News
thesykacz

MF 3070-Poziom oleju silnikowego

Polecane posty

thesykacz    0

Witam. Kupilem Massey ferguson 3070 wziolem go w orke trzy morgi scierni plugiem 4 skiby odkladnia 35. Przed wyjazdem patrzyłem olej był ponad max podczas orki kopcil na czarno i leciał dym z odmy i jak wkładam palca do odmy to zostaje mi olej na palcu. Później w agragacie 3.20 nie dymil. Jak wracałem do domu na pusto ta tata mówił że też kopci. Jak postal że 2 godziny to olej był między minimum A maximum. Sprawdzalem ciśnienie ma 3.5 na ciepłym silniku. Teraz stal dwa dni nie tykany olej ma ponad max. Dzieje się coś z tym silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4004

wtryski rwij bo jak czarny dym to paliwa za dużo albo powietrza za mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek1974    6

raczej myślałem o pompce zasilającej albo wtryskowej bo nie wiem jak jest dokładnie w tym modelu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    200

Przy pompce zasilającej po dniu jazdy by miarką wyciekało przy pompie paliwowej poziomej to niby mało prawdopodobne, jak odpala na zimnym po dwóch trzech dniach nie używania ? To że kpci to może też być świeca płomieniowa skopana i ciągnie paliwo przez nią co daje za dużą dawkę i kopcenie

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paulus841    134

Ja bym wymienił końcówki wtryskiwaczy. I tak na pewno leją to przynajmniej wykluczysz jedną z możliwych przyczyn zadymienia. Kupuj delphi.


Praca na roli wszystkich zadowoli!!! hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    200

Jak nie ma problemu z odpalaniem to końcówki będą dobre jak leją to nie będzie dobrze zapalał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    841

Chyba to nie jest filozofia, wyjąć wtryski, sprawdzić i mieć jedno z głowy? Tym bardziej, że nie wiadomo kiedy były robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    330

Najłatwiej to sprawdzić wszystko i mieć problem z głowy. Nieszczelność na pompce to membrana, wyjmujesz i sprawdzasz. Świeca płomieniowa to bez wyjmowania, można zdjąć przewód i sprawdzić. Wtryski do zakładu ( chyba że masz przyrząd ), w skrajnych przypadkach trzeba sprawdzić parę razy taki wtryskiwacz bo potrafi się zacinać okresowo, i może nie wyjść na pierwszym pomiarze ( prę razy pomachać ). Jest jeszcze jedna droga, uszczelniacz na pompie, tu trochę trudniej ale można odkręcić dekiel z pokrywy rozrządu i ocenić, ewentualnie wyjąć pompę i dać do sprawdzenia. Więcej możliwości nie ma.

Jeśli faktycznie przybywa oleju i olej zmienia zapach ( wyraźnie czuć olej napędowy ) i kolor ( odcień niebieski, taki prawie granatowy ) i dzieje się to na zgaszonym silniku to na 100% nie są to wtryskiwacze, raczej pompka lub pompa ( w 99 % pompka ).  

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wiktor1234
      Witam. Mam na oku zakup ciągnika nowego marki Massey Ferguson 360 turbo chciałbym zapytać jak się sprawuje i czy są jakieś nieprawidłowości w tym modelu.
    • Przez Cineek
      Znalazłem w internecie przydatne katalogi części w języku angielskim do Massey Ferguson'ów takich jak:
      * 275
      * 290
      * 375E
      * 390E
      * 4215 4220
      * 4225 35 40 FR K37009
      * 4225 4235 4240 up to K37008
      * 4233
      * 4243 4253
      * 4245 4255 FR K37009.
      * 4245 4255 up to K37008
      * 4260 4270 FR K37009
      * 4260 4270 up to K37008
      * 4263
      * 4315 4320
      * 4325 4335
      * 4345 4355
      * 4360 4370
      * 6110
      * 6120
      * 6130
      * 6140
      * 6150
      * 6160
      * 6170
      * 6180
      * 6190
      * 6235-45-55
      * 6260
      * 6265
      * 6270-80-90
      * 8110
      * 8120
      * 8130
      * 8140
      * 8150
      * 8160,8170
      * 8160
      * 8180
      * 8210-20
      * 8240.
      * 8250
      * 8260
      * 8270 8280
      * MF6465-75-80
      * MF6485-90
      * MF6495
      * MF7465-75-80
      Strona na której znajdują się katalogi - Katalogi MF
      Myślę że temat przydatny, i na pewno każdy kto będzie miał jakis problem z doborem części skorzysta z nich :lol: Pozdrawiam!
    • Przez jarek1212
      Witam, mam problem z moim MF 6290 2001 rok, problem polega na tym, że przy ruszaniu czy zmianie biegów w trakcie puszczania pedału sprzęgła wyrzuca rewers na luz i musze ponownie wybrać przód lub tył dopiero jedzie dalej, to samo dzieje się przy zmianie biegów od 1 do 4 dodatkowo zaświeca sie kontrolka (zdj poniżej) później gdy ruszę lampka gaśnie, nie dzieje się tak tylko wtedy gdy bardzo szybko puszczę pedał sprzęgła ale jak wiadomo tak jeździć się nie da. Czasami jest tak że robi się to raz za razem a czasem to i cały dzień się robiło i było OK. Co może być przyczyną tego problemu, bo nie mam pojęcia czego się przyczepić, czy wina autotronic czy może jakiś czujnik. Prosiłbym o pomoc

    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez DawidFalkowski
      Witam! Mam zamiar przeprowadzić remont mojego ferdka 1007 z silnikiem AT4.236 93km z tego co czytałem wynika że jest to bliźniaczy silnik co A4.248 różni się wymiarami tuleji i tłoków i tutaj moje pytanie czy warto przystosować mój blok pod większe tuleje pojemność by wzrosła o jakieś 200ccm więc nie dużo a moc powinna wzrosnąć do ilu? Ziemie mam dosyć ciężkie i 4 skiby zagonowe ledwo ciągnie na glinie a chciałbym mieć troszkę wiecej mocy. Warto zrobić takie coś . Dzieki za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj