Zaloguj się, aby obserwować  
radzikus

URSUS 914 problem ze wspomaganiem

Polecane posty

radzikus    0

Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.

Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.

 

Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?

Proszę o poradę za co z góry dziękuję.

 

Poniżej fotki.

 

http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html

http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

jak masz zasilanie puszczone z orgyinalnego zbiornika to może być zawór zwrotny ja tak miałem w oryginalnym serwie koszt zaworu około 100zł ale możesz spróbować go podkręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Zasilanie puszczone tak jak piszesz z orginalnego zbiornika.

 

co do zaworu zwrotnego to masz na myśli jego za małą średnicę ?


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem bo jeżeli się ciężko kręci to może być właśnie wina zaworu który jest wkręcony w zbiornik oleju wspomagania od góry (może się po prostu zaciął i za małe ciśnienie daje na orbitrol)a jeżeli trzeba wykonać dozo obrotów do maksymalnego skrętu to winny będzie źle dopasowany orbitrol do siłownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Najpierw to byś sobie zmierzył ciśnienie jakie masz.Na wyjściu z zbiornika [to jest zawór] załóż węża z manometrem.Ciśnienie na starym układzie powinno być 80 atu a do orbitrola 120.ale na 80 też powinno działać.

Orbitrol to masz Niemiecki lub Bułgarski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

albo taniej będzie dopasować siłownik, jeżeli chcesz żeby było mniej obrotów to o mniejszej średnicy. najlepiej założyć zbliżony do originału ponieważ za mały też będzie nie dobrze. ja kiedyś jak montowałem w ciągniku orbitrol to zwracałem uwage na wysokość orbitrolu, mi zależało żeby obrotów kierownicy było jak najmniej to wstawiłem sobie od fadromy jakiejś bodajże, był wyższy od orginału co za tym idzie miał większy przepływ oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Powinien być 160 a z bizona jest 100 lub 80.Ale z tego co widzę to nie jest z Bizona tylko Fortschritta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

zasilanie do orbitrola musisz puścić bezpośrednio z pompy, a powrót do zbiornika przez filtr. zawór który jest wkręcony w zbiornik w tym układzie jest niepotrzebny,orbitrolpoinien byc 160, najlepiej założony pod kierownicą, a jeśli będziesz miał za mały skręt to wymień sobie dzwignię od siłownika przy kole na krótszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy montował ktoś wzmacnianą pompę wspomagania w dużym ursusie bo moja obecna kwalifikuje się do wymiany i zastanawiam się czy kupić taką jak była w oryginale czy taką o większej wydajności
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj