News
19seba

Massey Ferguson 6290Massey Ferguson 6290-Działanie amortyzowanej osi

Polecane posty

19seba    1

Witam, chce kupić massey ferguson 6290 i oglądałem takiego wczoraj ale nie wiem jak powinna działać przednia oś amortyzowana , ponieważ po opuszczeniu ciągnika było słychać ciągłe wycie/buczenie które ustawało po podniesieniu , dodatkowo zanim ciągnik się podniósł to upłyneło z pół minuty albo więcej na wolnych obrotach a na wyższych nie sprawdziłem dokładnie ale dłużej trzeba było czekać i nie wiem czy tak ma być bo nie miałem do czynienia z takim ciągnikiem ;)  Jak by ktoś mógł to niech napisze czy wszystko jest ok czy nie , olej był zimny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    556

Podczas opuszczania i na opuszczonej nic nie słychać że coś się dzieje.  Przy podnoszeniu na zimnym oleju  chwilę trzeba poczekać, nie liczyłem ile z 10s. Piszę na przykładzie modelu 6465.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

Czyli coś musiało być nie tak...  a wymiana pompy od hydrauliki dużo kosztuje? Gdzie ona jest? trzeba rozpoławiać traktor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikruss    368

tu nie tak prosto z hydraulika jak soe komus wydaje ze wymieni pompe i bedzie hulac.... Moze byc blok zaworowy walniety, orbitrol itp itd.

Sama pompa ls  ok 9 tys zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4571

naciskasz przycisk , mija kilka sekund , max 10 , ciągnik się podnosi, naciskasz znów i od razu się opuszcza , w tym czasie jak staniesz z tyłu albo otworzysz szybę to słychać delikatnie przepływ oleju jak się wsłuchać dobrze ale jak się opuści to już nic nie słychać, w ciągniku jak zamknięty to nic nie słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

A tutaj było tak że długo się nie podnosił z pół minuty potem podniósł a jak opuściłem to było słychać takie wycie i to nie ustawało dopiero przestało jak go znowu podniosłem :)  Dzieki za informacje , najgorzej tak kupować jak się nie miało z czymś takim do czynienia :D  a biegi mają wchodzić bez oporów i jakiś zgrzytów ? :D  tak jakoś opornie wchodziły i daliśmy sobie spokój przez tą amortyzacje i skrzynie ;)   No pompa to nie wiem ile dokładnie na internecie jak patrzyłem to są jakieś po 1000zł ale nie wiem czy to ta w ogóle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4571

jak olej zimny to mogą wchodzić ciężej a jak ciepły to jak w osobowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    556

Biegi główne to u mnie też topornie  wchodzą. A półbiegi bardzo płynnie bez szarpnięć,  czy to ręcznie czy w automacie.  Jedynie jak pustym jadę to trochę poszarpuje jak sam sobie redukuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

A to też chyba coś było nie tak, bo czasami zgrzyty były i tak opornie wchodziły i tak sobie pomyslałem o synchronizatorach , bo tak ogólnie to nie było tragedii z wyglądu ;)  No dobra to dzięki za informacje bede szukał dalej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

Jeden miał 6 tys podobno w oryginale ale z opon tylnych było może z 20 % tylko bieżnika , i obrotomierz nie działał :)a drugi lepszy był tylko z tą skrzynią i amortyzacją coś było , miał 7 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    6163

A możesz podać linki które oglądałeś żeby  wiedzieć czego się spodziewać lub wcale nie jechać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Averx1    0
Cytat

 

szukałem również tego modelu, obejrzałem pare sprzętów to do 80 tyś nie ma nawet sensu szukać, niektóre ogłoszenia które są, to się powtarzają od sierpnia, ostatecznie kupiłem deutza i na tą chwilę nie narzekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danielek161    173

Oglądałeś tego z miejscowości Brzoskwinia? Jest coś godnego z tej serii na olx-ie? Modele 6270, 6280, 6290

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

Te które są na olx teraz to większość stoi już dłuższy czas, który lepszy był to raczej od razu szedł... chyba że się myle bo jak się dzwoni to stan igła ;)  ja jeszcze za wiele nie obejrzałem ale chyba ciężko coś bedzie kupić :)  a wie ktoś czemu handlarz odłącza akumulator ? kasują się wtedy błędy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    126

Znajomy ma 6290 z turem sigma chyba na sprzedaż i raczej nie był wystawiony nigdzie 😉 od niego mam 6160, ogólnie to rozbierają na części i przeglądają, mój np chodził w owijarce samozaładowczej cały sezon a wystawili go dopiero w listopadzie, większość sprawdzają właśnie przez pracę u siebie 🙂


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    1

Lukash3060 a gdzie ten massey stoi ? Nie da się do ciebie wysłać wiadomości :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    126

Mazowieckie, Maków Mazowiecki jutro będę miał dostęp do komputera to usunę wiadomości 😉

  • Thanks 1

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danielek161    173

A jak jest z awaryjnością tej osi amortyzowanej? Nie ma z nią żadnych problemów? Kiedy i jak najlepiej korzystać z tej funkcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    556

Amortyzacja osi działa jak resort u przyczepy. Korzystam z tego cały czas po to aby komfort pracy był lepszy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheJanekTV    3

Witam. Trochę odbiegnę od tematu albowiem czy ta seria ma możliwość regulacji przepływu oleju na wyjściach z tyłu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    126

Tak ma, już od serii 30xx była ta możliwość 😉

  • Thanks 1

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartius17
      koledzy mam problem ostatnio w moim mf spadła mi moc. nie kopci odpala dobrze tylko tak jakby nie miał doładowania a z turbo wszystko dobrze. potrzebuje pomocy.
    • Przez Przemoc13
      Spotkał sie moze ktos z podobnym problemem. Ciągnik nie przełącza z żółwia na zająca po pracy z turem. Podczas normalnej jazdy czy czegokolwiek normalnie przerzuca, ale jak popracuje na żółwiu z turem i po jakims czasie chce wrócić na zająca to nie przerzuca. Probuje go gasić i odpalac jeszcze raz i wszystkie inne cuda, ale nic nie pomaga, dopiero jak zgasze ciągnik i postoi jakis czas to może przełączy.
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
    • Przez masseyek6280
      Mam problem z mf 6280, ciągnik nie ma takiej mocy jak powinien, najprawdopodobniej to wina pompy wtryskowej. Czytałem o tej membranie w pompie wtryskowej która steruje dawką paliwa w zależności od ciśnienia doładowania, chciałbym na początku to sprawdzić niż oddawać pompę do kogokolwiek skoro możliwe że sam to naprawię w miarę szybko. Problemem jest tylko lokalizacja jej, jest ktoś kto byłby w stanie wysłać mi zdj pompy i zaznaczyć gdzie membrana się znajduje? Będę wdzięczny 🙂
    • Przez zuczek015
      Witam !
      Mam problem z sterownikiem silnika Sisu w Massey ferguson 6495 z 2006 r. Po rozgrzaniu silnika i jeździe na automatycznym gazie A lub B w pada w tryb automatyczny i obroty spadają  do 1400 ostatnio odkryłem że jeśli się stuknie w obudowę sterownika  wszystko wraca do normy . Jedna to nie wszystko bo nieraz ginie zasilanie pompki zasilającej i ciągnik gaśnie gdzie popadnie najgorzej w transporcie  . Co chwila wyrzuca jakiś błąd   ostatnio er25 za chwilę er9219 . Dodam że pompa wtryskowa po remoncie i pompka zasilająca też nowa .
      Czy zna ktoś kogoś kto naprawia takie sterowniki ?
      Pisałem i dzwoniłem do Agroelektronixa  ale nie odpowiada  . Pisałem też i dzoniłem do  Elfago  tez zero kontaktu  ,może to przez epidemię ?
      Studiomaszyn  sobie odpuściłem .



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj