Domek96

Hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Domek96    0

Witam mam problem z hamulcami nie hamują za pierwszym razem w Renault 75.14  z 1984 roku. Pompki wszystkie wymienione cylinderki też oraz przewody ,dopiero za 2,3 razem bierze koło a oba złączone pedały hamują naraz.Co jest nie tak co źle robię może w środku tarcze są do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
59 minut temu, John23 napisał:

A z tyłu ciągnika odpowietrzyłeś?

Tak i po odpowietrzeniu jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Ale napisałeś że jak są złączone to hamuje za pierwszym razem tak?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
31 minut temu, John23 napisał:

Ale napisałeś że jak są złączone to hamuje za pierwszym razem tak?

 

No tak tylko jak rozłączysz je i chcesz hamować na prawe lub lewe to nie łapie za pierwszym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

No to jakieś dziwne. Skoro piszesz że cylinderki i pompki oraz przewody pozmieniałeś to sam nie wiem a wycieków żadnych nie ma?, a jak hamujesz na prawą lub lewą stronę to pedał idzie z oporem czy za pierwszym razem leciutko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
8 godzin temu, jacek3773 napisał:

Wyrównywacz do wymiany ,jeśli takowy posiada

A nie wiem czy posiada

20 godzin temu, John23 napisał:

No to jakieś dziwne. Skoro piszesz że cylinderki i pompki oraz przewody pozmieniałeś to sam nie wiem a wycieków żadnych nie ma?, a jak hamujesz na prawą lub lewą stronę to pedał idzie z oporem czy za pierwszym razem leciutko?

Wycieków żadnych nie ma bo było sprawdzane wszystko a pedał z lewej strony idźe trochę z oporem a prawy lżej dopiero przy końcu jak pedał wciśniesz hamuje ale za 2 3 razem dopiero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

To spróbuj jeszcze raz dobrze odpowietrzyć. Mam nadzieje że robisz to z kimś bo samemu to ciężko.  A jak to nie pomoże to tak jak jacek3773 napisał o tym wyrównywaczu to sprawdź jeśli go posiadasz bo nie wiem czy w tym modelu jest. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
1 godzinę temu, John23 napisał:

To spróbuj jeszcze raz dobrze odpowietrzyć. Mam nadzieje że robisz to z kimś bo samemu to ciężko.  A jak to nie pomoże to tak jak jacek3773 napisał o tym wyrównywaczu to sprawdź jeśli go posiadasz bo nie wiem czy w tym modelu jest. 

Jest jakiś zbiorniczek wyrównawczy który idzie od pompki hamulcowej  właśnie do niego a później do cylinderków hamulcowych tylko to nie jest zbiorniczek tylko jakby jakaś pompka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

No to jest wyrównywacz, gumki padły i koniec albo się przycina ,raczej trzeba nowy , jak drogi to może z zetorka dopasować o ile gwinty będą pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
20 godzin temu, jacek3773 napisał:

No to jest wyrównywacz, gumki padły i koniec albo się przycina ,raczej trzeba nowy , jak drogi to może z zetorka dopasować o ile gwinty będą pasować

A jak potocznie się to nazywa żeby tego szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wyrównywacz ciśnienia hamulców

na szybko nic nie znalazłem, więc pewnie słabo z dostępnością, jeśli tak to adaptacja chociażby z ciężkiej serii, gwinty zapewne będą te same


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domek96    0
6 godzin temu, Konstanty napisał:

Pompki są 2 ??  Nowe i takie jak trzeba ?? Miedzy pompkami masz rurkę ??

może tu coś znajdziesz

 

Jaką rurkę między pompkami.I co zaczeły działać hamulce po renowacji.Płyn wlewasz dot5 a ja wlewałem PŁYN HYDRAULICZNY TOTAL LHM PLUS może źle że ten wlałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szperaczw    0

Dzień dobry. Mam problem z hamulcami Renault 7514RS. Blokują się i grzeje. Wymienione obydwie pampki, gumki, drugi raz na tłoczkach i dalej to samo. Taśma od ręcznego hamulca jest po puszczona. Zastanawiam się jeszcze nad tym wyrównywaczem ciśnienia czy on może się zacina? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32
Dnia 2.04.2022 o 08:12, Szperaczw napisał:

Dzień dobry. Mam problem z hamulcami Renault 7514RS. Blokują się i grzeje. Wymienione obydwie pampki, gumki, drugi raz na tłoczkach i dalej to samo. Taśma od ręcznego hamulca jest po puszczona. Zastanawiam się jeszcze nad tym wyrównywaczem ciśnienia czy on może się zacina? 

Udało się rozwiązać problem? U mnie dość podobnie jest pompka nowa, płyn nie ucieka stan jest odpowietrzanie nie wiadomo ile razy a prawy pedał jak postoi to leci w podłogę. Brakuje mi pomysłów może to ten wyrównywacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szperaczw    0
Dnia 4.03.2023 o 20:45, grzepo napisał:

Udało się rozwiązać problem? U mnie dość podobnie jest pompka nowa, płyn nie ucieka stan jest odpowietrzanie nie wiadomo ile razy a prawy pedał jak postoi to leci w podłogę. Brakuje mi pomysłów może to ten wyrównywacz?

Problem był w wężykach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj