tomuss17

EHR nie dziala w T4

Polecane posty

tomuss17    12

witam problem taki nie dziala całe sterowanie ehr w kabinie na konsoli nie wyświetla zadnych błedow jedynie kontrolka z książką przy kierunkach podnoszenia mruga i zeby było śmieszniej ehr na błotnikach działa spotkal sie ktoś z czymś takim ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

przeczytaj instrukcję 😉.

To że nie działa to twoja wina bo za mało guziki ciskasz  😋, jak pamiętam to po odpaleniu albo tylko po przekręceniu kluczyka należy przesunąć suwak od regulacji wysokości tył-przód i dopiero się odblokowuje . W praktyce to po odpaleniu naciskam po dwa razy przełącznik podnieś potem opuść aż sie ruszą ramiona i wtedy odblokowany jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

to jak ty opisujesz to kontrolka nie miga wiem o tym i czytałem instrukcję wiem o tym że jak użyjesz ehr na blotnikach to musisz przesuwać ten suwak w ciągniki żeby uruchomić podnośnik tu problem jest inny czytaj ze zrozumieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12
24 minuty temu, sebe1033 napisał:

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

na konsoli zaden błąd nie wywala

chodzi ci o blokade na szybkości opuszczania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

no nie zablokowałeś go ? A po odpaleniu pociskasz przyciski góra dół i nic nie ruszy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

jeśli ci chodzi o tą blokade to nie włączyłem i przyciski tez nic nie dają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

no to coś się zwaliło ... jeszcze dla pewności pokrętła wszystkie sprawdź , możesz jeszcze prąd odłączyć chyba że odłączasz -masę guzikiem na słupku , jak nie pomoże to tylko serwis 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

a ktoś mi powie czy ehr w kabinie jest na tym samym bezpieczniku co ehr na błotniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

chodziło mi że jak prąd odłączysz to się zresetuje może coś , 

co do bezpieczników to masz je z lewej w rogu jak odkręcisz 3 torksy (gwiazdki czy jak tam zwał) 

 

A może gdzieś jaka wtyczka nie łączy , tylko jak z błotników działa to gdzieś schowana musi być ...

Miałem problem z ciśnieniem w silniku odrazu prawie nieraz w czasie jazdy się zapała lampka , serwis przyjechał a tam wtyczka/złącze nie spięte do końca od kabelka od czujnika ... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    110

Gaszenie/ odpalanie, odłączanie prądu nic nie da, ja czasem mam taki problem w t6030PC, jest on wynikiem zbyt szybkiego wciskania guzika podnoszenia po odpaleniu silnika- przynajmniej u mnie. Za pierwszym razdem odblokował mi serwis ale chyba sami bardzo nie wiedzieli jak, bo meczyli sie z laptopem, dużo wciskali na raz i poszło a ja nie dopytywałem bo nie spodziewałem sie że ten błąd szybko powróci, potem nauczyłem się sam to odblokować metodą prób i błędów czyli kręciłem i wciskałem co sie dało. Ogólnie ciężko to będzie opisać, poza tym ja mam lepiej bo w kabinie mam dwa guziki od powolnego sterowania przy podczepaniu maszyn i te przyciski tak jak te na błotniku wtedy u mnie działają u cb pewnie trzeba drugą osobe albo robić kilometry w te i na zad. Dodatkowo nie wiem czy to ta sama przyczyna.

Ja robie to guzikiem w kabinie ty musisz na błotniku,,,dajesz do góry, jak podniesie full jeszcze dla pewności wciśnij ze dwa razy i przytrzymaj do góry, potem pokrętłem od ustawiania wysokości podnoszenia daj na max i znowu podnoś na błotniku do góry, ważne jak podniesie  puść i wciskaj jeszcze raz,  u mnie wtedy tak jakby drgnie jeszcze do góry i sam trochę opuści , książka przestaje mrugać i wszystko działa. Nie wiem jak masz teraz ustawione pokrętło od ustawiania wysokości podnoszenia, jeśli już jest na full to opuść na błotniku zmniejsz na gałce i dopiero tak jak pisałem - chociaż może od razu też zadziała nie wiem, ogólnie zawsze robie to na szybkiego i to działa. To wygląda jakby głupiał jakiś czujnik od wysokości i po ustawieniu na max i podniesieniu to sie dopiero razem kalibruje w górnej pozycji.  Napisz czy pomogło

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

wykorzystałem kilka twoich pomysłów i zrobilem tak

potencjometr od wysokości na 99 i podnoszenie na 10 i na błotniku max do góry i kontrolka zgasła sama i wszystko hula 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397
Napisano (edytowany)

a ciekawe jakby kalibrację przeprowadzić 🤔 , jak już działa a blokuje się , olej i tak musi być rozgrzany .

Kalibrację sprzęgieł już robiłem ze 2-4 razy szczególnie chodziło mi rewers bo szarpał . 

 

A ta T 4 to ile mth ma już nabite ?

 

 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12
Napisano (edytowany)

990godzin w 2lata ciągnik pomocniczy do przygotowania paszy dla krow odpowiednik obecnego t5.95 utility

nie wiem czy dało by rade wejść wogóle w kalibracje skoro nie reagował na nic a do kalibracji właśnie ustawienie podnośnika jest wazne

Edytowano przez tomuss17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ale mi chodzi o kalibrację teraz jak już chodzi może coś nie łapie gdzie jest-na jakiej pozycji/wysokości i się gubi 🤨

 

O to rocznikowo młodszy od mojego T4.95 z 2015 roku , ja tylko 300 mth rocznie robię .

A masz może dolny zaczep/listwę ale tę mocowaną pod mostem a nie tylko listwę krótką mocowaną do konsoli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

konsoli ??? chodzi ci o suwnice od górnego zaczepu?? innego rozwiązania u mojego dilera nie widziałem a kalibracji nie robiłem bo minimalny błąd 2% jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomuss17    12

nie nie mam ten lipny oryginał z cnh maksymalnie go skróciłem i daje rade zazwyczaj na suwnicy używam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

też go mam do rozrzutnika czy beczki 5 t jeszcze dawał rady ... ale ja tam już dospawałem uchwyty że śrubę przełożyłem przez te dziury w szynie , bo przy tandemie 8 t się pogiął 😫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk211088
      Cześć. Jestem nowy I nie potrafię za bardzo na tym forum się poruszać więc jeśli temat był to sorry😉. Tato posiada t.4.75 na wąskich kołach I chce założyć 420 85 34 I przód 340 85 24, ma ktoś może fotki na takich kołach? Druga sprawa to chip, jak wam się sprawuje po podniesieniu mocy? Jakie wrażenia? Tuner mówi że powinno wyjść około 110km😁
    • Przez Turek12
      Cześć panowie mam problem z taktorem 
      Po zakończonej pracy z glebogryzarką kontrolka wom migała zgasiłem traktor ale teraz niechce odpalic ktos miał taki problem ? 
    • Przez MarcinWrona
      Witam. Temat jest do trudny ale ktoś z Was może mi pomoże. Mój tata ma t4.75 z 2013 roku i jest taki problem ze przy orce albo przyczepie ślizga sprzęgło jak ma ciężej. Rzuca olej na sprzęgło i ślizga. Było wielu mechaników wymieniali uszczelnienia na wale sprzęgło dociski wszystko i po złożeniu jest ok za za kilka motogodzin znów zaczyna rzucać olejem na sprzęgło i nie ma orki itd...wymieniali uszczelniacze na wale dawali nawet po 2 żeby było mocniej mimo to problem pozostaję. Mówią że te ciągniki mają wał w skrzyni niczym nie podparty bo nie ma połbiegow i tak sie będzie niestety robić. Jest to bardzo dziwne. Pomoże ktoś? Pozdrawiam
    • Przez Robertb
      Witam mam problem z ogrzewaniem w t 4,65 od jakiegoś czasu przestało działać ogrzewanie ,podejrzewałem  że termostat wymieniłem i nic nadal nie grzeje, odpowietrzyłem tak jak pisze w instrukcji i nadal nic .Dodam że po odpowietrzeniu wąż który idzie od termostatu do chłodnicy nagrzewa się jest gorący a drugi który wychodzi dołem z bloku i idzie do spodu chłodnicy do połowy jest gorący i w połowie tego węża jest zimny . Miał ktoś podobny problem, lub może wiedzieć co jest grane? Będę wdzięczny za jakąkolwiek  pomoc.
    • Przez Turek12
      Cześć mam problem z turem traktor to new holland t4.75 powerstar 
      Tur ostatnimi czasy bardzo dziwnie dziala. Po odpaleniu z rana bardzo ciezko chodzi joystick praktycznie trzeba uzyc bardzo duzo siły zeby go przełamac aby zaczął działać. Po przełamaniu chodzi normalnie oraz ostatnio zauwazylem za sam zaczął sie opuszczać ktos wie co w tej sytuacji zrobić ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj