News
luki80413

Bizon zo 56 skrecanie hydraulika

Polecane posty

luki80413    0

Witam wszystkich  mam do was takie pytanie jestem początkujacy nie wiem jeszcze dobrze co z czym sie je kupilem bizona jakis miesiac temu i odnioslem wrazenie ze krecac kierwnica kola ruszaja sie zbyt wolno mam nadzieje ze mnie rozumiecie  np jadac krecilem w prawo caly czas a kombajn zbyt malo wykonywal skretu czuc opor delikatny i w pewnym momecie kierownica zatrzymuje sie gdy wykreci do konca w prawo lub lewo . Odczulem tez ze stajac na wolnych obrotach i krecac kierownica cos w pewnych mometach nie caly czas drzy pod pomostem nie chcial bym nie potrzebnie wpakowac sie w koszty heder podnosci wszystko dziala tylko z tym skretem ploki co :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2310

No chyba musi być kiedyś opór i koniec skrętu, nie możesz kręcić bez końca.

Raczej wszystko jest w porządku, a drżenie to rurki drżą, też norma.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    19

Jazda bizonem jak każdym pojazdem który ma sekretny tyl  jest dosyć specyficzna. Trzeba chwilę poczekać zanim tył zajdzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    60

Radzę poprosić kogoś co ma bizona i niech zobaczy jak działa, bo może z orbitrolem coś nie tak, lub nie taki założony jak być powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    3790

Bizon ma wspólny olej do podnoszenia i orbitrola? 

Jeżeli nie to masz mało oleju w orbitrolu. Te objawy na to wskazuja


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    272

Bizon dość wolno skręca. Nie może mieć takiej reakcji na kierownicę jak np C330, bo by nie był precyzyjny, a nawet mógłby się przewrócić przy szybszych manewrach.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki80413    0

Rozumiem ale jezdzilem juz z innymi w zniwa gdy nie mialem maszyny i u nich strerowanie bylo szybkie w porownaniu do mnie . Nie mozna tego orbitrolu podkrecic zwiekszyc mu reakcje czy cos :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2310

Jedynie wymienić na inny, być może coś się w nim dzieje niedobrego.  


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolniczek98
      Mam taki problem w rekordzie nie domlaca mi głowie pszenicy niekiedy przeleci cały Kłos sprawdzałem klepisko, cepy, wymieniłem druty w klepisku ustawiłem szczeline na srubach kosze na obrotach koło 1000. Nie wiem co robić czy kupować nowe klepisko i cepy czy macie jakieś pomysły żeby to poprawić
    • Przez Danielkoltun
      Witam. Na początek napiszę to z czym w swoim Bs się spotkałem, po kilku latach spojrzałem na tabliczkę znamionową i okazuje się że ma 120km silnik (90kw). Problem jest taki że andoria ma za mało mocy i jest ciężko szczególnie z pełnym zbiornikiem, po górach i sieczkarnia brakuje mocy. Kręcę się po złomowiskach w poszukiwaniu silnika do remontu i pierwszą myśl mam taką że chciałem kupić andorię nadal. Wiem że w kombajnach różni się smok olejowy. Widziałem autosana h10 z innym silnikiem ale szczególnie mu się nie przyglądałem ale chyba to był Cummins, dopiero w domu pomyślałem o takim zabiegu kwestia tego aby misa olejowa i smok zapewniały smarowanie w terenie z górkami. Wiem że dla niektórych sw400 i 6ct107 lub 680 to świętość ale można spotkać też inne rozwiązania fabryczne lub samych rolników jak Valmet, zetor, perkins czy inne. Co myślicie nad takim pomysłem, ewentualnie jak możecie komentujcie, doradzajcie i podpowiadajcie co można zastosować aby silnik miał  około lub ponad 200km i był przygotowany do takich warunków pracy ? .
    • Przez gustaww
      Witam, pękła mi rurka od wspomagania tuż koło podajnika kłosowego, czy ktoś próbował ją zaspawać ? Albo zastąpić ją wężem o podobnej średnicy? Chyba że da się gdzieś kupić?
      Czy jeśli ją zastąpię wężem to czy będzie różnica w szybkości reakcji skrętu?
    • Przez Piter333
      Witam, czym polecacie umyć bizona przed malowaniem, jakie preparaty 
    • Przez bizonzo56
      Witam co może być przyczyna, gdy bizon zo 56  się rozpędza  to podskakuje do góry.Lecz gdy nabierze prędkości to przestaje podskakiwać jak może to być przyczyna proszę o rade.                   (BIZON MA NOWE OPONY LECZ STAŁ W GARAŻU 3 MIESIĄCE ) jeśli by kokoś interesowało to bizo z 1988r
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj