Polecane posty

RusiL    178

więc dlaczego zarząd nie chce odpowiadać na zdaje się proste pytania??? to właśnie o stosunek zarządu do członków spółdzielni chodzi nam wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    782

No Grzesiu powiedz czy ściąganie mleka z Litwy i sprzedawanie w imieniu polskiego rolnika jest ok? Sprawa zamieciona pod dywan też ok? Nie ośmieszamy się, poważna mleczarnia a daje przyzwolenie na takie akcje czy wirowanie mleka. Patologia 

 

Druga sprawa, ceny produktów mlecznych są wyższe w sklepach niż Piątnicy, ceny za mleko chyba nie muszę wspominać.

Edytowano przez Mateusz1q

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    257

Myślałem że wyjdzie więcej Piątnica cena z premią 2.13zł a na horyzoncie kolejna dopłata. Tak działa odpowiedzialny zarząd przy wsparciu rady nadzorczej

  • Like 4
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszek1000    1437

Tylko pogratulować. Piątnica jest wzorem do naśladowania. Dzięki niej rolnik mają  godne pieniądze i pracownicy zapewne też. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mr1997    9

Gdybym był w piątnicy to miałbym 20 tyś więcej za mleko 😛 przeczytasz takiego posta i skąd tu motywacja do roboty ma być 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stan62    4

Alfa, Marchla zapros na dojenie, jemuwoda wychodzi. 

a jak ktos nie rozumie o co ten konflikt to o chlopska dume, pan Marchel w koncu to powiedzial! O tego zdrajce!!! Pana P haha

i to sie dzieje w 21 wieku. I chopi za tym ida! Laboratorium klamie bo marchel ma wode w mleku, Mleko zwoza z litwy, wiec sluzba celna i weterynaria klamie, prezes klamie choc na radzie tlumaczy, nie rozumieja, dalej pytajom o to samo, wiec musi klamac skoro nie rozumiejom. Bank swiatowy jak dal kredyt to sie pewnie pomylil i kazdy taki kredyt na obore by dostal, wiec w firmie musi byc zle, jakies BMW ktos sobie wymyslil, ale nikt nie wie jakie, wiec pewnie cos w tym jest....ale wstyd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosacki    11

40 tys - tł. 3,9 bial. 3,4 -  1,50 zł Mlekpol

 

czy tu chodzi tylko o to że nie pasuje im nowy przewodniczący rady?

Edytowano przez kosacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysieek    333
2 godziny temu, grzesiu napisał:

@ramzes10 chyba naprawdę nie śledzisz tematu i nie znasz obecnych cen. Z wymienionych przez Ciebie spółdzielni tylko Piątnica płaci wyższą cenę reszta albo płaci porównywanie albo mniej. Mówicie że chcecie stabilnej ceny. Właśnie mlekpol Wam to zapewnia.  Był kryzys ile mlekpol płacił? Co już zapomnieliśmy? Nie pamiętamy? Kolejny raz przypomnę że zarówno gospodarstwa i mleczarnia musi rozwijać się w jednakowym tempie a ceny płacone przez Mlekpol to gwarantują.  

Co do wydarzeń z Suchowoli. 

Panowie chyba trochę przesadzacie. Taczka? Przecież to teraz cały świat będzie oglądał i będą dzwonić czy chociażby ostatnio zamówiony kontener mleka do nich dopłynie i ile jeszcze rabatu na niego dostaną. Uważam że kogoś tu emocje ponoszą i całkiem niepotrzebnie to nie jest upadajaca spoldzielnia tylko nieporozumienie. Co raz bardziej się temu przyglądam i myślę że tych 8 Panów służy do bliżej nie określonej rozgrywki.

Panowie po kiego ten poseł. Precz polityce od biznesu. Jak nie pomagają to niech chociaż nie przeszkadzają. Wzywacie posła żeby wam demokracji pilnował? Jak oni sami jej nie przestrzegają na każdym kroku. Panowie proszę o spokój, rozwazne przemyślane ruchy. 

Tak naprawdę z tego reportażu zrozumiałem tylko, że już nie chodzi Wam O odpowiedzi na zadane pytania tylko o reformy? 🤔 Tylko czego i jakie co jest nie tak? Żeby coś zreformować trzeba zdiagnozować problem, poznać jego genezę powstania, cel i drogi dojścia do tego celu. 

Z historii wiemy że nieprzemyślany pospolite ruszenie chłopskie nigdy dobrze się nie skończyło.  Panowie naprawdę proszę o uspokojenie emocji i konstruktywny dialog póki jeszcze nie jest za późno i nie wydarzyła się żadna tragedia. 

Lepiej zaapeluj do prezesa niech zacznie odpowiadać na pytania i będzie po problemie. Już w lutym na zebraniu radny Marchel mówił że jest szereg pytań na które nikt nie chce udzielić odpowiedzi. Choćby jaka jest średnia pensja pracowników. Co to za tajenica? Pytał m. In. O to też dyrektora z Sokółki a ten że nie wiem...

Edytowano przez krzysieek
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vat    251
18 minut temu, stan62 napisał:

Alfa, Marchla zapros na dojenie, jemuwoda wychodzi. 

Chyba muszą być tam poukrywane niezłe trupy w szafie skoro uciekają się do tak niecnych zagrywek.

Ktoś chyba obawia się, że może skończyć się samowolka i białe eldorado, a zacznie się czarny chleb i czarna kawa bez mleka.

Edytowano przez vat
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu    293
47 minut temu, Mateusz1q napisał:

No Grzesiu powiedz czy ściąganie mleka z Litwy i sprzedawanie w imieniu polskiego rolnika jest ok? Sprawa zamieciona pod dywan też ok? Nie ośmieszamy się, poważna mleczarnia a daje przyzwolenie na takie akcje czy wirowanie mleka. Patologia 

 

Druga sprawa, ceny produktów mlecznych są wyższe w sklepach niż Piątnicy, ceny za mleko chyba nie muszę wspominać.

Srajcie dalej we własne gniazdo a będziecie mieć cenę 2x większa niż w Piątnicy.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vat    251

To siedzcie cicho i potakujcie prezesowi to może nam skapnie coś z pańskiego stołu.

Niech wyjaśnią co jest do wyjaśnienia i będzie spokój.

Edytowano przez vat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu    293
50 minut temu, stan62 napisał:

Alfa, Marchla zapros na dojenie, jemuwoda wychodzi. 

a jak ktos nie rozumie o co ten konflikt to o chlopska dume, pan Marchel w koncu to powiedzial! O tego zdrajce!!! Pana P haha

i to sie dzieje w 21 wieku. I chopi za tym ida! Laboratorium klamie bo marchel ma wode w mleku, Mleko zwoza z litwy, wiec sluzba celna i weterynaria klamie, prezes klamie choc na radzie tlumaczy, nie rozumieja, dalej pytajom o to samo, wiec musi klamac skoro nie rozumiejom. Bank swiatowy jak dal kredyt to sie pewnie pomylil i kazdy taki kredyt na obore by dostal, wiec w firmie musi byc zle, jakies BMW ktos sobie wymyslil, ale nikt nie wie jakie, wiec pewnie cos w tym jest....ale wstyd

 

Te plotki z tym kredytem też słyszałem że mlekpol wziął taki duży kredyt w EBI to musi mieć problemy jak to usłyszałem to tarzałem się ze śmiechu 🤣🤣🤣🤣🤣 mówię człowieku jakby było źle to nie dostali by takiego wysokiego kredytu w najniższej cenie na rynku to po pierwsze a po drugie jest to kredyt na inwestycję.  Chłopy nie róbcie plotek bo nic dobrego z tego nie wyniknie.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alfa    379
1 godzinę temu, grzesiu napisał:

Te plotki z tym kredytem też słyszałem że mlekpol wziął taki duży kredyt w EBI to musi mieć problemy jak to usłyszałem to tarzałem się ze śmiechu 🤣🤣🤣🤣🤣 mówię człowieku jakby było źle to nie dostali by takiego wysokiego kredytu w najniższej cenie na rynku to po pierwsze a po drugie jest to kredyt na inwestycję.  Chłopy nie róbcie plotek bo nic dobrego z tego nie wyniknie.  

Słuchaj a ok jest jak niektórzy radni moga wziąć kredyt na parokrotnosc udziału i spłacać bez wniku jak długa chcą 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wiecie co jest najbardziej odbijające w produkcji mleka?? To że w Piatnicy mają cenę 2,13 a u mnie w Mlekovicie 1,52... I każdy ma taka sama robotę i to jest najbardziej chu*** gdzie w moim przypadku mialbym  40 tyś zl więcej w kieszeni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łolek    4809

Stan 62 chyba  zapomniał że  prezes i wszyscy w mleczarni to sa waszymi pracownikami a nie odwrotnie 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FarmerDyzio    711
Adamqq3 napisał:

Wiecie co jest najbardziej odbijające w produkcji mleka?? To że w Piatnicy mają cenę 2,13 a u mnie w Mlekovicie 1,52... I każdy ma taka sama robotę i to jest najbardziej chu*** gdzie w moim przypadku mialbym  40 tyś zl więcej w kieszeni...

a w Polmleku czy Łowiczu miałbyś mniej. Także policz ile jesteś do przodu w stosunku do ww mleczarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kr9292    945
3 godziny temu, grzesiu napisał:

Srajcie dalej we własne gniazdo a będziecie mieć cenę 2x większa niż w Piątnicy.  

Grzesiu wycięcie wrzoda musi boleć ale to chwilowe, wszystko sie zagoi i będzie lepiej

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Primula94    312
24 minuty temu, FarmerDyzio napisał:

a w Polmleku czy Łowiczu miałbyś mniej. Także policz ile jesteś do przodu w stosunku do ww mleczarek

Niekoniecznie, mam więcej w polmleku niż bym miał w mlekpolu😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez superfarmer02
      Jakie są u was ceny mleka? Jak płacą poszczególne mleczarnie? Podawajcie ceny w swoich regionach. Uważacie, że nadchodzący rok 2022 będzie dla nas lepszy czy gorszy?
      Link do kontynuacji tematu :
       
       
    • Przez Matey
      Jakie będą ceny słomy w sezonie 2020? W jakich cenach jesteście w stanie sprzedać słomę w Waszych regionach Polski? Czy warto sprzedać słomę z pola? Jakie są opinie rolników? Zapraszamy do dyskusji!
      Temat dotyczący cen słomy w roku 2019: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/273040-ceny-slomy-2019/
       
    • Przez superfarmer02
      Jakie są aktualnie ceny nawozów i w jakich powiatach?
      Zapraszamy do dyskusji.
      Link do kontynuacji tematu:
       
    • Gość
      Przez Gość
      Cena węgla ostro w górę, ekogroszek 1300-1500 zł za tonę i kopalnie wstrzymują sprzedaż, też przez gaz do góry, czy robią z nas durni?
    • Przez danielhaker
      Rolnicy każdego roku zmuszeni są śledzić uważnie zmieniające się ceny pszenicy w Polsce. Aktualne notowania pszenicy wcale nie są takie łatwe do oszacowania i determinuje je cały szereg różnych czynników, które mogą warunkować o znaczącej obniżce lub podwyżce ich cen. Umiejętne oszacowanie cen pszenicy 2022 wymaga od rolników sporego doświadczenia w branży, a także ciągłego śledzenia zmieniających się warunków rynkowych. Tylko wtedy będą w stanie przewidzieć, czy ceny pszenicy rosną czy spadają. 
      Jakie będą ceny pszenicy w 2022 roku?
      To pytanie zadają sobie rolnicy w całym kraju, kiedy tylko zbliża się sezon upraw. Zastanawiając się, od czego zależy cena pszenicy, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na wielkość krajowej produkcji zbóż zarówno w obecnym sezonie, jak i w tym poprzedzającym. Warto zwrócić uwagę również na prognozy w kolejnym sezonie, uwzględniając również zboża importowane. Zdajemy sobie sprawę, że przewidzenie tych kwestii do najłatwiejszych zadań nie zależy i jest w dużej mierze niezależne od rolników, chociażby ze względu na zmieniające się czynniki pogodowe, ponieważ miniona susza może w znacznym stopniu wpłynąć na obecną cenę pszenicy. Przy prognozie cen pszenicy w 2022 roku należy uwzględnić również stan zapasów,  system krajowego handlu zbożem, ale też produkcję i zapasy światowe. Plony mogą też różnić się w zależności od poszczególnych regionów w kraju. 
      Cena pszenicy 2022 - prognozy
      Pomocne mogą okazać się również prognozy KOWR, czyli Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, który stara się określić, ceny pszenicy 2022 np. na podstawie jej zużycia czy wielu innych najpopularniejszych czynników. Warto czerpać wiedzę na temat zmieniających się cen zboża z różnych źródeł, aby finalna prognoza była jak najbardziej wiarygodna i miała najwyższa skuteczność, a prognozy specjalistów i analityków mogą okazać się cennym źródłem wiedzy.
      Dołącz do dyskusji na temat cen pszenicy w 2022 roku

      Aby prognoza była jak najbardziej fachowa i miała swoje faktyczne odzwierciedlenie, należy wziąć pod uwagę wszystkie wymienione czynniki i uważnie je obserwować. Tym bardziej zachęcamy do wzięcia udziału w dyskusji na temat cen pszenicy w 2022 roku, gdzie fachowcy wymieniają się swoimi doświadczeniami. Wzajemna pomoc w szacunkach może okazać się nieoceniona, a późniejsza prognoza jeszcze bardziej realna, dlatego zapoznajcie się z tym, co do powiedzenia mają na ten temat rolnicy i dołączcie do dyskusji. Zapraszamy!
      Kontynuacja dyskusji:
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj