Scappy

Weidemann 130D nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Scappy    14

Witam . Po kupnie Weidemanna normalnie zjechaliśmy z lawety na podwórko i paliła normalnie . Po postoju 6 godzin ładowarka nie chce odpalić . Paliwo na wtrysk idzie .

Silnik Farymann Diesel 1 cylindrowy . Gdzie szukać przyczyny ?

IMG_20191206_193816.jpg

IMG_20191206_193722.jpg

IMG_20191206_193729.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    14
4 minuty temu, master21 napisał:

na plaku albo samostarcie odpala?

Na plaku też nie chce odpalić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrap17    1

Na pociąg  pewnie nie da sie odpalic bo naped hydrauluczny. 

 A moze zawory za ciasno. 

Albo sam wtrysk akurat padl w nieodpowiednim momecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    14
1 minutę temu, chrap17 napisał:

Na pociąg  pewnie nie da sie odpalic bo naped hydrauluczny. 

 A moze zawory za ciasno. 

Albo sam wtrysk akurat padl w nieodpowiednim momecie.

Myślę że jak wtrysk by padł to na plaku by chociaż zagadał ,a on nic . Z zaworami nic nie ruszane wcześniej palił normalnie . I tak napęd na hydraulikę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

bez pomiaru ciśnieni, sprawdzenia luzów to wróżenie z fusów


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    14
1 minutę temu, chrap17 napisał:

Scappy.. wydaje mi sie ze chyba plak potrzebuje iskry do zaplonu.. moge sie mylic.

No to się mylisz ;) .

4 minuty temu, kubaguzik napisał:

bez pomiaru ciśnieni, sprawdzenia luzów to wróżenie z fusów

Jutro spróbuję pomierzyć ale szukam przyczyny dlaczego tak nagle przestał odpalać ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrap17    1

A jakby zrobic taki prowizoryczny test. Czyli wyciagnac wtrysk i przykrecic go do rurki na luzno i zobaczyc czy sieje taka mgielka.. moze zapchal sie. A jest tylko jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    14
1 minutę temu, chrap17 napisał:

A jakby zrobic taki prowizoryczny test. Czyli wyciagnac wtrysk i przykrecic go do rurki na luzno i zobaczyc czy sieje taka mgielka.. moze zapchal sie. A jest tylko jeden.

Tak jest tylko jeden. Może to też dobry pomysł ,spróbuję .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrap17    1

Ewentualnie mozna by sprobowac wlac bezposrednio na tlok odrobinke ropy.. i zakrecic zawor z powrotem. Tylko zeby to zrobic w odpowiedniej pozycji czyli tlok na sam.dol.i wtedy wlac zeby nie wydmuchnelo w zawory wydechowe. Tylko zeby byly na cyklu pracy(wszyskie zawory zamkniete) no.ale pewnie to by byl taki sam efekt jak.plaka lub samostartu. Tylko wiem ze czasem ten samostart nie chce go tam zassac 

No i diesel musi miec kopa z akumulatora. Zeby.mieszanka wybuchla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1004t    38

Zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać spróbuj po prostu w kolektor ssacy podac opalarka gorace powietrze, a nawet ogrzać z 5 min cała głowice i przy odpalaniu grzać w kolektor ssacy, powinien odpalić. Po prostu sprzedajacy przepalił przed sprzedaniem sprzet i stąd sprzet dobrze zapalał. Miałem zageszczarke 600kg z takim farymannem d43 i nawet w 10 stopniach wiosna musiałem podgrzać powietrze w kolektorze ssacym zeby za pierwszym razem odpaliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scappy    14

Problem rozwiązany. Przyczyną mogło być stare paliwo bądź coś się przytkało . Zbiornik opróżnilem przy okazji znalazłem filtr paliwa. Przedmuchalem rurki i umyłem prowizorycznie filtr ,bo nie miałem innego na zmianę . Wszystko skręciłem do kupy zalalem świeżą ropą i odpowietrzylem ,dałem trochę samostartu do kolektora i zagadał .A no i wstawiłem inny akumulator ,bo tamten niestety skończył swój żywot. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zetroll
      Witam mam problem z mini ładowarką bobcat 443 gdy chcę skręcić czy w lewo czy prawo hydraulika głośno pracuje podczas jazdy na wprost jest wszystko w porządku i gdy unoszę ramię czy na pusto czy z załadunkiem to przerywa .Czy ktoś z użytkowników miał podobny przypadek.
    • Przez karol2306
      Witam
      Mam problem z merlo. Według specyfikacji podnosi max 3,5t lecz ciężko podnieść 1,5 t.
      Wszystkie inne funkcje działają poprawnie.
       Gdzie szukać przyczyny???
      Gdzie znajduje sie zawór przeciążeniowy?? Podejrzewam ze trzeba go podkręcic
    • Przez Huzi
      Witam mam problem w clas scorpion 7044 z wysuwem mianowicie cały czas świecą się diody od przeciążenie i piszcza nie można wysunąć ramienia . Nie wiem dokładnie czy czujnik ten jest na tylnej osi przykrecony dwoma opaskami to to , odlaczylem go i dalej to samo 
    • Przez 22krystianek22
      Witam wymieniał ktoś pasek wentylatora w  manitou ? Podpowie ktoś jak go przelozyc ? 
    • Przez paulo9999
      Witam. Mam okazję kupić ładowarkę Atlas w przystępnej cenie ale niestety ma zepsuty napęd hydrostatyczny. Czy może orientujecie się ile może kosztować mniej więcej naprawa ów napędu? Czy jest to w ogóle opłacalne. Ta ładowarka nie zalicza się do nowych.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj