News
MarcinNH

Zawory elektrohydrauliczne

Polecane posty

MarcinNH    118

Cześć, planujemy zrobić ehr do mojego traktora. Aktualnie czekamy na siłownik. Fajnie by było dorobić jeszcze elektrozawory do hydrauliki, są do kupienia takie na allegro tylko pytanie jak to zrobić żeby działało zamiast wajchy. Nie znam się na tym za bardzo a takiego tematu nie znalazłem. Ktoś podpowie? 

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

MarcinNH    118

Chce tylko do obracania pługa sobie zrobić i do opryskiwacza, bo musze dźwignie blokować żeby był ciągły przepływ przez opryskiwacz. Do sterowania podnośnikiem będzie tak jak jest dźwignia a nią steruje siłownik elektryczny, 

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    265

a to nie ehr to najłatwiej jak masz zasilanie z pompy podłączyć pod dodatkowy rozdzielacz elektryczny a z niego zasilanie (przez tuleję ciśnieniową ) dać dalej gdzie tam leciał -pewnie rozdzielacz zewnętrznych wyjść czy podnośnik .

zawor-elektryczny-e-1-12v.jpg.f1e7f9515aa7389d93f1516565360420.jpg

do pługa pasuje naciśniesz guzik i się obróci , a do opryskiwacza to jak ma chodzić cały czas pod ciśnieniem ? 

MarcinNH    118

Tak bo mam wszystkie sterowania w sterowniku i musi być ciągły obieg oleju. Ciśnienie robi się tylko jak np podnosze lance tak idzie na przelew wszystko

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez kellyq
      Hej
      Postanowiłem zrobić drugą rozbudowaną wersje sterownika do zastosowania między innymi w wagoworkownicach półautomatycznych. Pierwsza wersja do zobaczenia w mojej galerii.
       Na ten moment:
      -mózgiem sterownika jest arduino uno
      -sterowanie za pomocą wyświetlacza dotykowego 3,2"