PiterParker

Wymiana wałka odbioru mocy WOM Renault 681-4S

Polecane posty

PiterParker    1

Witam serdecznie wszystkich. Zwracam się z prośbą o podpowiedź a mianowicie mam do wymiany wałek Wom w ciągniku jak w temacie. Rok produkcji 1983 skrzynia biegów 12+12. Jak się do tego zabrać? Jedyne co jest widoczne z zewnątrz to pierścień przykręcany na 4 śruby. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to zrobić? Szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem. 

Edytowano przez PiterParker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3grosze    75

Dwie prędkości wałka, tak jak xx-14? Czeka Cię pewnie dłubanie w tylnym moście.

 

WALEK-RENAULT-PRZEKAZNIKA-PTO-297mm-Z-6-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiterParker    1

No właśnie nie mam w nim mechanizmu zmiany prędkości walka. Jeśli już to wyżej po zaczepem górnym jest dekielek na 4 śrubki który wygląda jak miejsce na wałek. Być może wałek zamontowany w tym miejscu ma inne obroty? A może jest to alternatywa dla przeniesienia walka wyżej? Nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3grosze    75

Ten dekielek to może być pokrywa od łożyska wałka pośredniego WOM. Odkręć i zobacz. Nie mam  serwisówki do tego modelu to ciężko coś powiedzieć. XX-14 jest jedna pokrywa na wałek WOM i wałek pośredni. 

Chyba że u Ciebie wałek jest tak wyciągany. Ale to było w Renówkach z początku lat 70-tych.

wom.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartkowskii    1

Musisz podnieść kabinę i zdjąć plecak , inaczej się nie da bo jest przykręcony nakrętką z drugiej strony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamos894    0

Witam. Mam Renault 70.14 z 1990 roku. Problem polega na tym że nie mogę wysprzeglic walka WOM. Na zgaszonym silniku wchodzi bez problemu, a jak jest załączony to zgrzyta i nie chce się włączyć. 

 

Edytowano przez adamos894

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj