thesykacz

MF 3070-Poziom oleju silnikowego

Polecane posty

thesykacz    4

Witam. Kupilem Massey ferguson 3070 wziolem go w orke trzy morgi scierni plugiem 4 skiby odkladnia 35. Przed wyjazdem patrzyłem olej był ponad max podczas orki kopcil na czarno i leciał dym z odmy i jak wkładam palca do odmy to zostaje mi olej na palcu. Później w agragacie 3.20 nie dymil. Jak wracałem do domu na pusto ta tata mówił że też kopci. Jak postal że 2 godziny to olej był między minimum A maximum. Sprawdzalem ciśnienie ma 3.5 na ciepłym silniku. Teraz stal dwa dni nie tykany olej ma ponad max. Dzieje się coś z tym silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

wtryski rwij bo jak czarny dym to paliwa za dużo albo powietrza za mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

raczej myślałem o pompce zasilającej albo wtryskowej bo nie wiem jak jest dokładnie w tym modelu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Przy pompce zasilającej po dniu jazdy by miarką wyciekało przy pompie paliwowej poziomej to niby mało prawdopodobne, jak odpala na zimnym po dwóch trzech dniach nie używania ? To że kpci to może też być świeca płomieniowa skopana i ciągnie paliwo przez nią co daje za dużą dawkę i kopcenie

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulus841    173

Ja bym wymienił końcówki wtryskiwaczy. I tak na pewno leją to przynajmniej wykluczysz jedną z możliwych przyczyn zadymienia. Kupuj delphi.


Praca na roli wszystkich zadowoli!!! hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Jak nie ma problemu z odpalaniem to końcówki będą dobre jak leją to nie będzie dobrze zapalał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Chyba to nie jest filozofia, wyjąć wtryski, sprawdzić i mieć jedno z głowy? Tym bardziej, że nie wiadomo kiedy były robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Najłatwiej to sprawdzić wszystko i mieć problem z głowy. Nieszczelność na pompce to membrana, wyjmujesz i sprawdzasz. Świeca płomieniowa to bez wyjmowania, można zdjąć przewód i sprawdzić. Wtryski do zakładu ( chyba że masz przyrząd ), w skrajnych przypadkach trzeba sprawdzić parę razy taki wtryskiwacz bo potrafi się zacinać okresowo, i może nie wyjść na pierwszym pomiarze ( prę razy pomachać ). Jest jeszcze jedna droga, uszczelniacz na pompie, tu trochę trudniej ale można odkręcić dekiel z pokrywy rozrządu i ocenić, ewentualnie wyjąć pompę i dać do sprawdzenia. Więcej możliwości nie ma.

Jeśli faktycznie przybywa oleju i olej zmienia zapach ( wyraźnie czuć olej napędowy ) i kolor ( odcień niebieski, taki prawie granatowy ) i dzieje się to na zgaszonym silniku to na 100% nie są to wtryskiwacze, raczej pompka lub pompa ( w 99 % pompka ).  

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj