mrugolek

Ursus c 382 słaby dół

Polecane posty

mrugolek    14
Witam. Posiadam Ursusa c382 z silnikiem perkins 4.4l i mam pytanie. Czy jest jakiś sposób aby nie był tak zamulony na niskich obrotach? Bo dopiero zaczyna się coś dziać jak przekroczy 1700 obr/min. Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19680

A zajrzyj do tłumika?

Gdzieś czytałem że łursus ma muła przez tłumik właśnie 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Słuchaj to jest 15 min roboty jeśli szybko znajdziesz sprężynę, zmień u siebie i będziesz widział różnice, jeśli Ci nie będzie odpowiadało założysz z powrotem starą ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

A wyciagales twn bolec tzw boost pin? Bo w autach ma nierowne wyciecie i ja u siebie w aucie go kiedys w aucie obracalem  zeby to wyciecie po ktorym suwak w pompie chodzi bylo jak najwieksze i jeszcze bardziej zmienia dawke początkowa. Prosty manewr a auto zbieralo sie duzo lepiej i gore mialo lepsza tez bo po calej lini sie zmieniala dawka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740
5 godzin temu, Mikruss napisał:

A wyciagales twn bolec tzw boost pin? Bo w autach ma nierowne wyciecie i ja u siebie w aucie go kiedys w aucie obracalem  zeby to wyciecie po ktorym suwak w pompie chodzi bylo jak najwieksze i jeszcze bardziej zmienia dawke początkowa. Prosty manewr a auto zbieralo sie duzo lepiej i gore mialo lepsza tez bo po calej lini sie zmieniala dawka.

Najprostszy sposób na tuning 1.6/1.9TD VW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Patrząc po zdjęciach jak to wygląda to w tej pompie nie ma tego. Jest zwykly bolec bez zadnych wyciec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28740

W 1.9td też nie było wycięcia na boku, trzeba było przekładać z 1.6td żeby było wycięcie, może w waszych silnikach też można pin podszlifowac dla zwiększenia dawki wraz z wzrostem doładowania

tu widać na zdjęciu

 

Screenshot_20191204-194531.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez MarcinStroka
      Witam, 
      Ciągnik na ten moment ma wypracowane 1040 mth. 
      Jest coraz gorzej z mocą silnika.
      Już sam jadąc bez osprzętu nie ma siły jechać pod górkę. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym? Gdzie szukać przyczyny?. P.s od nowości był mułowaty ale teraz to tragedia..
      Proszę o pomoc...
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez Antoni
      Witam.Czy ktoś z forumowiczów zdejmowł kabine i pokrywe podnośnika w ursusie c 380.Nie włancza się wom i trzeba coś z tym zrobić.Prosze napisać jeśli ktos miał taką awarje i jak stego wybrnął
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj