzieś schowana musi być ...

Miałem problem z ciśnieniem w silniku odrazu prawie nieraz w czasie jazdy się zapała lampka , serwis przyjechał a tam wtyczka/złącze nie spięte do końca od kabelka od czujnika ... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    54

Gaszenie/ odpalanie, odłączanie prądu nic nie da, ja czasem mam taki problem w t6030PC, jest on wynikiem zbyt szybkiego wciskania guzika podnoszenia po odpaleniu silnika- przynajmniej u mnie. Za pierwszym razdem odblokował mi serwis ale chyba sami bardzo nie wiedzieli jak, bo meczyli sie z laptopem, dużo wciskali na raz i poszło a ja nie dopytywałem bo nie spodziewałem sie że ten błąd szybko powróci, potem nauczyłem się sam to odblokować metodą prób i błędów czyli kręciłem i wciskałem co sie dało. Ogólnie ciężko to będzie opisać, poza tym ja mam lepiej bo w kabinie mam dwa guziki od powolnego sterowania przy podczepaniu maszyn i te przyciski tak jak te na błotniku wtedy u mnie działają u cb pewnie trzeba drugą osobe albo robić kilometry w te i na zad. Dodatkowo nie wiem czy to ta sama przyczyna.

Ja robie to guzikiem w kabinie ty musisz na błotniku,,,dajesz do góry, jak podniesie full jeszcze dla pewności wciśnij ze dwa razy i przytrzymaj do góry, potem pokrętłem od ustawiania wysokości podnoszenia daj na max i znowu podnoś na błotniku do góry, ważne jak podniesie  puść i wciskaj jeszcze raz,  u mnie wtedy tak jakby drgnie jeszcze do góry i sam trochę opuści , książka przestaje mrugać i wszystko działa. Nie wiem jak masz teraz ustawione pokrętło od ustawiania wysokości podnoszenia, jeśli już jest na full to opuść na błotniku zmniejsz na gałce i dopiero tak jak pisałem - chociaż może od razu też zadziała nie wiem, ogólnie zawsze robie to na szybkiego i to działa. To wygląda jakby głupiał jakiś czujnik od wysokości i po ustawieniu na max i podniesieniu to sie dopiero razem kalibruje w górnej pozycji.  Napisz czy pomogło

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11

wykorzystałem kilka twoich pomysłów i zrobilem tak

potencjometr od wysokości na 99 i podnoszenie na 10 i na błotniku max do góry i kontrolka zgasła sama i wszystko hula 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299
Napisano (edytowany)

a ciekawe jakby kalibrację przeprowadzić 🤔 , jak już działa a blokuje się , olej i tak musi być rozgrzany .

Kalibrację sprzęgieł już robiłem ze 2-4 razy szczególnie chodziło mi rewers bo szarpał . 

 

A ta T 4 to ile mth ma już nabite ?

 

 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11
Napisano (edytowany)

990godzin w 2lata ciągnik pomocniczy do przygotowania paszy dla krow odpowiednik obecnego t5.95 utility

nie wiem czy dało by rade wejść wogóle w kalibracje skoro nie reagował na nic a do kalibracji właśnie ustawienie podnośnika jest wazne

Edytowano przez tomuss17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

ale mi chodzi o kalibrację teraz jak już chodzi może coś nie łapie gdzie jest-na jakiej pozycji/wysokości i się gubi 🤨

 

O to rocznikowo młodszy od mojego T4.95 z 2015 roku , ja tylko 300 mth rocznie robię .

A masz może dolny zaczep/listwę ale tę mocowaną pod mostem a nie tylko listwę krótką mocowaną do konsoli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11

konsoli ??? chodzi ci o suwnice od górnego zaczepu?? innego rozwiązania u mojego dilera nie widziałem a kalibracji nie robiłem bo minimalny błąd 2% jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    11

nie nie mam ten lipny oryginał z cnh maksymalnie go skróciłem i daje rade zazwyczaj na suwnicy używam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    299

też go mam do rozrzutnika czy beczki 5 t jeszcze dawał rady ... ale ja tam już dospawałem uchwyty że śrubę przełożyłem przez te dziury w szynie , bo przy tandemie 8 t się pogiął 😫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinYN
      Ciągnik ma przepracowane 800 mth i występuje problem ze zmianą kierunku jazdy.
      Gdy chce zmienić pozycję rewersu do tyłu to często jest to nie możliwe, blokuje się po ponownym wciśnięciu pedału sprzęgła udaje się zmienić kierunek jazdy ale nie zawsze.
      Problem pojawia się często i nie pomaga regulacja linki 
    • Przez majkel207
      Posiadam New Holland T4020V, ostatnio zaczął mi ciężko palić i kopcić, zauważyłem że ten mały wstępny filtr paliwa jest trochę zawalony ( w zeszłym sezonie wymieniałem oba filtry a przebieg zrobiłem mały), wymieniłem ten mały wstępny filtr, już tak nie kopci, pali trochę lżej ale dalej ciężko, możliwe, że układ jest zapowietrzony? w tym wstępnym filtrze jest z 1/4 powietrza, a może podgrzewanie padło, ktoś coś doradzi
    • Przez mateusz6700
      Witam mam problem z hamulcami gdy nacisne pedał hamulca to załącza się przedni napęd i pedał hamulca nie odpija do końca
    • Przez dymek333
      Witam,
      niedawno kupiłem traktorek NH TN70SA  ze skrzynią 32x16 oraz rewersem el.hydr. i na desce mruga kontrolka taka jak na zdjęciu w następującej częstotliwości : 4 wolne - 1 wolny - 5 szybkich.  Zakładam nowy temat bo nie znalazłem żadnych informacji czy manuali na temat tego modelu ani na polskich ani na zagranicznych forach. Póki co nie zaobserwowałem żadnych usterek. 

       

    • Przez majkel207
      Witam
      Mam zamiar zmienić ole w silniku w moim NH T4020, jak polecacie olej do niego? Instrukcja zaleca przy pracy przy temp -25 do 20 stopni SAE 10W-30 a przy pracy w temp -15 do 40 stopni SAE15W-40, ciągnik pracuje praktycznie tylko wiosna lato jesień więc lepiej wybrać SAE15W-40, tylko jaka marka może być jakiś zwykły castrol czy mus zalecany w instrukcji ambra, i kwestia filtru musi być oryginał czy jest jakiś tańszy zamiennik?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj