klamka4

renault 103-14 tx

Polecane posty

klamka4    1

witan . mam taki problem bo : popma paliwowa została zregenerowana wtryski sa nowe i dalej kopci na wolnych i szybkich obtrotach dym jest koloru jasno niebieski na wolnych a na wysokich czarno niebieski i bardzo słabo odpala . Co to za usterka jest . czy czasem nie sa to pierścienie i ciągna olej z silnika i dlatego jest taki dym  . i jaki powinien być akumulator  w tym ciągniku . i jakby padła wersja ze jest silnik do remontu  to czy sam dam rade wymienić tuleje czy trzeba maszynowo   maił ktoś taki przepadek ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej78    100

Są praktycznie tej samej gęstości . 😉 Różni je kilka innych parametrów,np. lepkość a najbardziej widoczny parametr to temperatura płynięcia (w ujemnych temperaturach) i wskaźnik  lepkości.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    100

Brak jednoznacznej recepty. Zalanie oleju o większej lepkości może spowodować jakąś poprawę - wydajności pompy ,ale z drugiej strony może spowodować nadmierny wzrost temperatury oleju oraz większe opory przy rozruchu. Są to minimalne różnice ,szkody nie wyrządzi,  ale na pewno nie jest to sposób na uzdrowienie pompy.

Producent zalecał w ówczesnych czasach olej 15W30.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klamka4    1

panowie czy samemu da rade wymienić tuleje czy trzeba bedzie na prase je wziąć 

i co to za różnica jest suche czy mokre tuleje ?? czym to sie różni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    30
2 godziny temu, klamka4 napisał:

i co to za różnica jest suche czy mokre tuleje ?? czym to sie różni?

Konstrukcją. Tuleja sucha nie ma kontaktu z płynem chłodniczym - jest wprasowywana w blok silnika, który w tym miejscu też jest jakby tuleją (np MF 255), tuleje mokre to takie, które mają bezpośredni kontakt z płynem chłodniczym jak w C330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1993michal    7

Witam mam Renault 68.14 i gdy pracuje z broną wirowa z wałem pakera i siewnikiem 2.75 na hydropaku jak rozgrzeje się olej to dużo wolniej podnosi jaka może być przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    24

może być zużyta pompa hydrauliczna, ale aby nie popaść w koszty to lepej zmierzyć ciśnienie manomentrem glicerynowym i wpiąć w gniazdo hydrauliki, koszt jakieś 40 zł+ jakaś redukcja i euro złączka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    24

Jakieś 160-180 bar, poszukaj na forum "Ciśnienie hydrauliki Renault 133.14" tam powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    30

Mniej więcej i to na wolnych obrotach na zagrzanym oleju. Jeżeli spada poniżej 150 to pompa słaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alfaholik
      dzień dobry proszę o poradę w temacie pneumatyki w renault 95.14tx.Zakupilem sprężarkę powietrza od stara 200 i potrzebuje połączyć smarowanie sprężarki i powrót oleju.I tu prośba czy ktoś może podpowiedź skąd wziąć zasilanie i powrót olej u
    • Przez Maślakowsky
      Witam. Wie ktoś może jak wykonać kalibracje skrzyni w aresie 550 RZ (2000r.), podczas przerzucania rewersu na jazdę do przodu często występuje szarpnięcie, w jeździe do tyłu to nie występuje. Podczas zmiany półbiegów również występują szarpnięcia, najmniej odczuwalne są na 1 biegu, a najbardziej na 4. Nie chciałbym uszkodzić skrzyni, mam nadzieję ze kalibracja załatwi sprawę, jeżeli jednak tak się nie stanie co może być tego przyczyną? Wszystkie filtry zostały wymienione. Widziałem, że problem może być również z przycinającymi się elektrozaworami. Z poprzednich tematów nie udało mi się znaleźć odpowiedzi.
      A takie poboczne pytanie, jakie obroty są optymalne dla tego silnika podczas pracy z agregatem, pługiem? Aktualnie staram się pracować na 1700-1800obr/min.
    • Przez razmus22
      witajcie , mam problem na zimnym silniku pali sie kontrolka od hydrauliki przeplywo nie ta od filtrow tylko co dokladnie oznacza wyciek z ukladu czy slaby przeplyw, dokladnie kontrolka oznaczona nr 7 pali sie tylko jak jest zimna
    • Przez kamil04w
      Witam.
      Musiałem wyciągnąć pompę paliwowa i oddać ją do uszczelnienia bo cieklo paliwo i podobno wymagała czyszczenia. Przy okazji wymiana wtryskow(stare lały). Po założeniu ciągnik kopci na siwo i ciężko wkręca się na obroty (wieczorem jak przygazuje pojawia się iskry z tlumnika) i dziwnie pracuje. 
      Powie mi ktoś jak ustawić pompę bo wydaje mi się że coś skopalem przy zakładaniu 😒 
      Drugi problem w modelu 75.12
      Hamulce łapią dopiero przy 2-3 wciśnięciu pedału. Co może być powodem. Gdzie szukać przyczyny.?
      Proszę o pomoc.
       
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj