Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
anticius

Sieczkarnia do kukurydzy i zbioru zielonek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
anticius    0

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje nowa sieczkarnia do kukurydzy -zaczepiana, najlepiej bez-rzędowa o szerokości roboczej minimum 1.4m z przystawka do zbioru zielonek. Proszę podawać producenta, cenę, parametry maszyny oraz zapotrzebowanie sieczkarni na moc.

Jeśli ktoś ma informacje o sieczkarniach rzędowych(minimum 2-rzędowych) to także nie pogardzę informacjami. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomcio87    7

Maszynka z Sipmy jest fajna ma tez podbieracz do zielonek az sam jestem ciekaw ile kosztuje moze ktos wie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anticius    0

Maszynka z Sipmy jest fajna ma tez podbieracz do zielonek az sam jestem ciekaw ile kosztuje moze ktos wie? :)

 

Sipmy kosztuje 68.000 zł netto, jest to sieczkarnia dwu-rzędowa(szerokość ok 1,4m; rządki 60-80cm) z przystawką do zbioru zielonek o zapotrzebowaniu mocy 80-100KM.

To akurat wiem, ale sieczkarnie rzędowe jakoś nie przypadają mi do gustu.

 

Wolałbym bez-rzędową, coś takiego mniej więcej jak "dawidg2" przedstawił tylko z uzupełnieniem informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anticius    0

 

Oglądałem Dawidg2 z poprzedniego linku te maszyny Kempera i jest to dość droga zabawka. Ponadto ten model największy potrzebuje dużej mocy, a ciągnika większego niż 140KM na to nie przeznaczę. Zamiast tej największej sieczkarni zaczepianej Kempera wolałbym już kupić chyba najtańszą sieczkarnie samojezdną na rynku New Hollanda za ok 600.000zł netto(nie widziałem jak do tej pory nic taniej) co by wykluczyło potrzebę zakupu większego ciągnika który jest mi po prostu zbędny.

 

Może ktoś posiada informacje na temat sieczkarni zaczepianej innej firmy niż Kemper?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anticius    0

Obecnie nie sieję dużo kukurydzy oraz traw, mam tyle co do własnych potrzeb czyli obsiane 3,5 ha kukurydzy i ok 7 ha traw, z tymże trawy idą na sianokiszonki- prasowane prasą rolującą, owijane i składowane. A sieczkarni szukam głownie na usługi bo jest w moim rejonie na to zapotrzebowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

Witam

Mam do sprzedania jednorządkową sieczkarnie do kukurydzy zaczepiana na tuz firmy fella. Sieczkarnia przepracowała 2 sezony przy ursusie c360 wiec za ciężko nie miała. Wymienione wszystkie łożyska i łańcuchy . Jest w dobrym stanie. Cena jaka mnie interesuje to ok. 3500 tysiąca.

Nr gg 13307282

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

co do sipmy to zapotrzebowanie mocy do 100 km to jest w kiszonce z trawy a do kuku na wiesze areał to miniumum 160 kucyków. 120 też sobie radzi ale wolno idzie i w d*pe dostaje ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Egzo    1

A co sadzicie o sieczkarniach JF Stoll fct 900 np bardzo ciekawe maszynki i ciekawa technika jest w nich rozwiazana. Tylko czy w polsce mozna dostac takie uzywane? Druga marka ktora mi wpadla w oko to kontynuacja mengele storm 130. I pytanie do osob ktore korzystaja z takiej techniki kiszenia traw czy ona sie sprawdza lepiej niz bele/przyczepa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×