News
gonzi1982

MTZ 82- Ciśnienie spada przy wysokich obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gonzi1982    0

witam wszystkich, 

mam problem z ciśnieniem oleju , palę ciągnik i mam prawe 3 atmosfery i tu się zaczyna dodając gazu ciśnienie zaczyna spadać  poniżej normy i zapala się kontrolka ostrzegawcza , gdy zmniejszam obroty ciśnienie przeważnie wraca do normy  a jak nie to go gaszę i ponownie zapalam i ciśnienie ponownie wynosi ok 3 at

Proszę o jakies rady, sugestie , olej zmieniony, zaworki w bąku przejrzane 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    968

hm ja bym zrzucił mise i szukał przyczyny w pompie oleju a wlasciwie w zaworze


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

a kontrolka może jakoś się łączyc z manometrem chodzi o to że poniżej 0,5 zaczyna się świecić

 

ogólnie ciągnik ma ok 22000 tys mth osobiście zrobiłem nim ok 18000

to tej pory nic złego się nie działo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robi57362    968

22000 tys to silnik 10 razy był robiony. manometr to osobny mechanizm kontrolka ma czujnik a do manometra idzie bezposrednio olej


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    107

Dziwne. Jaki tam masz manometr z kontrolką w 82? Jesteś pewny, że to wszystko działa dobrze? Jeśli nie, to trzeba się upewnić zewnętrznym manometrem.

Nie wiem, może sprężarką zrobić test szczelności układu smarowania?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

Część i co doszedłeś czego to była wina u mnie to samo się dzieje z tym że nie aż do tego stopnia spada gdzieś o 1 ATM  pod obrotami jak się porobi jakiś czas to potrafi spadać do zera po czym postoi 10 minut i jest spowrotem 3 ATM teraz założyłem spowrotem baka bo był piaskowy i też spada o 1 ATM pod obrotami w pracy jeszcze nie wiem czy będzie tak samo jak wcześniej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gonzi1982    0

u mnie winą była pompa założyłem nową i jest ok

ale może być również rurka bądź połaczenia miedzy nią a pompą

u mnie była od nowości a nalatane ma ok 22 tys mth wiec miała prawo się zużyć 

jak zrobisz swój to daj znac co było , ja też na początku zmieniłem całego bąka i też to samo było

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkady12    13

 u mnie pompa jest nowa wiec jedynie mogła się trafić wadliwa puszczę traktor w robotę w tym tygodniu i dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponowni
      Pacjent to mtz 952.3 wskaźnik i czujniki temperatury.
      Wskazówka nie wstaje jak się silnik rozgrzeje, dioda/lapka czerwona na górze się nie świeci jak się uruchomi silnik. Wszystkie inne wskaźniki chodzą.
      Wymieniony zestaw wskaźników na nowy (nie chiński ale ten oryginalny) i dalej lipa. 
      Tak patrząc po kablach to są chyba dwa czujniki - jeden w termostacie a drugi bloku głowicy/silnika. Dobrze myślę?
      Jeżeli tak to który mógł paść?
    • Przez rudi0018
      Witam, mam problem z traktorem Belarus 920 z 2007 roku, a dokładniej z ładowaniem gdy wyłączone są odbiorniki, posiada on dwa akumulatory 12V, instalacja elektryczna jest na 12V, a rozruch na 24V, za pomocą przekaźnika(przetwornicy 14V/28V) znajdującego pod maską pod chłodnicami (bezpiecznik jest dobry), a ten elementy był wymieniany na nowy oryginalny rok temu, to samo alternator, był wymieniany na nowy oryginalny rok temu, to samo działo się na starym alternatorze. Czy ten typ tak ma, czy coś jest nie tak? Najgorsze obciążenie jest przy lampach roboczych, aż przygasa radio, po włączeniu lamp na niskich obrotach.
      Wymieniłem dziś dwa nowe akumulatory i pomierzyłem napięcia w spoczynku i podczas pracy ładowanie. Tak to wygląda:
      Napięcie akumulatorów w spoczynku:
      Lewy: 13,06V
      Prawy: 12,86V
      Wspólnie: 25,9V
      Pracujący traktor na wolnych obrotach (750 obr/min)
      Lewy: 13,5V>14,2V - napięcie stopniowo rosło od momentu odpalenia w ciągu 2 minut tak to wyglądało
      Prawy: 13,05V
      Wspólnie: 27,3V
      Pracujący traktor na wysokich obrotach (2000 obr/min)
      Lewy: 14,36V - napięcie stopniowo rosło od momentu odpalenia w ciągu 2 minut tak to wyglądało
      Prawy: 14,06V
      Wspólnie: 28,3V
      Pracujący traktor na wolnych obrotach (750 obr/min) OBCIĄŻONY (włączone światła mijania, lampy robocze przód i tył oraz wentylator na 2 bieg)
      Lewy: 13,5V
      Prawy: 12,2V
      Wspólnie: 25,8V
      Pracujący traktor na wysokich obrotach (2000 obr/min) OBCIĄŻONY (włączone światła mijania, lampy robocze przód i tył oraz wentylator na 2 bieg)
      Lewy: 13,8V
      Prawy: 12,4V
      Wspólnie: 26,6V
      Pomiary na alternatorze bez obciążenia:
      Wolne obroty: 12,8V
      Wysokie obroty: 14,1V
      Pomiary na alternatorze z włączonymi światłami mijania:
      Wolne obroty: 12,6V
      Wysokie obroty: 14,1V
      Pomiary na alternatorze z włączonymi światłami mijania, lampami roboczymi przód i tył, oraz wentylatorem na 2 biegu:
      Wolne obroty: 11,6V
      Wysokie obroty: 12,7V
      Jeśli mam coś inaczej pomierzyć dajcie znać.
      Zdjęcia alternatora:


    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez panmino
      Kupiłem Belarusa 952.2 z rewersem. Na szybie jest naklejka ze schematem biegów. Czwórka ma przekreślony "tor". O co chodzi? W instrukcji ściągniętej ze strony Balarusa mam inny układ biegów. Brak jest naklejki na gałce.


    • Przez GORAL93
      Witam mam problem z moim mtz 82 pronar 97r. Ciagnik ma słabe ciśnienie hydrauliki  mierzone zegarem na złączkach. Zaworek przelewowy wymieniony pompa hydr nowa rozdzielacz bodajze R80 olej hl46 rowniez filtr nowy.Posiada regulator siłowy pod siedzeniem Ciągnik ma problem podnieść nawet podorywke 5 skibowy po ok godzinie pracy, cieknie przy rozdzielaczu przy zbioniku. Wykiprowanie przyczepy tak samo sprawia trudności. Czy to rozdzielacz przy zbiorniku? Wydaje mi sie ze olej jest tak jakby mieszany. Raz po przeczyszczeniu zaworka przelewowego wydawało ze jest ok ale wtedy tylnie cięgna albo szły do góry albo w dół nie dało sie ustawić w 1 pozycji ciśnienie było ok 200. Prosze o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj