News
sumek666

Ceny trzody chlewnej 2020

Polecane posty

rudinho11    180

Chyba że jesteś na vat to wtedy miesiąc. W takiej wadze mogą Ci dać w 2 klasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio3p    1296

Przyszło rozliczenie z Sokołowa. W przeliczeniu na żywą płacili 6,00 netto/kg. Średnia mięsność 58,2%


24.07.2008 - 24.07.2019 - 11 lat na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jakub23    0

Agat w listopadzie odbierał 180szt Płatność w dwóch ratach

Dnia 6.01.2020 o 13:46, Tomek0406 napisał:

A jak w tym Agat z wagą i płatnościami?Mam z 20 sztuk do sprzedania waga ok 130-135 kg

Jeśli średnia waga przekroczy 130kg kierowca dzwoni do szefa 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3242
4 godziny temu, misio3p napisał:

Przyszło rozliczenie z Sokołowa. W przeliczeniu na żywą płacili 6,00 netto/kg. Średnia mięsność 58,2%

kiedy oddawałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio3p    1296
Napisano (edytowany)

Pisałem na poprzedniej stronie, 4 stycznia oddane a bazową ceną było 7,70 netto za E ;)

Edytowano przez misio3p

24.07.2008 - 24.07.2019 - 11 lat na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    530
3 minuty temu, gomez181 napisał:

-13🇩🇪

 

3 minuty temu, gomez181 napisał:

-13🇩🇪

Coo?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomez181    82

tak jak mówiłem jutro będzie -20 aż mi się dźwiga na te ich zagrywki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefjurolnik    10

Dwa tygodnie obniżek i jeśli ASF nie zaszaleje to wróci cena do normy. Takie moje zdanie. Co do cen na dziś 8zł netto E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    530

Taa, wróci do normy - Niemcy jak spuszczą 15eurocentów to nasi 70-80gr, Niemcy w kilku podwyżkach dadzą 10eurocentów to nasi 15-20gr do góry 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ws71    582

Jedno ,,ale" do wyżej komentujących , moglibyście napisać że to pierwsze notowanie od 10.12.2019 i to bylo obniżenie z kosmicznej ceny 2.09€/kg E do obecnie obowiązującej vezg, obstawiam w najgorszym wypadku -2 ;3 eurocenty jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    530

Jak pierwsze notowanie od 10.12? Ostatnie było 18 grudnia i to była obniżka, chyba że czegoś nie kumam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galan99    1702

Za rok to Brazylia nakarmi Chiny i nasz rynek  na taką skalę rozwijają hodowlę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie macie propozycje cenowe na następny tydzień bo widzę że ostro w dół na małej giełdzie poszły :-(( a mam ich trochę na sprzedarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
48 minut temu, galan99 napisał:

Za rok to Brazylia nakarmi Chiny i nasz rynek  na taką skalę rozwijają hodowlę .

Przestań w końcu skomleć. Jeżeli yacenty się zgodzi, to załóż temat "Płacze galana99" i tam wypisuj swoje wizje, bo my w większości nie chcemy tego czytać, a nie mamy możliwości ukrycia Twoich wywodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszBONQ    24
3 godziny temu, krilan06 napisał:

Jak pierwsze notowanie od 10.12? Ostatnie było 18 grudnia i to była obniżka, chyba że czegoś nie kumam

no mylisz środową giełdę tzw. dużą z tymi aukcjami tzw. małymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krilan06    530
12 minut temu, LukaszBONQ napisał:

no mylisz środową giełdę tzw. dużą z tymi aukcjami tzw. małymi

No ale chyba zakłady nasze patrzą na dużą giełdę czy mi się wydaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszBONQ    24

no tak, ale dzisiejsza sytuacja sugeruje jutro ostry spadek. Przy obniżkach to patrzą na kazdą;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    96

Panowie mam pytanko jak z tymi dopłatami do loch i tuczników moze ktos powiedziec jak oni beda liczyc te lochy ? Bo mozna powiedziec ze np sa zapłodnione a nie beda prosne a dopłate sie wezmie czy beda to jakos sprawdzac bo przy rejestracji nie podaje sie czy to locha czy warchlak

I druga sprawa jak beda liczyc tuczniki od ilosci sprzedanych czy urodzonych  jak bedzie to wygladać ?

Czy ktos wie jak oni to maja rozwiazac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    3242

powoli,wyjdzie rozporządzenie to zobaczy się co to za cyrk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
13 minut temu, damianos95 napisał:

Panowie mam pytanko jak z tymi dopłatami do loch i tuczników moze ktos powiedziec jak oni beda liczyc te lochy ? Bo mozna powiedziec ze np sa zapłodnione a nie beda prosne a dopłate sie wezmie czy beda to jakos sprawdzac bo przy rejestracji nie podaje sie czy to locha czy warchlak

I druga sprawa jak beda liczyc tuczniki od ilosci sprzedanych czy urodzonych  jak bedzie to wygladać ?

Czy ktos wie jak oni to maja rozwiazac ?

masz system IRZ   więc bedą wiedzieć ile masz.  A dla twojej wiadomości mają być częste odwiedziny  pracowników ARIMR z przyrfządami pomiarowymi, kojców jaka powierzchnia, i teraz radocha na całego , heheheheh Masz wymagania croscomplate i  najpierw to musi być spełnione dopiero potem podwyższony standard dla lochy plus.

Będziesz miał co 2 miesiące wizytę i badanie powierzchni okien do podłogi, mierzenie przepływu powietrza w chlewni, stężenie szkodliwych gazów, rejestr leków, pasz, itd. 

Jak to spełnisz to bedzie badanie powierzchni kojca dla lochy plus, a jak nie spełnisz bo np. w chlewni za bardzo śmierdzi to są punkty karne i potracenie normalnych dopłat  jako niespełnianie dobrostanu))))) Pamiętaj ktoś dostanie kase za loche plus to ktoś zapłaci to w formie kary w ramach crosscomplate.  Pracownicy agencji już trzęsą portkami  bo rolnicy ich zakurwią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DzikiSimental25
      Jak się zmieniają ceny bydła w roku 2020? Jakie są ceny w waszych regionach? Ceny bydła pójdą do góry czy jednak mało ciekawa sytuacja będzie się pogłębiać?
      Wpisując cenę podajcie od razu datę i region w jakim handlowaliście bydłem.
      Link do kontynuacji tematu :
       
    • Przez DzikiSimental25
      Nowy Rok to i nowy temat. 
      Link do kontynuacji tematu : 
       
    • Przez benek79
      Moze tutaj bedziemy wpisywac cene prosiat.
      U nas kształtuje sie na poziomie 80zł do 120zł.
      Piszac u nas mam na mysli rejon Osiecin w kuj-pom.
    • Przez cember16
      Witam tak jak w temacie kogo polecacie że Świętokrzyskiego odnosnie skupu byczkow, jalowek
    • Gość
      Przez Gość
      Jestem tu nowy, czy ktoś sprzedaje do Graczyka spod Brodnicy 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj