Vroobel

Zetor crystal 8045 brak kompresji

Polecane posty

Vroobel    12

Witam!

Przymierzam sie do wymiany zestawów naprawczych przy zetorze 8045, przyczyna jest brak kompresji na 4 tloku, mial ktos taki przypadek? Podejrzewam, że był przegrzany i nie miał termostatu, ale do rzeczy ma ktoś jakąś informację na temat zestawów, Zetor sprowadzony byl z Danii  były w nim zestawy na 3 pierscienie, parę lat temu mechanicy założyli zestawy na 4 pierscienie  i teraz już nie wiem jakie założyc zestawy, silnik starego typu z 77r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mogły się zapiec pierścienie, mogły popękać, chodził na 4 pierścieniach to załóż 4, chyba że  pod turbo ma być to 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Jak był sprowadzony to chodził elegancko, dopiero jak nasi mechanicy się zabrali to już nie było to, a to walily tłoki w głowice bo nie taka uszczelke założyli, termostat wyrzucili, uszczelka pod głowica też już inna bo teraz z termostatem tylko 60st łapie. Chyba założę zestawy nowego typu na 3 pierścienie, albo będę szukał drugiego silnika bo mój już na ostatnim szlifie chodzi ale ciśnienie oleju ma dobre. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No to jest to, najlepiej założyć taki zestaw jak miał i identyczną uszczelkę, mówię identyczną pod względem otworów, bo grubość po wymianie tulei może się zmienić, pompy wodne też są różne, nie wolno ingerować, a założę inną i będzie dobrze, zazwyczaj nie jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Zestawy zakładaj 3 pierścieniowe

W 3 pierścieniowych tłoki są znacznie wytrzymalsze.

Osobiście mogę polecić Waryńskiego zestawy. Jakościowo bdb zrobione.

 

Sprawdź czy zawory są szczelne, częsta przyczyna braku kompresji jak ktoś zaniedba regulację luzów zaworowych.

Edytowano przez samtech84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Polecam Waryńskiego (oryginał Ursus) według mnie nie odbiegają niczym od mitycznych Chełmno Premium Plus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj