masacase

Case MX- Wysoka temperatura pracy

Polecane posty

No dobra a jak się nagrzeje na wolnych obrotach i mu włączysz  nagrzewnice i nadmuch na maxa to opadnie wskażnik trochę.

Edytowano przez krzysztoftores

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masacase    0

powiedzmy że pracuję w zakresie nieco na czerwonym większość na zielonym. W lato wejdź na czerwone uruchamia się alarm zejdzie po chwili na zielone i tak w kółko. Nagrzewnicy na dłuższy moment nie włączałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To spróbuj bo chodzi oto żeby coś ustalić.Może to jest pierdoła co napisałem na temat ogrzewania ale  po tym idzie coś stwierdzić.Drugą opcją to jest wyjęcie termostatu i zaślepić  mały obieg na próbę.I tak dla spokojności  sprawdz ile ładuje alternator bo żeby się nie okazało że tam jest sprawca problemu i zegar będzie przekłamywał. Cieżko się ustala usterkę na odległość ale do czegoś w końcu dojdziemy.Te 40 min  chodzenia na wolnych obrotacho o  których pisałeś przy tej pogodzie to za szybko osiąga temperaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masacase    0
szymonl napisał:

Czasem, na początku przepalenia się uszczelki nie widać bąbelków a co2 już się pojawi w chłodnicy i to wyjdzie. Ale w twoim przypadku obstawiam, że uszczelka będzie ok. Tak słaby przedmuch nie powodowałby moim zdaniem problemów z chłodzeniem, szedłbym w  zmierzenie temperatury płynu i drożności chłodnicy. 

test na CO2 zrobiony i nic nie wykazało, próby robione na zimnym silniku i ciepłym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Tak obstawiałem. To co masz na zdjęciu jest ok. 

Moim zdaniem, grzejesz maszynę aż będzie faktycznie na tym czerwonym polu. Jeśli wtedy płyn będzie miał 80* to nie ma się czym martwić. Jakby miał 95 to słabo ale 80 jest ok. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masacase    0

ostatnio dopatrzyłem się że stary termostat otwierał się przy 76st Celsjusza a te które ja zakładałem tj 2 to otwierają się przy 84 st. zamówiłem już taki dokładnie jak stary koło wtorku ma być u mnie.. zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Mój sie prawie przy 100 otwierał i gotowało głowice. Co jednak nie powodowało wskazań wysokiej temperatury na wskaźniku. Delikatnie powyżej 3/4 wskaźnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masacase    0
Rowan napisał:

Mój sie prawie przy 100 otwierał i gotowało głowice. Co jednak nie powodowało wskazań wysokiej temperatury na wskaźniku. Delikatnie powyżej 3/4 wskaźnika.

przyczyną wyższej temperatury pracy okazał się termostat, ten który mu wysłali z serwisu miał temp otwarcia 83st natomiast prawidłowo powinno być 76 wg oznaczeń na starym zepsutym i taki kupiłem. Teraz po 1,5 godzin pracy na postoju że 3 mm przekracza początek zielonego pola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masacase    0

Panowie jednak za wcześnie się pochwalilem. Po wymianie termostatu na ten o temperaturze otwarcia 76 już nie grzeje się na postoju. Lecz teraz poszedł w pracę tj orka i znów dochodzi gdzieś 2 cm przed czerwonym polem.... Podpowie ktoś co dalej z tym zrobić....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Dziwne to wszystko... Wogóle tak wysoka temperatura Cumminsa jest dziwna. To nie są wysilone jednostki. W Mc MTX200 jest zdecydowanie bardziej wysilona i w ciężkiej pracy nie wychodzi powyżej połowy.

Próbowałeś wiązać to visco? Może jest źle ustawiona odległość wentylatora od chłodnicy? I nie robi odpowiedniego ciągu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotek85    1
3 godziny temu, Rowan napisał:

Dziwne to wszystko... Wogóle tak wysoka temperatura Cumminsa jest dziwna. To nie są wysilone jednostki. W Mc MTX200 jest zdecydowanie bardziej wysilona i w ciężkiej pracy nie wychodzi powyżej połowy.

Próbowałeś wiązać to visco? Może jest źle ustawiona odległość wentylatora od chłodnicy? I nie robi odpowiedniego ciągu? 

A czy jest tam regulacja i można chłodnice przybliżyć do wentylatora? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Nie pamiętam jak jest w MXie, ale w MTXach cała płyta metalowa ma „fasolki”, na których jest kilka cm regulacji przód tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotek85    1
16 minut temu, Rowan napisał:

Nie pamiętam jak jest w MXie, ale w MTXach cała płyta metalowa ma „fasolki”, na których jest kilka cm regulacji przód tył.

Sprawdzę jutro i dam znać. Mimo to bardziej skłaniam się teraz w kierunku nie drożnych lub przypchanych kanalików w uszczelce pod głowicą. Może to jest dobry trop...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Możesz spróbować najpierw wypłukać cały układ na kilka razy, odkamieniaczem, sodą i płukanką, może coś to da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotek85    1

Myślałem o sodzie ale trochę się jej obawiam. W układ wchodzi ok20 litrów płynu orientujesz się ile należało by wsypać sody lub odkamieniacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Nigdy tego tak nie mierzyłem, jak płukałem układy, to bardziej „na oko”. Jeśli boisz się sody, to kup ze trzy płukanki np Liqui Moly, Prestone i K2. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
Dnia 1.04.2020 o 13:17, masacase napisał:

Panowie jednak za wcześnie się pochwalilem. Po wymianie termostatu na ten o temperaturze otwarcia 76 już nie grzeje się na postoju. Lecz teraz poszedł w pracę tj orka i znów dochodzi gdzieś 2 cm przed czerwonym polem.... Podpowie ktoś co dalej z tym zrobić....?

Witam,i co w końcu było przyczyną grzania się mx.Bo umnie dzieje się to samo.

Witam,i co w końcu było przyczyną grzania się mx.Bo umnie dzieje się to samo. A czy można całkiem wyjąc termostat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jeszcze sprawdz czy czasami olej silnikowy sie nie grzeje, tam jest wymiennik ciepła olej jest chłodzony płynem chłodniczym. Jeśli olej sie grzeje to polecam zrobić płukankę silnika i zalać swierzy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Pakito9292
      Witam. Potrzebuję pomocy. Ruszyłem moim Casem 5150 do pracy po zimowej przerwie i mam problem z nieprawidłowym działaniem podnośnika. Gdy przełącze na tryb sterowania z błotników  to podnośnik sam podnosi mi się automatycznie do góry i nic się nie dzieje gdy próbuje sterować gałką w kabinie.  Sterowanie z błotników działa bez zarzutów natomiast gdy wróce do kabiny, przełącze na neutral i znów na tryb sterowania to podnośnik jak na złość idzie na maksa do góry... Nie wiem co z tym zrobić.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj