arek12408

Deutz Fahr M2385

Polecane posty

konradd    0

Jakby ktoś miał taki sam problem, lampka odpowiada za poprawność działania alternatora. Jeśli alternator nie ładuje odpowiednio tj. napięcie ładowania jest nie taki jak potrzeba lampka się świeci.

 

Jeśli ktoś regenerował alternator proszę o info jakie mieliście problemy, gdzie kupiliście np. nowy regulator napięcia itd.

 

Dzięki

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Odświeżam... Już wiesz od czego są te kontrolki? jak nie to mogę pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po części rozkminiłem bo znalazłem opis,ale jakbyś był tak uprzejmy to napisz od czego są te z potencjometrami i jak je ustawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Niestety mam uboższą wersję bez tego ustrojstwa. Z tego co zrozumiałem z instrukcji to jakaś czujka i "brzęczyk" od spadku obrotów o 10-15 % na ślimaku, młocarni i klawiszach.

Wkleję zdj z duńskiej instrukcji to może komuś będzie się chciało rozszyfrować.

post-35846-0-47868700-1454690393_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

w internecie można trafić na instrukcje do toplinera 4065 po polsku i tam jest fajnie opisane co do czego i większości dotyczy też starszych modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Masz ją może pobraną lub ma ktoś link? Bo wszystkie co znalazłem już są nie aktywne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Cześć. Ściągał ktoś z was w 2385 przekładnie-wariator. Przednią  cześć, tą przy sprzęgle... Tak nad tym pracuje i wygląda, że trzeba też zwolnice zdjąć? Bo za nic inaczej nie chce ruszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Ale jak nie chce ruszyć? Wielowypust rak trzyma czy nie ma miejsca? Dziwne byłoby jeśli zwolnicę trzeba byłoby ściągać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Nie ma miejsca żeby zjechało z wału. Może od biedy ściągając tarcze by zeszło, chociaż też tego nie widzę, a i śruby od tarczy i zacisku ruszyć też nie chciały. Zwolnice prościej jak się okazało.

 

Edit:

Dla potwierdzenia czytającym w przyszłości: Tak, trzeba ściągać zwolnice. Szybka robota, rozpiąć półoś, odkręcić śruby i tyle. Oczywiście wcześniej odpowiednio zabezpieczyć.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj