Skocz do zawartości
pawelrolnik19

Egzamin zawodowy - technik rolnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Spitz    0

Przeczytaj to co napisałem wyżej, tam wszystko napisałem, nawet pogrubiłem byś nie myślał że praktyka na 2 części się dzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    78

ok a co jest na tescie praktycznym? to az trzeba pisac 3 razy ? czy to piszesz wszsytko w jednym czasie? i ile na to jest czasu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    122

teorie piszesz jednego dnia, praktyke następnego. Na praktycznym piszesz projekt uprawy zadanej rośliny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrek30    0

Niekoniecznie jest to projekt uprawy rośliny, równie dobrze może to być zaplanowanie hodowli zwierząt, organizacja wypasu bydła jak to było ostatnio.Do końca nie wiadomo co będzie do zaprojektowania. ;)


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    78

to w praktycznym jest projekt i te czesci podzielone na rolnicza i ekonomiczna? a z teori to jest teoria tak (i co na niej jest?) a i czytałem coś o jakiś sesjach że jest zimowa i letnia to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    78

A jeśli skączę szkolę średnią te technikum rolnicze ale nie dostane dyplomu do dostane premie na młoede rolnika i te inne program rozwoju gospodarstwa itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    78

to macie może jakieś przykładowe egzaminy??? Może gdzieś znaleźliście ja ma tylko z 2007 i 2008 może ktoś inne ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anuleczka    0

Rok to jeszcze troche czasu jest a mnie to czeka już w styczniu,najbardziej boję się praktycznego :huh: A nie mogę się nikogo doprosić o rozwiązany projekt o świniakach ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

W styczniu?? Ja taki miałem na koniec szkoły. 3 osoby nie zdały.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anuleczka    0

Tak ze stycznia,a masz go moze rozwiazanego,mozesz mi przeslac?

 

Musze juz mykac podam moj adres...ankadub@interia.pl jutro sie odezwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

pierwszy raz slysze zeby egzamin zawodowy byl w styczniu :rolleyes: ale mysle ze to zalezy od kierunku czesc jest na technik rolnik a czesc na technik agrobiznes , sam jestem na tym drugim :lol:


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Tak ze stycznia,a masz go moze rozwiazanego,mozesz mi przeslac?

 

Musze juz mykac podam moj adres...ankadub@interia.pl jutro sie odezwe

Nie mam tego. Ja to zdawałem w maju lub czerwcu 2007. W 2006 były te egzaminy po raz 1.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    78

ja nie zdawałem, a ta strona nie działa a tak na marginiesie patrze patrze i mi jakos posty nie leca co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez marcin974
      a gra sie w to tak pierwsza osoba mówi trzy słówka a nastepna mówi tak zeby pasowały do tych poprzednich
      oto przykład;
      za siedmioma morzami -> żył sobie ksiaże -> który miał rower -> górala z przezutkami _>(....)
      kledzy pamietajcie by czasem sie opanowac mnie tez kiedys ponioslo
      wiec moze ja zacznę
      dawno dawno temu-> za siedmioma górami ->żyła sobie kombajnistka....
    • Przez garek
      Koledzy mam problem moja stara maszynka ( 20 letnia ) się wykończyła te wszystkie gilety machy polsilwery to se można wsadzić.Myśle nad taką http://facetaria.pl/merkur-klasyczna-maszynka-do-golenia-futur-satyna-merkur-solingen-niemcy-p-451.html ma ktoś może podobną i czy warto wydać tyle kasy ?
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez Zetor5340
      Szukałem,nic nie znalazłem wiec napisałem ten temat.
      No,własnie na pewno czesc z was ma komórke,bo to przydatne urządzenie
      Chciałbym wiedziec jakie macie marki i modele swoich sprzetów,jesli to nie jest tajemnicą..
      Co jest w nich dobre i przydatne a co raczej nie pasuje i wam przeszkadza.
      Piszcie ,chetnie zobacze jakie posiadacie sprzety.
      Ja mam aktualnie Nokie 3310 i jestem zadowolony,nie psuje mi sie,jest prosta w obsłudze.
      A wady to wiadomo jak w starych telefonach,a mianowicie brak polifonii,troche juz sie muli ze starosci ale jakos chodzi,juz mi sie cyfry na przyciskach zmazaly ale mam ja tak dlugo ze jak pisze cos to juz pamietam gdzie co jest.
      Tak wiec prosze o wypowiedzi.
×