Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Deutz Fahr M900-Ustawienia robocze

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam mam prosbe chcialbym sie dowiedziec troche o tym kombajnie bo to moj pierwszy tski kombajn z tej marki ,wczesniej mialem claasa consula super sprzet ale juz uzytkowany byl pare dobrych lat  i pojechal w inne rejony polski posluzyc ,chcialem zapytac jak ustawic te wajhy od wlot wylot zeby ladnie sie mlocilo pszenice i jeczmien jaki wiatr i sita z tylu teraz jest dolne dito 13mm oczko a gorne z wajha w lewa strone w polowie ustawione ,jaki tez wlac olej do zwolnic do kol i po co sa az 4 korki dwa od dolu i dwa w polowie troszke wyzej zazwycaj to powinien byc jeden w polowie do wlewania i stanu drugi od dolu do spuszczania tu mam 4 az i jeden odpowietrznik jeszcze  gdzie znajduje sie bagnet w dkrzyni biegow miarka oleju 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Witam.

Zwolnica w tym modelu jest dość prymitywna, czyli wieniec i wałek. Smaruje się go smarem grafitowym, jeden korek masz nad a drugi pod wieńcem - prawdopodobnie w celu przepłukania przekładni i naniesienia nowego smaru. Niby wg. instrukcji jest olej grafitowy ale specyfikacja odpowiada raczej smarowi grafitowemu. 

Odnośnie ustawień to użyj wyszukiwarki na forum - jest sporo tego nawet z opisanymi problemami 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam z tego co odkrecilem te dwa korki to z obu sie wylal gesty olej nie smar i kolor zielony ,tylko mi chodzi o to ze ile tego oleju lub smaru mam tam wlac i jak go wlewac czy w poloeie kola czy od dolu na samym dole dziwnie to jest pomyslane ,powinien byc jeden wlewowy a drugi do spuszczania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Co miałeś wlane do zwolnicy tego nie wiem, piszę tylko co powinno być. Jak chcesz to mogę odnaleźć specyfikację. Miarka oleju w skrzyni znajduje się od góry, zaraz za osią, nakrętka na klucz chyba 22.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jakbys mogl to bylbym wdzieczny za specyfikacje co tam wlac w te kola i jak to zrobic jak sa 4 korki 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Smar grafitowy

- sztywność NLGI 00 wg normy DIN 51818 ( czyli smar półpłynny )

- penetracja 400-430 wg DIN 51804 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jest wogole smar polplynny mozna kupic 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok dzieki👍😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj