News
gonzi1982

MTZ 82- Ciśnienie spada przy wysokich obrotach

Polecane posty

gonzi1982    0

witam wszystkich, 

mam problem z ciśnieniem oleju , palę ciągnik i mam prawe 3 atmosfery i tu się zaczyna dodając gazu ciśnienie zaczyna spadać  poniżej normy i zapala się kontrolka ostrzegawcza , gdy zmniejszam obroty ciśnienie przeważnie wraca do normy  a jak nie to go gaszę i ponownie zapalam i ciśnienie ponownie wynosi ok 3 at

Proszę o jakies rady, sugestie , olej zmieniony, zaworki w bąku przejrzane 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    771

hm ja bym zrzucił mise i szukał przyczyny w pompie oleju a wlasciwie w zaworze


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

a kontrolka może jakoś się łączyc z manometrem chodzi o to że poniżej 0,5 zaczyna się świecić

 

ogólnie ciągnik ma ok 22000 tys mth osobiście zrobiłem nim ok 18000

to tej pory nic złego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robi57362    771

22000 tys to silnik 10 razy był robiony. manometr to osobny mechanizm kontrolka ma czujnik a do manometra idzie bezposrednio olej


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Dziwne. Jaki tam masz manometr z kontrolką w 82? Jesteś pewny, że to wszystko działa dobrze? Jeśli nie, to trzeba się upewnić zewnętrznym manometrem.

Nie wiem, może sprężarką zrobić test szczelności układu smarowania?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

Część i co doszedłeś czego to była wina u mnie to samo się dzieje z tym że nie aż do tego stopnia spada gdzieś o 1 ATM  pod obrotami jak się porobi jakiś czas to potrafi spadać do zera po czym postoi 10 minut i jest spowrotem 3 ATM teraz założyłem spowrotem baka bo był piaskowy i też spada o 1 ATM pod obrotami w pracy jeszcze nie wiem czy będzie tak samo jak wcześniej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

u mnie winą była pompa założyłem nową i jest ok

ale może być również rurka bądź połaczenia miedzy nią a pompą

u mnie była od nowości a nalatane ma ok 22 tys mth wiec miała prawo się zużyć 

jak zrobisz swój to daj znac co było , ja też na początku zmieniłem całego bąka i też to samo było

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    10

 u mnie pompa jest nowa wiec jedynie mogła się trafić wadliwa puszczę traktor w robotę w tym tygodniu i dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ceston
      Witam składam do kupy zwolnice w mtz 820 i zastanawiam się jak są smarowane łożyska oznaczone numerem 45. Nie ma tam korka u góry nawet takiego na rysunku jest tylko korek na boku który sięga tak do 1/3 zwolnicy. Czy ten olej rozprowadzi się podczas jazdy sam do tego miejsca?

      http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=394
    • Przez jarko111
      Zna ktoś moment z jakim należy doręcić korbowodó w silniku d260 - pronar 1221a II lub Mtz 1221
    • Przez Konrad2510
      Witam mam pytanie, z lewej strony rozebralem hamulce bo ciekly, wymienilem uszczelniacz dwa oringi co wchodzi trn walek i dalej cieknie, tylko z tego wężyka co idzie do tej obudowy. Do czego on jest i czy mozna go zaslepic
    • Przez thefarmer
      Witajcie mam pytanie czy wasze belarusy również są takie jakby mulowate w przedziale obrotów 800-1300 mój w tym przedziale jest dość ospaly dopiero powyżej 1300 jak turbina zaczyna pracować czuć jego moc. Pytam bo mam odniesienie do belarusa 820 znajomego ktorego sobie sciagnal z niemiec tam silnik bez turbo a praktycznie od poczatku bardzo dobdze wchodzi na obroty niezaleznie co ma z tylu zaczwpione? 
    • Przez kitok3
      Witam, mam zamiar zakupić do Belarusa 920 agregat talerzowy pół zawieszany z wałem oponowym jezdnym typu unia ares drive. I tu nasuwa się moje pytanie dla ludzi którzy mają "zemsty Stalina" jak ciągnik będzie z tym współpracował ???
      Wiem że kilka osób z forum ma takie zestawy.
      Dlaczego pół zawieszany ??? Raz że nie będę się obawiał o podnośnik, dwa że ciągnik nie trzeba będzie doważać na przodzie, trzy mniejsze zapotrzebowanie na mocy ma NIBY pół zawieszany niż zawieszany.
      Ciągnik został UTURBIONY.
      Proszę o wypowiedz kolegów.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj