slawek1981

mf 3060 problem ze wspomaganiem

Polecane posty

slawek1981    0

witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    214

A może filtr oleju przypchany już o ile go masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

raczej nie bo wspomaganie i reszta, działa po całym dniu pracy chodzi trochę ciężej ale tyko na niskich obrotach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    155

Prawdopodobnie przepuszcza tlok w silowniku skretu. olej przelewa sie z lewa na prawo i z powrotem a kola stoja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

uszczelniacze wymienione.przed wymianą po odpaleniu i ruszeniu kierownicą było słychać jakby wyła pompa,piszczenie, po wymianie uszczelniaczy na siłowniku wspomagania jest cisza słychać tylko silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    37

Orbitrol do sprawdzenia. Sprawdź ciśnienie pompy. Książkowo 180bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

zestaw do pomiaru zamówiony w przyszłym tygodniu pomiar ciśnienia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

WITAM ciśnienie zmierzone!Tylko pozostaje jedno pytanie z tego co mi wiadomo ciśnienie pompy powinno być 170 na wysokim i 17 na niskim jeżeli się mylę proszę o poprawę.u mnie w mf 3060 po zmierzeniu na jednym i drugim jest 170!czy jest możliwe że jakiś magik połączył  niskie i wysokie ciśnienie razem???????? i dlatego jest ciśnienie 170 bar.Z góry dziękuje za odpowiedzi pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    155
Napisano (edytowany)

Moze masz trojdzial zaciety albo go ktos skrecil, bo mozna w nim regulowac cis. niskie-17 bar. Watpie aby ktos to przerabial.

A cis. niskie gdzie mierzyles?

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    155

To tam nie ma obwodu niskiego cisnienia. To sa gniazda od poszczegulnych sekcji pompy , czyli jedno od hydrauliki zewnetrznej a drugie od wspomagania. Do mierzenia cisnienia niskiego obwodu nie ma zlacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

to znaczy że sekcja od wysokiego ciśnienia jest dobra po pomiarach na złączach pomiarowych?a żeby zmierzyć niskie ciśnienie to muszę się podpiąć pod przewód od wspomagania z lewej strony?jeżeli się mylę to proszę o podpowiedz.pozdrawiam

czyli ma być tak ie ciśnienie jak kolega opisał?

Tak złącza testowe znajdują się koło filtra oleju hydrauliki dolne do obwodu niskiego ciśnienia(przepływu) górne bardziej z lewej do obwodu wysokiego ciśnienia(przepływu). Wortasć pierwszego to 170 bar przy 1000 obr a drugiego to 180 +15 - 5 bar przy 1000obr. temp. oleju do testów to minimum 45 stopni C.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    155

NIskie cisnienie to najlepiej wykrec czujnik cisnienia z dekla pompy i tam sie podlacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek1981    0

dziękuje za podpowiedz jutro to sprawdzę i zmierzę ciśnienie jeszcze raz aby być pewnym na 100 procent że przy 1000 obrotach ma ciśnienie jak wyżej napisałem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
    • Przez bulik
      Witam...
      posiadam zetora od kilku lat,i od początku miałem problem ze wspomaganiem ( cężko krecił czy w prawo czy w lewo nie było różnicy ) pomagało jedynie dodawanie gazu... Postanowiłem wymienić pompę wspomagania , ale i to nie przyniosło rezultatu (nic się nie polepszyło).Po roku czasu wymieniłem serwo ( regenerowane ) i dalej nic - jak ciężko było tak jest. Ostatnimi czasy zaobserwowałem że jak olej się troszkę zagrzeje to jak zgasze ciągnik to wywala go ze zbiorniczka ( wlewem przez korek) przy czym solidnie sie pieni. Może któryś z kolegów miał już taki przypadek,bo sam już nie wiem czego się czepić....
      Pozdrawiam :rolleyes:
    • Przez krzysiu12
      Witam!
      Kupiłem niedawno zetora 8011 i od poczatku wspomaganie ciezko mi chodzi. czy da sie cos z tym zrobic?
      o ile wiem to jest orbitrol. czy pomoze wymiana oleju i filtrow?
    • Przez FakerSkt3
      Witam 
      Posiadam ursus c-335m i mam problem z wybiciem końcówek drążka z ramienia zwrotnicy i ramienia mechanizmu kierowniczego. Próbowałem już chyba wsztstkiego uderzałem 3kg młotem , pod końcówke dawałem podnośnik i podnosilem cały ciągnik, używałem sciągacza i palnika, a końcówki ani drgnął. Może ma ktoś jakiś sposób i mógłby coś podpowiedzieć. Ursus c-335m ma układ kierowniczy od 60 jeżeli to ma jakieś znaczenie.
       
    • Przez Vroobel
      Witam!
      W końcu po wielu trudach udało się przerobić wspomaganie w Zetorze 8045 na orbitrol, problem w tym że dużej różnicy w kierowaniu nie ma, jeszcze dodatkowo kierownica zmienia swoje położenie w czasie jazdy, a jak się skręci maksymalnie to z oporem ale daję się dalej krecić, zastanawiam się czy ten typ tak ma, że dopiero od 2000 obr bardzo lekko się kręci, podejrzewam, że orbitrol przepuszcza i jest zbyt wysoko ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu, pompę wymieniałem z 2 lata temu. Też u was działają te wspomagania ? czy mi się trafił lipny orbitrol. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj