jaszczur2008

Case 845XL -Brak mocy

Polecane posty

Witam

Pacjent case 845xl z 1987r.

Niema mocy. Bez obciazenia na postoju wchodzi na pełne obroty, ale tak troche powoli.

Na pusto po asfalcie na zimnym silniku na 3 biegu musze go bujać przez jakieś 400metrow by wszedl na pelne obroty, na 4 biegu już wogole niewchodzi na obroty. Na rozgrzanym silniku jest troszke lepiej bo na 4 biegu  wejdzie na pełne obroty ale to potrzeba dlugiego odcinka.

Odpalac odpala bardzo ladnie, nawet w mrozy.

Z odmy niedymi.

Przy dodawaniu gazu, lub przy przyspieszaniu niema zadnego dymu.

Co zrobiłem:

- czyszczenie całego układu paliwowego (zbiornik wyczyszczony, nowe przewody paliwowe, nowe filtry, wyczyszczona pompka paliwa wraz z sitkiem, przedmuchane rurki.

- sprawdzone luzy zaworowe

- nowy filtr powietrza

- probowalem przestawic zapłon pompą wtryskowa na fasolkach, ale niebylo poprawy

Co jeszcze mozna sprawdzić?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Odpowietrzenie zbiornika jest w porządku? Podkręć dawkę na pompie delikatnie, sprawdź czy będzie różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hamulce nietrzymaja.

Odpowietrzenie ok, sprawdzalem nawet bez korka.

Myslalem wlasnie nad podkreceniem dawki paliwa, ale niewiem gdzie. Pompa Bosha. Na wierzchu nic niema do regulacji. Ale sa dwa dekielki, kazday na dwie śrubki.

20200127_064200.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić wtryski .Poco kręcić dawką  odrazu.Końcówka wtrysku jak się zapcha część otworów  automatycznie zmiejsza się dawka wtryśnientego paliwa.Nie musi kopcić ani ciężko zapalać to nie ursus żeby miał mieć takie objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Regenerują tyle że oryginalnych części brak, zostaje chińczyk/regeneracja a to już nie to samo i nie tak trwałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

To napisałem chińczyk/regeneracja. Ciekawe jak oni utrzymają tolerancje pary tłoko-rozdzielacza wyznaczoną na 0,002mm na galwanicznej powłoce ;] Przestrzegam przed takimi oszustami a każdy zrobi jak chce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kilka dni temu wyjeżdżając z garażu wydmuchnol uszczelkę pod głowicą,  glowica poszla na sprawdzenie i planowanie, jeden zawór  wydechowy był nieszczelny.

Wtryski rowniez sprawdzone, jeden był dobry, zostaly zregenerowane, zalozone nowe końcowki Delphi.

Po poskladaniu jest troszke lepiej ale dalej słaby, ani dymu ani siły (przy przegazowaniu, czy przy przyspieszaniu, niema żadnego dymu)

Co jeszcze moze być prócz pompy paliwa?

Edytowano przez jaszczur2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak by hamulce trzymały  to by coś  dyma puscil ze ma cieszko. A on zero dymu. I jak sie rozpedze i wcisne sprzęgło to powoli zwalnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Bo nie muszą trzymać całkowicie tylko trochę i to się objawia właśnie że na wyższych biegach nie może się rozpędzić normalnie. Skoro na postoju jest ok a dopiero na wyższych biegach brak mocy a już tyle rzeczy zrobionych to uparlbym się przy hamulcach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na postoju wchodzi na pełne obroty ale bez szału, tak raczej powoli.

Mialem wczesniej 844S to lepiej sie wkrecal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawiozlem pompe do sprawdzenia i na usuniecie wyciekow.

Pan sprawdził  i stwierdził ze byla źle ustawiona i dawka byla zamala. Ustawil jak powinno być, i powymienial uszczelki.

Mówił ze pompa jest w bardzo dobrym stanie, oprocz tej glowiczki (czy jakos tak sie nazywa)  jest peknieta i kapie paliwo.

Traktor odrzył, czuć teraz moc.

Za samą tą  glowiczke (ma na stanie) powiedzial mi 1200zl. 

I teraz niewiem czy szukac innej pompy uzywanej, czy kupic nową VE zamienik VA za 1800zl, a moze ma ktos tą część?

20200308_094238.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

1200 za głowiczkę plus robocizna, a 1800 za całą pompę to wydaje się lepiej dać trochę więcej i mieć spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki momentem dokrecic głowicę?

W necie znalazlem 150N. I znow wydmuchlo mi uszczelke pod głowicą między 1 a 2 i 3 a 4.

Przy odkrecaniu glowicy wszystkie sruby odkrecilem grzechotka, i nieszlo zacieszko  dokrecone bylo na 150N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

grzechotką na 150Nm? to konkret grzechotka, mierzyłeś ile wystaje tłok nad tuleje i dobrałeś uszczelkę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dobra a ta głowica w ogóle widziała zabielenie? chociaż na liniale sprawdziłeś czy jest prosta? I jaka ty to grzechotką to dokręcasz, głowicę dokręcamy kluczem dynamometrycznym.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głowica po remoncie i planowaniu.

Bolk prosty.

CZYTAJ UWAŻNIE. Odkrecalem grzechotka. Dokrecalem kluczem dynamometrycznym. Klucz sprawdzony z innym i jest dobry.

Przyszla mi dzis uszczelka Victor Reinz i jest kartka ze ostatnie dokrecenie na 150N.

Może poprzednia byla wadliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj