News
gonzi1982

MTZ 82- Ciśnienie spada przy wysokich obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gonzi1982    0

witam wszystkich, 

mam problem z ciśnieniem oleju , palę ciągnik i mam prawe 3 atmosfery i tu się zaczyna dodając gazu ciśnienie zaczyna spadać  poniżej normy i zapala się kontrolka ostrzegawcza , gdy zmniejszam obroty ciśnienie przeważnie wraca do normy  a jak nie to go gaszę i ponownie zapalam i ciśnienie ponownie wynosi ok 3 at

Proszę o jakies rady, sugestie , olej zmieniony, zaworki w bąku przejrzane 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    771

hm ja bym zrzucił mise i szukał przyczyny w pompie oleju a wlasciwie w zaworze


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

a kontrolka może jakoś się łączyc z manometrem chodzi o to że poniżej 0,5 zaczyna się świecić

 

ogólnie ciągnik ma ok 22000 tys mth osobiście zrobiłem nim ok 18000

to tej pory nic złego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robi57362    771

22000 tys to silnik 10 razy był robiony. manometr to osobny mechanizm kontrolka ma czujnik a do manometra idzie bezposrednio olej


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Dziwne. Jaki tam masz manometr z kontrolką w 82? Jesteś pewny, że to wszystko działa dobrze? Jeśli nie, to trzeba się upewnić zewnętrznym manometrem.

Nie wiem, może sprężarką zrobić test szczelności układu smarowania?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

Część i co doszedłeś czego to była wina u mnie to samo się dzieje z tym że nie aż do tego stopnia spada gdzieś o 1 ATM  pod obrotami jak się porobi jakiś czas to potrafi spadać do zera po czym postoi 10 minut i jest spowrotem 3 ATM teraz założyłem spowrotem baka bo był piaskowy i też spada o 1 ATM pod obrotami w pracy jeszcze nie wiem czy będzie tak samo jak wcześniej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

u mnie winą była pompa założyłem nową i jest ok

ale może być również rurka bądź połaczenia miedzy nią a pompą

u mnie była od nowości a nalatane ma ok 22 tys mth wiec miała prawo się zużyć 

jak zrobisz swój to daj znac co było , ja też na początku zmieniłem całego bąka i też to samo było

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

 u mnie pompa jest nowa wiec jedynie mogła się trafić wadliwa puszczę traktor w robotę w tym tygodniu i dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebol85
      Witam posiadam mtz Belarus  1221.4 rok 2012 Silnik MMZ "common rail " od niedawna po włączenia prądu wyskakuje błąd na wyświetlaczu w desce rozdzielczej " C-BUS" jest to brak komunikacji na magistrali Can Bus. Ciągnik kręci nie odpala. 
      Jestem z małopolski u nas ciężko z serwisem do tego modelu dzwoniłem za warszawę kazali mi poprzeglądać wtyczki popsykać specyfikami ale nie do końca to pomogło czasem jest dobrze czasem zgaśnie i już nie odpali trzeba czekać i próbować kluczyk 1/0 i jak zaskoczy że nie wyskoczy błąd to odpali od razu. Miał już ktoś taki problem jak idzie ta magistrala żebym mógł sprawdzić czy wszystkie wtyczki przepatrzyłem. Proszę o pomoc lub kontakt do jakiegoś fachowca. 
    • Przez xmatixxx
      Witam wie ktoś morze jak ustawic zapłon w mtz 84r.Mam taki problem ze od rozrusznika niechce zapalic a na zaciag wustarczy mu 1 metr i pali bez problemu i ten problem wystepuje naewt gdy jest zagrzany
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez ceston
      Witam składam do kupy zwolnice w mtz 820 i zastanawiam się jak są smarowane łożyska oznaczone numerem 45. Nie ma tam korka u góry nawet takiego na rysunku jest tylko korek na boku który sięga tak do 1/3 zwolnicy. Czy ten olej rozprowadzi się podczas jazdy sam do tego miejsca?

      http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=394
    • Przez jarko111
      Zna ktoś moment z jakim należy doręcić korbowodó w silniku d260 - pronar 1221a II lub Mtz 1221
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj