ARTURO04

SPAEK CIŚNIENIA OLEJU SAME EXPLORER 2 90T

Polecane posty

ARTURO04    0

WITAM POSZUKUJE POMOCY WSKAZÓWEK CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ SPADKU CIŚNIENIA OLEJU W SILNIKU SAME EXPLORER 2 90T NA ZIMNYM NA WOLNYCH 4 TROSZKĘ POWYŻEJ 4 BAR NA WYSOKICH 5 BAR A JAK ZŁAPIE TEMPERATURĘ W GRANICACH 80STOPNI TO SPADA DO 1,5 NA NISKICH A WYSOKIE OBROTY OK 2,8 BARA PANEWKI GŁÓWNE DELIKATNIE ZUŻYCIE A KORBOWE DOLNA JAK NOWA GÓRNA DELIKATNIE WYTARTA WAŁ WYCIĄGNIĘTY ZMIERZONY W STANIE BARDZO DOBRYM I TO NIE TEGO PRZYCZYNA TEN SPADEK CIŚNIENIA, TAK WIĘC CO JEST PRZYCZYNĄ MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK...

Edytowano przez ARTURO04

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

CZYLI Z TEGO WYNIKA, ŻE CIŚNIENIE JEST OK NA JAŁOWYM ALE NA WYSOKICH WYDAJE SIĘ BYĆ TROCHĘ ZA NISKIE TAK WYNIKA ZE SPECYFIKACJI SILNIKA 1000.4AT ŻE MINIMALNE NA JAŁOWYM 0,5 A NA WYSOKICH 3,5 BARA A TYLE NIEMA OK. 2,8 I PEWNIE PRZEZ TAK NISKIE CIŚNIENIE BARDZIEJ OCHOCZO TEMPERATURĘ ŁĄPIE JAK MA CIĘŻEJ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy 2400obr masz mieć między 3,5-4,5

zz tym grzaniem raczej to coś innego


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

być może bo pierścienie do wyrzucenia starte ale to ale to ciśnienie nie daje mi spokoju zakład do którego woziłem wał i tuleje do sprawdzenia stwierdzili, że najprawdopodobniej dysze natryskowe na tłok są już z użyte i to trzeba wymienić... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
7 godzin temu, ARTURO04 napisał:

WITAM POSZUKUJE POMOCY WSKAZÓWEK CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ SPADKU CIŚNIENIA OLEJU W SILNIKU SAME EXPLORER 2 90T NA ZIMNYM NA WOLNYCH 4 TROSZKĘ POWYŻEJ 4 BAR NA WYSOKICH 5 BAR A JAK ZŁAPIE TEMPERATURĘ W GRANICACH 80STOPNI TO SPADA DO 1,5 NA NISKICH A WYSOKIE OBROTY OK 2,8 BARA PANEWKI GŁÓWNE DELIKATNIE ZUŻYCIE A KORBOWE DOLNA JAK NOWA GÓRNA DELIKATNIE WYTARTA WAŁ WYCIĄGNIĘTY ZMIERZONY W STANIE BARDZO DOBRYM I TO NIE TEGO PRZYCZYNA TEN SPADEK CIŚNIENIA, TAK WIĘC CO JEST PRZYCZYNĄ MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK...

Pompa oleju, gówniany olej,i8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

POMPA DOBRA ŚCISŁA NIE WYROBIONA NIE WYTARTA ZAWÓR NIE PODPARTY, OLEJ TOTAL 15W40 TRACTAGRI HDX,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Banalne , ale manometr masz jakiś nokiś porządniejszy czy badziewie , są ruskie w obiegu i różne cyrki pokazują

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

OCZYWIŚCIE ŻE TAK MANOMETR PODMIENIANY NA DRUGI CZY DOBRE WSKAZANIA DAJE I TAK SAMO IDENTYCZNIE WIKA GLICERYNOWY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

MOŻE KOMUŚ SIĘ PRZYDA PROBLEM ROZWIĄZANY Z CIŚNIENIEM DYSZE ROZPYLACZA OLEJU NA TŁOK BYŁY WIDOCZNIE JUŻ ZUŻYTE CIŚNIENIE WRÓCIŁO...JEST TAKIE JAK KSIĄŻKA PISZE...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekPa    0
Dnia 28.01.2020 o 10:47, ARTURO04 napisał:

MOŻE KOMUŚ SIĘ PRZYDA PROBLEM ROZWIĄZANY Z CIŚNIENIEM DYSZE ROZPYLACZA OLEJU NA TŁOK BYŁY WIDOCZNIE JUŻ ZUŻYTE CIŚNIENIE WRÓCIŁO...JEST TAKIE JAK KSIĄŻKA PISZE...

Gdzie te dysze są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaraz pod tłokiem


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekPa    0
1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

zaraz pod tłokiem

Znaczy w korbowodzie?
Zwykle w silnikach w korbowodzie są kanały, w okolicy sworznia są tam chyba jakieś otworki w metalu wiercone czy nacinane, jak one miałyby się zużyć?
Jeśli tak, to jak je wymienić /naprawić?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściągnij miskę i zobaczysz


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj