bartekcuber

Ciśnienie c360 3p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
akmaly    709

Możesz napisać o co Ci chodzi? Zakładasz kolejny temat choć już uzyskałeś odpowiedź. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekcuber    0

To co podaje instrukcja to jest raczej za małe ciśnienie 

To co podaje instrukcja to jest raczej za małe ciśnienie poza tym chciałbym wiedzieć jakie są fizycznie jest ciśnienie bo papier wszystko przyjmie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Podałem Ci konkretne dane z instrukcji serwisowej, jeśli są to dla Ciebie bzdury to poczekaj na jakiegoś cudotwórcę z forum.

Ciśnienie będzie inne z wielu powodów, rodzaj i jakość oleju,stan i jakość filtru itp.

Boisz się, że masz za wysokie ciśnienie? Podaj wartości dla obrotów 750 i 2000 ( oczywiście dla silnika ciepłego, temperatura płynu w granicach 80 st. (70-80 ))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekcuber    0

Silnik. Po kapitalnym remoncie po przejechaniu 20km z wozem i toną nawozu na wolnych ma 2.5 a na wysokich ok 5 a jak jest zimny po odpaleniu na wolnych ok 5.5 czy to nie jest za duża  ruznica między zimnym a gorącym 

Olej superol falco 15w40 filtr czerwony z znakiem Ursusa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Pomiar na zimnym nie ma większego sensu, zalej gęściejszy olej i będzie jeszcze wyższe.

Sprawdź dokładnie to co wyżej Ci napisałem, podaj wartości przy tej temperaturze ( przejechanie jakiegoś odcinka nic nie mówi, możesz mieć nieszczelny termostat i możesz jeździć ile chcesz a temperatura będzie niższa, a ma to duży wpływ na ciśnienie oleju ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
1 godzinę temu, bartekcuber napisał:

Silnik. Po kapitalnym remoncie po przejechaniu 20km z wozem i toną nawozu na wolnych ma 2.5 a na wysokich ok 5 a jak jest zimny po odpaleniu na wolnych ok 5.5 czy to nie jest za duża  ruznica między zimnym a gorącym 

Olej superol falco 15w40 filtr czerwony z znakiem Ursusa 

Co ty chcesz od tego ciśnienia? Uważasz że czym wyższe tym lepiej smarowany jest silnik?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

narazie nie  ma co ruszać nie zatrze sie a traktor nie mierzy się na kilometry tylko na motogodziny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

ciśnienie sporo powyżej książkowego ,być może zaworek ciśnieniowy się zablokował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Skąd wiesz, że za duże? Nie podał temperatury więc może się okazać, że po osiągnięciu temperatury rzędu 70-80 stopni C, ciśnienie będzie książkowe ( choć to nic nie musi znaczyć bo papier wszystko przyjmie :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

w moim po szlifie wału na zimnym było 4.5 na gorącym 80 stopni 3.25 ,stąd wiem ps po przejechaniu 20 km z toną nawozów silnik i olej na pewno nie miały 20 stopni

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
10 minut temu, witejus napisał:

w moim po szlifie wału na zimnym było 4.5 na gorącym 80 stopni 3.25 ,stąd wiem ps po przejechaniu 20 km z toną nawozów silnik i olej na pewno nie miały 20 stopni

Można ustawić nawet 6 bar, żaden problem oby tylko pompa wyrabiała.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
4 minuty temu, witejus napisał:

ale co mi daje ,o co biega?

No własnie to ja nie rozumiem o co chodzi z tym ciśnieniem i dążeniem do jak największej wartości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Odpowiedzi tego typu nawet nie powinno się komentować, nie wiesz jaką temperaturę ma czyjś ciągnik nawet jak twój ma wzorcową, może mieć niesprawny termostat i dobrze jak 60 stopni osiągnie. Chciał konkretną informacje to trzeba konkretne dane. Za duże ciśnienie jest bardziej powodem do zmartwień niż powodu do dumy, tylko trzeba je konkretnie zmierzyć aby wiedzieć ile jest naprawdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
8 minut temu, akmaly napisał:

Odpowiedzi tego typu nawet nie powinno się komentować, nie wiesz jaką temperaturę ma czyjś ciągnik nawet jak twój ma wzorcową, może mieć niesprawny termostat i dobrze jak 60 stopni osiągnie. Chciał konkretną informacje to trzeba konkretne dane. Za duże ciśnienie jest bardziej powodem do zmartwień niż powodu do dumy, tylko trzeba je konkretnie zmierzyć aby wiedzieć ile jest naprawdę.

A jakie w tym ciągniku jest za duże ciśnienie i jakie ono ma negatywny wpływ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj