Polecane posty

poldeczek    0

Witam mam problem z podnosnikiem przestała dzialas funkcja silowa i pozycyjna podnosnika, podnosi ale slabo i nie chce opasc na dół. Co moze byc tego przyczyna i jak to naprawic. Proszę o pomoc jesli ktos wie cos na ten temat

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldeczek    0

Jak jes w pozycji do opuszczania to po odpaleniu nie podnosi dopiero podnosi ja przesune w pozycje do podnoszenia to podnosi powoli i juz nie chce opuscic dopuki nie zgasze silnika alo jak sie uwiesze na ciegnach to opuszcza z tym ze i tak podniesie do góry sam na opuszczaniu po chwili 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będziesz musiał zdjąć podnośnik  i kto wie czy  nie wytargać pompy .Podejrzewam ze wniej leży problem a dokladniej coś siedzi w rozdzielaczu który jest wbudowany.Jak potrzebujesz jakiejś info to pisz  .Odpowiem ale tylko wieczorami gdyż mam nawał pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldeczek    0

Cisnienie w pomy dzis mierzylem 130-150 bar to wina raczej w pompie cos musi bys gdzies w rozdzielaczu tylko jak go rozebrac i czy musze wyciagac pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ciśnienie mierzyłeś na złączach hydrauliki zewnęntrznej  to ci nic nie da bo te obsługuje druga pompa zębata.A podnośnik ma pompę tłoczkową z wbudowanym rozdzielaczem.Spóść olej zdemontuj  podnośnik i pompę będziesz widział .Jest tam dżwignia która steruje rozdzielaczem w pompie musi wydawać określony ruch .Jak będzie poruszać się to mogło spaść zabezpieczenie i też będzie broić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldeczek    0

Mierzylem na wyjsniu z hydrauliki zewnętrznej tylko ze umnie z tej pompy tloczkowej jest dorobione jeszcze jedno gniazdo dodatkowo dorobione przez poprzedniego wlasciciela i napewno jest to cisnienie z pompy tloczkowej. Chodzi ci o ta dzwignie z rolka czy o ten zaworek kolo rolki który przy cisnieniu wyskakuje. Rozebralem podnosnik i ta dzwignia z rolka wogole  sie nie porusza nawet jak mocno docisne 

Edytowano przez poldeczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta dżwignia z tą rolką musi chodzić bo ona ciągnie za sekcje od rozdzielacza. . A jak  nie chodzi to musisz pompe  wyciągnąć  bo tak nic nie zrobisz .Siedzą opiłki pod sekcją i się przytarła .Powodem tego jest zanieczyszczony olej lub dziurawy filtr.Nie pisze o tym oleju  czy filtrze żeby cię  urazić że nie dbasz o sprzęt ale tylko sekcja staje dęba od tego.Jak masz jakieś pytania względem tego jak wykopać pompe z ciągnika czy ją naprawić w własnym zakresie to pisz odp.Jeszcze jedno nie ciągnij na siłe tej dżwigni bo narobisz sobie problemów.

Edytowano przez krzysztoftores

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldeczek    0

Jak bys mógł napisac mniejwiecej jak to wszysko rozebrac bd bardzo wdzieczny bo pierszy raz bd to rozbieral 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby pompe wymontować musisz odjechać tyłem ciągnika.A więc po kolei .Zdemontować wałek górny napędowy czyli wyjąć zawleczke zsunąć tuleje wysunąć  wałek.Odkęcić rórki od pompy zębatej.Odkręcić płytę od wałka wom założyć wałek przekażnika zaciskany i go wypukać mlotkiem do tyłu ciągnika.Zdemontować ramiona dolne bo będą przeszkadzać.Zdemontować obudowę filtra i wyciągnąć rórke łączącą filtr z popą.Wbić kliny między oś przednią a wspornik.Odkręcić kola .Wymontować zbiornik paliwa .Zdemontować cięgna rurki które będą przeszkadzać.Zamontować koła  odwrotnie  chyba  że tarcze ci nie pozwolą lub nie miną się z błotnikami to musisz sobie wózki załatwić .Odkręcić kabine z tyłu lekko podnieść i podeprzeć.No i śruby na społowieniu .Po rozjechaniu  odkręcić  po bokach takie jakby zaślepki z sworzniami które trzymają pompe tłoczkową.Odkręcić podstawę od pompy tłoczkowej która trzyma pompę zębatą  i już mamy ją na wieszku .Jak będziesz miał wyciągnietą  to ci napisze co trzeba ogarnąć .Jeszcze jedno zobacz czy nie masz pokrywy w kabinie bo chyba jest to byś miał lepszy dostęp bo ja nie pamiętam.Mam nadzieje że dość zrozumiale opisałem jak co to pisz .Odp wieczorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldeczek    0

Witam chwile mnie nie bylo delegacja dzis rozpolowilem ciagnik i rzeczywiście okazalo sie ze ten dolni zawór z rolka byl zaciety ale bez jakiś rys czy tym podobnym kawalek sylikonu podeszedl i po oczyszczeniu i ponownym zlozeniu wszysko chodzi bez zarzutu.

Dziękuję Krzysztof za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj