Bocian6230

Zakup kombajnu Claas dominator 88/98/108

Polecane posty

Bocian6230    2

Panowie ,zastanawiam się nad zakupem kombajnu , szukam pomiędzy dominatorem 88/98/108 i mam parę pytań , na co zwrócić uwagę podczas oglądania ? Silnik mercedesa czy Perkinsa? Skrzynia zwykła czy hydro? A może zamiast claasa jakiś odpowiednik John Deere np 1177?  Nie ukrywam że jeśli chodzi o Claasa to jestem zielony bo nigdy nie miałem kombajnu takiego , do tej pory miałem JD i byłem zadowolony , ale może czas na zmiany 

aprochota    179

Powiem Ci ze ogólnie ludzie szukają claasa z silnikiem Mercedesa. Niewiem jak te nowsze ale w moim clasie też jest Mercedes i ja na 30 lat i 20 u mnie nic się z nim nie dzieje Jak używany to liczy się ogólny stan i dostępność części obojętnie czy claas czy jd. Do clasa chyba jest więcej zamienników

Marecki2922    266

Potvvierdzam jak vvyżej , a napęd to raczej drugorzędna spravva aby był całość vv dobrym stanie ale gdy będzie vvybór pomięzy hydro a zvvykłą skrzynią to bież hydro jest bardzo vvygodne i chyba navvet trvvalsze od zvvykłej skrzyni mechanicznej 

Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Wiadomość z agroFakt.pl

MariuszE38    24

Ile chcesz wydać?

Miałem 98Maxi na hydrostacie, silnik Mercedes 200KM. Maszyna bardzo zwrotna, części dostępne i w cenach do przeżycia.

O Medze nie myślałeś?

rex15    71

Patrz na stan, a nie czy claas czy jd, tak samo moze byc nh tx. Tak stare maszyny to tylko stan sie liczy, a nie napis na masce, takie mamy czasy, że na 100 sztuk może dwie bedą warte uwagi.

Jacek23    6