jaszczur2008

Case International 1056 XL-Nie rozłącza napędu

Polecane posty

Witam 

Dwoch znajomych ma ten sam problem w Case 1056XL.

Nierozlacza przedniego naped jak sie zagrzeje.

-Pompka nowa 

-Elektryka sprawna

-Przystawka uszczelniona

-elektrozawor nowy

-olej nowy

Wyczytalismy gdzies ze nieszczelnos moze byc gdzies w skrzyni, ale gdzie dokladnie szukac?

Czy moze jeszcze cos innego moze być?

Edytowano przez jaszczur2008
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

ja miałem problem że napęd się rozłączał tylko przy większych obrotach, i odwrotnie załączał na niskich, jest pompa w skrzyni biegów i tam szukać przyczyny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisalem.

Pompa jest nowa,

Przystawka uszczelniona.

Na zimnyn cisnienie 19 i naped rozlacza. Jak sie zagrzeje to momentalni z 19 spada na 3.

Jak by jakis zawór w skrzyni otwieral sie czy cos i cale cisnienie ucieka.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK22    0

WITAM w filtrze oleju od skrzyni biegów masz tam  zawór którym możesz wyregulować ciśnienie musisz wykręcić kielich i ściągnąć filtr oleju i wtedy dojdziesz dołączam schemat zawór nr 10

97.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek299    0

Kolego jak to wyregulować? Przecież jest to kulka ze sprężynka. Wstawić twardszą sprężynkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK22    0

jeżeli odkręcasz [popuszczasz ten zawór na sprężynie] to zwiększasz ciśnienie oleju na przystawkę która rozłącza przedni napęd u mnie rozłączała od 8 spróbuj zawór popuścić na maksa i zobacz co będzie się działo jeżeli nie pomoże to sprawdz filtr oleju który znajduje się z lewej dolnej  części skrzyni na  klucz 24 to taka długa rurka ze sitkiem  nr 40 jeżeli to jeszcze nie pomoże to będziemy dalej sprawdzać załączam ci schemat tego filtra

94.jpg

95.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek299    0

Już sam nie wiem co jest u mnie nie tak. Pompa nowa filtry czyste. Na wejściu do obudowy filtra na rozgrzanym oleju przy wolnych obrotach 12 bar. W miejscu czujnika 0. Kręciłem tym zaworkiem w obie strony i zero reakcji. Jak się dobrze przyjrzałem to jest on do obiegu oleju przez filtr. Dmuchałem sprężonym powietrzem w kanaly, a wylotem na przystawke przy włączonej jak i wyłączonej cewce nic nie leci. Zaslepilem wyjście na przystawke i ciśnienie się nie zmienia. Piszecie że do rozłączania u was potrzeba około 8 bar a u mnie rozłącza przy około 0,5 bara na wyjsciu. Ten zaworek co cewka popycha ma w środku drugi zaworek i myślę że to on puszcza olej na przystawke. Ale dopiero jak na filtrze jest około 15 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal1994    0

Witam to jest duży problem tego modelu. Mój 1056 ma też takie same objawy i też słyszałem o paru przypadkach w innych 1056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek299    0

ja zrobiłem tak że tam gdzie wchodzi ten zaworek w obudowę filtra nad samym filtrem delikatnie okleiłem klejem typu płynna stal, tak żeby się zaworek nie zacinał i bokami ciśnienie nie uciekalo. Dodatkowo rozebrałem ten zaworek i wstawiłem sprężynkę elastyczniejsza żeby zaworek się otwierał przy niższym ciśnieniu. Półśrodki ale jak na razie smiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antramx    1
16 godzin temu, maniek299 napisał:

ja zrobiłem tak że tam gdzie wchodzi ten zaworek w obudowę filtra nad samym filtrem delikatnie okleiłem klejem typu płynna stal, tak żeby się zaworek nie zacinał i bokami ciśnienie nie uciekalo. Dodatkowo rozebrałem ten zaworek i wstawiłem sprężynkę elastyczniejsza żeby zaworek się otwierał przy niższym ciśnieniu. Półśrodki ale jak na razie smiga

Kolego, mogę prosić o numer telefonu na adres mailowy? Mam taki sam problem, ale za cholerę nie wiem jak zrobić ten patent z tym zaworkiem.

antramx@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj