Tomek1807

Problem z orbitrolem

Polecane posty

Tomek1807    0

Witam mam problem założyłem do wózka widłowego pompę nsz16 i orbitrol i po podłączeniu P zasilanie T powrót i prawy lewy wąż na siłownik i po uruchomieniu silnika wypycha simering na pompie czy są jakieś zawory w orbitrol które odpowiadają za przepływ oleju bo jak dlucham bezpośrednio do węża to jakiś zawór zamyka proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7941

jaki to orbitrol ? bo są gole gdzie przykręca się jeszcze płytę z zaworami i może taki masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432

A nie powinno tam przypadkiem być dławika przepływu oleju    (np . takiej niby podkładki z małą dziurką )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

Nie jestem ekspertem od orbitroli, ale dlawik zmniejsza przepływ oleju, a nie ciśnienie w układzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432

Przecież dokładnie to napisałem DŁAWIK PRZEPŁYWU  , ciśnienie powinno wynosić ok 120 bar   😏   

Edytowano przez Andrz_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

No tak, ale jeśli w tym przypadku Wypych uszczelniacz, to tak jakby ciśnienie w układzie było za wysokie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Aleksander4589
      Potrzebuje Schemat podłaczenia orbitrola OSTRA TGL 21534 16 MPa
    • Przez Damian3211
      Mam Ursusa C-330 z kolumną kierowniczą od C-360. Zalety to to, że się lekko kręci, a wady to to, że trzeba dużo kręcić, aby skręcić. Postaram się wrzucić fotki, choć nie obiecuję. Jeśli kogoś nurtują pytania, to czekam. Pozdrawiam
    • Przez qaz1
      witam Was.
      mam problem z przednimi kolami i kierowaniem moim ciapkiem problem polega na tym, ze prawe kolo skreca tak jak powinno podczas ruchu kierownica natomiast lewe kolo tez skreca ale czesto sie przestawia samo i nie jest rownolegle z tym kolem skrecajacym prawidlowo. Odkrecalem i ustawialem je tymi srubkami zakontrowanymi ktore sa umieszczone na kolumnie po obydwu stronach ale po ustawieniu i zakontrowaniu znowu samo sie przestawia. usterka pojawila sie jak zawadzilem o sciane na skreconych kolach i przez sile uwal sie ogranicznik przy kole i wykrzywilo sie za bardzo to kolo. Duzo to roboty zeby to naprawic? i co trzeba zrobic? prosze o pomoc jesli ktos wie.. dzieki..pzdr
    • Przez jareko
      Poszperałem dzisiaj trochę po internecie i wyczytałem że do ciapka da rade założyć elektryczne wspomaganie kierownicy od renault clio 2.Wie ktoś może jakby to zrobić i czy zdaje to egzamin.A może od jakiegoś innego samochodu lepiej pasuje.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj