lexiflexi

Zetor 7245 po remoncie ciężko odpala i kopci na niebiesko

Polecane posty

jacus    412

jakie miales poprzednio ??-nie sledze perypetii ludzi niezrownowazonych emocjonalnie, na kazdym portalu mam taki sam od poczatku...

nie wiem czy slyszales o duzym i malym obiegu wody ???  jesli cisnienie przechodzi przez grzybek termostatu to czemu temperatura nie przechodzi ??? wiesz wogole jak funkcjonuje uklad chlodzenia ??

nie wiem jaki ty widziales termostat z otworem ??? chyba wlasnorecznie wywierconym, mam ci dac linka ze zdjeciem termostatu czy sam sobie znajdziesz, ja mam w garazu ze 4 juz nie uzywane.

zbyt niska temperatura plynu moze zaszkodzic silnikowi w przypadku duzych mrozow a nie w taka zime, trwale niedogrzanie jest owszem szkodliwe ale przegrzanie to chyba bardziej ???

te ciagniki maja po ponad 30 lat i bez profesjonalnego -czytaj kosztownego- remontu nie beda idealnie dzialac, albo chlopak robi remont za 5 tysiecy albo wywala termostat dolewa wody i jezdzi do usranej smierci czyli nastepnego remontu-wybor nalezy do niego...


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1987
Napisano (edytowany)

Załóż okulary to zobaczysz otworek w grzybku   :Pimage.png.f528088658d26682ee29ade29ea50c4d.png

Nie interesuje mnie co ty masz w garażu oprócz pompy wody bez łożysk   xD Założę się że nawet nie wiesz po co on jest.  :D

Pytasz czy wiem jak funkcjonuje układ chłodzenia? jak ja jeździłem ciągnikami to ty nie wiem czy, ale najprawdopodobniej waliłeś jeszcze w gacie.  :P

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    412

to jest termostat od zetora ????  widziales jak wyglada oryginalny ??? sprawdzilem co to jest -to "oryginalny ursus" pasujacy do 60 wiec na pewno nie pasuje do zetora,chyba ze zmieni sie cala obudowe, takie  podobne mieszkowe byly u 30 ale ta dawno sprzedalem wiec nie wiem czy by pasowal

tak wygladaj wlascie-popatrz moze ci sie kiedys przyda.

https://www.google.com/search?q=termostat+zetor&sxsrf=ACYBGNQTBsRJG5QmINvuvTplgeKs8qIDeQ:1580416487826&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjmneqalqznAhXJysQBHbFbD_IQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1366&bih=625

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    1987
Napisano (edytowany)

Czepiasz się!!!!!  :P

Każdy ma otworek, ewentualnie podcięcie,  zobacz i już zawsze będziesz wiedział  że jest:P  chociaż dalej nie po co on tam jest.  xD  

image.png.00ab686391d762da958bd9b99c1acf39.png

image.png

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    16

Odświeżam temat, bo już mnie ch*j strzela z tym zetorem... opalanie poprawiło się, ale leciała ropa do kolektora wydechowego... zrobiłem wtryski, bo 2 lały, ustawiłem kąt wtrysku, bo do końca dobrze nie było  ( gaz na Maxa i na 10 stopniach, tak jak kiedyś to zrobiłem i kiedyś działało dobrze) i powkładałem wszystko i za cholerę nie chce zapalić mi teraz... kręci kręci i nic... paliwo dochodzi na wtryski, bo wykrecalem i pylą... macie może pomysł jak to ugryźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    337

podkladki pod wtryski oryginalne? jezeli nie radze wymienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1987
Napisano (edytowany)
23 minuty temu, lexiflexi napisał:

Odświeżam temat, bo już mnie ch*j strzela z tym zetorem... opalanie poprawiło się, ale leciała ropa do kolektora wydechowego... zrobiłem wtryski, bo 2 lały, ustawiłem kąt wtrysku, bo do końca dobrze nie było  ( gaz na Maxa i na 10 stopniach, tak jak kiedyś to zrobiłem i kiedyś działało dobrze) i powkładałem wszystko i za cholerę nie chce zapalić mi teraz... kręci kręci i nic... paliwo dochodzi na wtryski, bo wykrecalem i pylą... macie może pomysł jak to ugryźć

Co jest na 10 stopniach? Czegoś tu nie rozumiem, to w styczniu był remont silnika i już 2 wtryski lały? to co to był za remont?    :D

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    16

Jest tam taka kreska i pisze 10 więc myślę że to jest 10 stopni, kiedyś tak ustawiłem i git chodził... podkładek pod wtryskiem nie było nawet jak to kupiłem czyli chyba nie było wcale... A no widzisz 2 lały nie wiem z jakiego powodu, teraz mam ogarnięte, tylko nie chce palić 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1987
Napisano (edytowany)

To źle myślisz, na GMP  ustawiasz i silnik ma dobrze pracować? bo I0 to GMP,  poniżej tego punktu muszą być kreski. Podkładki też muszą być pod wtryskami, a nie że nie było to nie zakładam.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    16

Masz racje, ten punkt to GMP. Znalazłem gdzieś na starym temacie, że trzeba ustawić na max gaz i zaznaczyć sobie punkt środkowy pomiędzy GMP a tymi 6 kreskami, które są poniżej. Sprzegielko mam założone na 7 ząbków( od klina do wycięcia) i pompa na Maxa pochylona na silnik. Chyba założę stara flansze z wyciętym zabkiem, pompe na tloczenir na 1 gar  i przyspiesze albo cofne o 1 zabek, zobaczę jak wyjdzie, żeby była jakaś regulacja, a Podkladki założę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1987
Napisano (edytowany)

 Co Ty za cyrki odpie**alasz? masz wycięcie w sprzęgiełku i musi wejść na szeroki ząb, a nie kombinacje z ząbkami, może jeden w tą, a może w tamtą, no cud by był gdyby ten ciągnik chodził, punkt to zaznaczasz gdzie między GMP a kreskami jest wtrysk na 1 cylindrze, a wtedy pompą przesuwasz w zależności od potrzeby przyspieszenia bądź opóźnienia, tak by prawidłowy wtrysk nastąpił na dolnej kresce jeżeli są dwie. Nie wiem ile kresek ma Zetor, ale żeby sześć kresek było to aż wierzyć mi się nie chce, bo to to samo co 60-tka, chyba że jakiś Janusz mechaniki narobił wedle własnego uznania.  No jak z ustawieniem zapłonu są takie problemy u was, to ten remont silnika stoi pod duuuużym znakiem zapytania, jak to było zrobione.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lexiflexi    16
Napisano (edytowany)
11 godzin temu, Sean napisał:

 Co Ty za cyrki odpie**alasz? masz wycięcie w sprzęgiełku i musi wejść na szeroki ząb, a nie kombinacje z ząbkami, może jeden w tą, a może w tamtą, no cud by był gdyby ten ciągnik chodził, punkt to zaznaczasz gdzie między GMP a kreskami jest wtrysk na 1 cylindrze, a wtedy pompą przesuwasz w zależności od potrzeby przyspieszenia bądź opóźnienia, tak by prawidłowy wtrysk nastąpił na dolnej kresce jeżeli są dwie. Nie wiem ile kresek ma Zetor, ale żeby sześć kresek było to aż wierzyć mi się nie chce, bo to to samo co 60-tka, chyba że jakiś Janusz mechaniki narobił wedle własnego uznania.  No jak z ustawieniem zapłonu są takie problemy u was, to ten remont silnika stoi pod duuuużym znakiem zapytania, jak to było zrobione.

Czy ty czytałeś mój post ze zrozumieniem? Rozrzad jest zle ustawiony o ząbek, jeszcze za poprzedniego właściciela... na oryginalnym sprzegielku i flanszy bez wycięcia mam pompę pochyloną na Maxa na silnik i jeszcze brakuje mi... dlatego tak kombinuje z ząbkami, bo nie chce rozciągać przodu i dobijać się do rozrządu, bo może ktoś znaki sobie sam nakreslił szlifierka... nie wiem jak on wcześniej chodził, ale palił z pierwszego... jak nie uda się tak zrobić, to trzeba się brać jednak za rozrzad, ale chyba da się to zrobić bez ruszania rozrządu... przy remoncie nie był ruszamy rozrzad ani pompa, więc nie wymyślaj że remont skopany, trzeba tylko dobrze ustawić... z tymi znakami to w każdym zetorze chyba inaczej, bo w 5211 mam GMP i trochę niżej kreska jest i zapłon wychodzi na tej kresce, niżej nie ma żadnych znaków i ciągnik przy -10 palił od strzała

Edytowano przez lexiflexi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1987

Życzę powodzenia w takim razie, zrób najpierw dobrze rozrząd a potem pytaj na forum, nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o mechanice nie będzie z tobą dyskutował o odpierdzielaniu jakiejś maniany.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    169

Zetor na poprawnie ustawionym rozrządzie zapala bez względu na położenie pompy, regulacja jest bardzo niewielka. Po prostu wsuwasz pompę ustawiasz na środek fasoli i ma palić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    412

no to przestaw na oryginalne wyciecia w sprzegle i sprobuj  tak ustawiac,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gregor22
      Witam co sądzicie o miedzianej uszczelcze pod głowice takiej jak ta https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-glowicy-miedziana-zetor-7211-lub-pochodne-zestaw-4szt-CID757-IDBQLoH.html
    • Przez patrykmmt
      Witam.Posiadam zetora 7011.Wykonałem w nim kompletny remont ,wał po szlifie(panewki MAHLE) ,korbowody i głowice po regeneracji ,nowe koło pośrednie i wałek napedu napedu pompy wtryskowej(Rozrząd ustawiony na znaki porównując przy tym stare koło z nowym ).Pompa wtryskowa sprawdzona (w bdb stanie) końcówki wtryskiwaczy nowe WZM.Zestawy naprawcze Zetor Słowackie .Nowa pompa oleju z Tucholi.Po poskładaniu odpaliłem silnik na chwile, wyrzucił siwy dym i przez chwile chodził dobrze ,równo ,po przygazowaniu puścił  ładny delikatny czarny dymek po czym go zgasiłem.Zalałem układ wodą ,poskładałem reszte i znów chciałem go odpalić ,trochę długo kręcił ,nie mógł się pozbierać i strasznie dymił na biało /siwo .Dym bardzo gryzie w oczy .Zostawiłem go by pochodził niestety nic się nie unormowało.W każdym zakresie obrotów nie równo pracuje ,po popuszczeniu rurek od wtrysków brak reakcji na 1 i 4 cylindrze .Próby przestawiania kąta wtrysku nic nie daje,po ustawieniu na znaki brak poprawy ,założone nawet inne sprzegiełko na pompe bo objaw wydawał mi sie podobny do zapóznego wtrysku .Luzy zaworowe sprawdzone ,zero poprawy,wtryski sprawdzone .Wtryski zgodnie z "zaleceniami "pana od głowicy założone z podkładkami ,później bez podkładek.W końcu padło podejrzenie na zbyt płytko osadzone tulejki wtryskiwaczy a więc czapki w góre(ściągniete  razem z kolektorami) .Wtryski jednak wystawały ,chociaż miałem mieszane uczucia czy oby nie za mało ale konsultujac sie z innym fachowcem od głowic stwierdził ,że powinno by dobrze.Założone nowe uszczelki i znów próby walki z pompa i katem wtrysku.Ciągnik strasznie dymi  na taki szary a dym gryzie w oczy .Przy ustawianiu kąta wtrysku poraz setny złapałem moment ,że ciągnik w miarę równo chodził ale i tak dymił i nie reagował na popuszczenie rurek na 1i4.W końcu ściągłem kolektor wydechowy.Na 1 i 4 kanały mokre ,osmolone ,odpaliłem i po chwili zaczeło wyciekać paliwo ,olej to to raczej nie jest bo jest zbyt rzadki .I tu mam zagawostke czy rwać znów głowice i dać do poprawki czy może problem leżeć w czym innym ?Druga sprawa czy ciśnienie oleju na zimnym ok 3,5 bara nie jest za niskie ?(Filtr odśrodkowy).Z góry dziękuje za odpowiedz i za sugestie bo już mi ręce opadają .;)
    • Przez dragonmt852
      Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki jest najlepszy sposób żeby kręcić wieńcem koła zamachowego jak chcę ustwic zawory i muszę mieć GMP, trzeba wyjąć rozrusznik czy co? bo za skrzynką akumulatora do tego wziernika jest fatalny dostęp, ktoś coś pomoże?
    • Przez center
      Witam,
      Robię remont kapitalny po wymianie simeringu uszczelniaczy pokrywy tylnej i złożeniu maszyny kapał mi olej z simeringu na wale z tyłu. Po rozpołowieniu nic nie zauważyłem dekiel tylny wyosiowany równo względem wału brak zniszczenia uszczelniacza gładź na wale lux. Wymieniłem raz jeszcze simering uszczelki pokrywy i wraz jest to samo kapie co robić? Simering oryginał zetor taki brązowy jakaś rada?
    • Przez Arek
      Musze wymienić pompkę zasilającą, czy warto spróbować zamiennika za ok 70zł zapewne z chin czy zdecydowanie lepiej kupić czeską za 200zł ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj