News
tomislawwitow

Wymiana wirnika w rozruszniku Renault 103-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, po kilku latach bezawaryjnego działania oryginalny rozrusznik Boscha zauważalnie gorzej kręci.

Daliśmy go do "Speca" których go posprawdzał, nie tykał tylko wirnika, reszta jest ok.

Chcieliśmy kupić szybkoobrotowy ale konkretny zaczyna się od kwoty 800 zł. 

Pytanie jest następujące, czy jest sens wymiany wirnika na nowy i czy np. ten będzie pasował ? 

https://allegro.pl/oferta/wirnik-rozrusznik-bosch-john-deere-new-holland-7894701950

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    371

Numer z rozrusznika albo z wirnika podaj, będzie można coś więcej ustalić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4044

jak się da to zrób stary , na pewno będzie lepszy jak jakiś chińczyk współczesny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez klamka4
      DZień dobro wie ktoś na ile ustawić klucz dynanometryczny dla dokrecenia głowicy i korbowodów a jaki ma byc  luz zaworowy  ? prosz o odpowiedz
    • Przez PawelS
      Mam pytanie odnośnie gazu nożnego czy jest jakaś jego regulacja gdyż u mnie jest bardzo czuły i bardzo ciężko go wyczuć, byle większa dziura i ciężko opanować ciągnik na stałych obrotach. Na gazie ręcznym wszytko ładnie pięknie chodzi 
      Kabina wiadomo jak sama nazwa wskazuje jest na sprężynach i każdy większy wybój/dołek powoduje że ciężko wyczuć gaz nożny .... 
      Proszę o jakieś porady i kwestie na ten temat 
       
    • Przez BenQ
      Witam .Panowie ciagnik renault 85-34 tx . Problem polega na tym że nie da rady wyrzucić wałka wom na neutralny mozna tylko wylaczcyc za pomocą sprzeła , drugi problem to skrzynia a mianowicie lewarkiem od biegow terenowych nie można wrzucic innego biego niż 3 i luz ( biegi terenowe ) ostatni problem to wspomaganie. Nie ma wspomagania w ciagniku gdy jest zimny a gdy sie rozgrzeje kierownica ząbkuje , dodam ze ciagnik zalany olejem 10w30 (skrzynia). Filtr wysokiego cisnienka wymieniony i na zasilaniu pompy także. Prosze o pomoc.
    • Przez KrystianLS
      Witam mamy taki mały problem jak działa ten licznik czy są w nim inne funkcje niż tylko pokaz obrotów i prędkość
      i najważniejsze jak je włączyć
       
      Chodzi o to :
       
      Bardzo prosze o jakieś wskazówki ponieważ chciałbym to sprawdzić
       
      i nie moge rozkminić jak to się sprawdza
       
      pozdrawiam i zapraszam wolnym czasem : http://www.youtube.com/user/KrystianLS
    • Przez klamka4
      Witam czy wie ktoś na ile ma być ustawiony klucz dynamometrycznego aby dokręcić głowice,korbowody i luz zaworowy w tej renuwce 103-14  4 turbo  .Albo może ma ktoś jakąś książkę lub wykres. CZ wie ktoś jak to ustawic !!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj