krzysztofsmok77

Renault 110.54 Nietypowy problem z hydraulika.

Polecane posty

Dzisiaj chciałem przestawić agregat wraz z siewnikiem. Podczepiłem agregat,podłączyłem przewód,siewnik na agregat,przestawiłem i klapa. Nie idzie opuścić siewnika a ciśnienie jest takie,że nie idzie odpiąć przewodu. Gdy próbuje opuszczać wajchą to zero odgłosu,tak jakby w tą strone nie działała pompa lub jakiś zawór. Jak pozbyć się tego ciśnienia aby móc odłączyć przewód i podłączyć go pod inne wyjście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przy zgaszonym też trzyma ciśnienie i nie idzie rozłączyć.


Czy zerwala sie linka? Podnosić podnosi bo gdy ruszam wajchą w strone podnoszenia to słychać pompe a gdy chce opuścić to cisza. Chyba że jest osobna linka od podnoszenia i od opuszczania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Jezeli rozdzielacz jest na linke, to zapewne jedna steruje podnoszeniem i opuszczaniem. Zabezpiecz jakos ten siewnik zeby o ziemie nie uderzyl i mozesz spróbować poluzowac przewod przy silowniku. Odkrec nakretke ze dwa obroty i puknij delikatnie. Uwazaj bo moze chlapać  

Mozesz też sprawdzic linke od rozdzielacza, moze sie poluzowal pancerz i dlatego dziala w jedna stronę... 

Edytowano przez peewee1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
torpedo    341

Miałem u siebie coś podobnego. Gniazdo hydrauliczne do wymiany. Sprężyna jest w tym starym za słaba i kulki nie trzymają wystarczająco mocno wtyczki, przez co grzybek przy dużym ciśnieniu zamyka odpływ oleju z zasilanego przewodu. Wtyczka jeszcze się nie wypina, ale delikatnie wzrasta dystans między wciskającymi się wzajemnie grzybkami. Ewentualnie, jeżeli gniazdo sprawne,, to może starł się grzybek we wtyczce. Kolega tak miał w przyczepie, przewód hydrauliczny ciągnął mu się po asfalcie.

Tak czy siak, musisz poluzować przewód, inaczej siewnika nie opuścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dokładnie jak kolega wyżej wspomniał, na początek gniazdo lub wtyka do sprawdzenia a nie szukanie nie wiadomo czego przy rozdzielaczu czy jego sterowaniu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj