Gość

Renault Ares- Ubywa płynu hamulcowego

Polecane posty

Gość   
Gość

Co  może być  przyczyną?Pompki hamulcowe są  suche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zurzyte uszczelnienia tłoczysk i mam nadzieję, że nie dolewasz tam płynu dot??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wydaje  mi  sie   ze to wina wysprzeglika ale nie jestem pewny.Dodam ze  hamulce działały poprawnie.Nie dolewałem płynu bo nwm  jaki powinien byc

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

A co ma piernik do wiatraka? Piszesz o braku hamulcy i obwiniasz wysprzęglik?..... 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Napisałem  ze ubywa  płynu !A co  ma piernik do  wiattraka?TO ze  hamulce i  sprzegło działa na tym samym płynie.Probblem został rozwiazany tak jak mowiłem poszły uszczelniacze na wysprzegliku i ubywało płynu hamulcowego 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

SPOKOJNIE KOLEGO JAK BYŚ NAPISAŁ JAKI TO ARES I Z JAKIM RODZAJEM SPRZĘGŁA BYŁO BY PROŚCIEJ ALE CIESZĘ SIĘ  ŻE ROZWIĄZAŁEŚ PROBLRM. A na przyszłość precyzuj pytania i nie pisz ich ogólnikowo będzie zdecydowanie prościej, bo chociażby w aresach występowały różne sprzęgła i różnie były one zasilane w zależności od typu przekłądni pozdrawiam....

  • Thanks 1

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zobaczylem post z ubywajacym plynem wiec nie zakladalem nowego. U mnie dzieje sie podobna sytuacja ze ubywa plynu. Dotychczas dolewalem kilka razy LHM lecz pora sie za to wziac. Widze byla mowa o wysprzegliku. Mam rewers elektrohydrauliczy jesli to w czyms pomoze. A wiec teraz tak. Problem polega na tym tak jak wyzej napisalem ze ubywa plyn. Do tego brak hamulca recznego. Jak sie dobrac do hamulcow? Kabine w gore i sciagac zwolnice? Czy jakos inaczej sie tam da dostac? A moze gdzies indziej szukac problemu? Poza tym wszystko na wierzchu suche. Ares 656 RZ

Edytowano przez slawek261993

Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LysaKosa    7

Slawek261993, trzeba zrzucić pochwy, uszczelnienia na tłoczyska puszczają, odkręcisz koła tylne to dalej bedziesz widział jak działać, kabiny nie zdejmuj, a podeprzyj. 

Dnia 6.03.2020 o 20:47, slawek261993 napisał:

Witam. Zobaczylem post z ubywajacym plynem wiec nie zakladalem nowego. U mnie dzieje sie podobna sytuacja ze ubywa plynu. Dotychczas dolewalem kilka razy LHM lecz pora sie za to wziac. Widze byla mowa o wysprzegliku. Mam rewers elektrohydrauliczy jesli to w czyms pomoze. A wiec teraz tak. Problem polega na tym tak jak wyzej napisalem ze ubywa plyn. Do tego brak hamulca recznego. Jak sie dobrac do hamulcow? Kabine w gore i sciagac zwolnice? Czy jakos inaczej sie tam da dostac? A moze gdzies indziej szukac problemu? Poza tym wszystko na wierzchu suche. Ares 656 RZ

, trzeba zrzucić pochwy, uszczelnienia na tłoczyska puszczają, odkręcisz koła tylne to dalej bedziesz widział jak działać, kabiny nie zdejmuj, a podeprzyj. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie! Wlasnie podpieram kabine. 


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj