Arasowsky

Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski

Polecane posty

Arasowsky    1

Witam, posiadam w swoim T-25 pompę od c330. Była w regeneracji. Założyłem ją, przepompowałem, że na powrocie nie było żadnych bąbli w rurce z paliwem. Chciałem ustawić kąt wtrysku, ale kręcąc pompą, ropa nie idzie na wtryski. Wszystko idzie na przelew i wraca do zbiornika.

Czy trzeba ją jakoś odpowietrzyć poza ręczną pompką? Gdzie może być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7153

pod sekcjami masz taką śrubę korek na klucz 12 chyba albo 13 tam odkrec i przepompuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dsbh    1161

Jeżeli to jest typowa pompa od "trzydziestki" to powinna się odpowietrzyć bez problemu. Jeżeli od T-25 to odkręć ta śrubę odpowietrzającą i jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga dokręca i odkręca tą śrubę dopóki nie pójdzie samo paliwo. A wymieniałeś może filtry paliwa na nowe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Nie wymieniałem filtrów. Odkręciłem pompę, dałem do regeneracji i jak wróciła to zakręciłem. Nic innego nie było robione.

Jest to taka pompa:
1239153516_Screenshot_2019-11-19T25POMPAWTRYSKOWA(30-stka)Polska-6910959121-oficjalnearchiwumallegro.png.af0286a518209db6e4d2cee71153ad51.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1161

Wyciąg filtry paliwa ,załóż same kielichy i próbuj odpowietrzyć ,tak jak Ci pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Mam teraz odkręcony dekielek od wlewu oleju i odkręcone to sprzęgło od pompy wtryskowej. Czyli złożyć i na wyjętych filtrach pokręcić rozrusznikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1161

Poskręcaj ją tak jak ją wziąłeś od pompiarza. Wyjmij filtry i próbuj odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1
4 godziny temu, dsbh napisał:

@Arasowsky odpowietrzyłeś czy bez zmian ?

Jeszcze się nie zabrałem za to, ale wydaje mi się, że kręcąc wkrętarką pompę to jakieś obroty są. Więc powinno pójść paliwo na wtryski, a nie poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Witam ponownie po dłuższym czasie. Udało mi się znaleźć chwilę, żeby sprawdzić pompę odpowietrzając ją śrubką między sekcjami. Paliwo poleciało tą śrubką, zakręciłem, ale niestety na sekcje nie idzie tylko słychać jak wraca do baku przelewem.

Jak ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być to będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Filtrów paliwa nie wyjmowałem. Ale czy jest możliwość, żeby tam się coś zapowietrzyło, skoro jak pompuję ręczną pompką to z filtrów zaciąga i idzie na przelew?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1161

Zgadza się. Ręczną pompką pompujesz i wtedy idzie powrót do zbiornika ale nie idzie na sekcje. Tutaj na forum z tego co widzę kilka osób już miało problem z filtrami i u mojego znajomego również podobny problem. Wymienił pompę wtryskową ,przedmuchał wszystkie przewody paliwowe. Na końcu wypłukał bak i od nowa przedmuchał instalację i nic. Dopiero wyjął jeden filtr paliwa ,ten od strony akumulatorów i ciągnik ruszył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

To w takim razie wyjmę ten filtr paliwa i sprawdzę. Czyli wyjąć i na wyjętym pompować, czy po prostu wyjąć i włożyć z powrotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1161

Wyjmij  wkład ,zalej kielich ropą aby było szybciej ,skręć ,odpowietrz i próbuj odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Druga sprawa, czy dźwignia gazu jest ustawiona na max przy tym twoim kręceniu?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Minęło już trochę czasu od napisania tematu, ale wczoraj rozwiązałem problem z pompą. Nie była to żadna z przyczyn, które wymienieliście. Przyczyna okazała się bardziej błaha. Z boku pompy są dwa otwory, jeden do którego podpina się przewód idący od filtrów paliwa, a drugi to jest przelew i powrót do zbiornika. W przewodzie zasilającym pompę oryginalnie była śruba z zaworem utrzymującym ciśnienie w pompie, a na powrocie normalna śruba. Byłem przekonany, że złożyłem pompę tak jak było, natomiast okazało się, że śruba utrzymująca ciśnienie w pompie była założona na zasilaniu, dlatego nie było ciśnienia i paliwo nie szło na sekcje. Pierwszy raz miałem do czynienia z pompą wtryskową, ale może się komuś przydać jak by miał ten sam problem. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, problem rozwiązany.

Edytowano przez Arasowsky

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Chyba odwrotnie. Na zasilaniu z filtrów pusta śruba, a na powrocie zawór.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinKdziak
      Mam problem ze skrzynią we władymircu ,już 4 raz mi się rewers odbezpieczył,ze dwa miesiące pochodziło i znowu to samo ,czy ktoś wie dla czego tak się dzieje .zaznaczę łożyska w niej wszystko dobre.Ale podejrzenie jest na łożysko od docisku sprzęgła,bo wygląda na rozsypane ,czy nie robi drgań na skrzynię i przesto może się rewers odbezpieczać. Pilnie potrzebna pomoc,czy ktoś tak już miał przy swoim ciągniku i liczę na szybką pomoc ,bo ciągnik potrzebny ,a co chwilę go robić ,to masakra.
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez KubaT25
      Witam wszystkich mam problem odnosnie t25 silnik robiony na zime obecnie ma zrobione 27 mth od remontu i jest problem ze ciągnik na wolnych obrotach kopci na niebiseko zapłon ustawiony wszystko okej na wolnych cisnienie ma 4.5 do 5 na ciepłym 1 1.5 i jak mu dam gazu to cisnienie podnosi się do około 3 3.5 dosć szybko sie nagrzewa . krok po kroku opisze przebieg napraw wal szlifowany rozrzad ustawiony na znaki nowe tloki cylindry pierscienie firmy zdvidgatel nowe głowice klawiatury . w dodatku żeby było ciekawie puka w filtr powietrza jakby zawory były zle ustawione ale ustawiałem wszystkie po 0.30 potem 0.25 i efekt ten sam co robić gdzie szukać przyczyny pozdrawiam 
    • Przez karbex
      Witam. Kurde kupiłem władka i robię remont zwolnicy bo coś żegotało. Po rozebraniu okazało się że półoś jest z plasteliny i się wyjechały zęby na kole zębatym półosi. Założyłem nówkę sztukę produkcja polska i po montażu nie ma wgóle luzu międzyzębnego. Półoś się trochę rusza ale nie da się jej ręką obrucić. Miał ktoś taką akcję? Półoś ma złą geometrię zębów na kole zębatym czy co? Macie pomysła?
    • Przez ruskit25czerwony
      Witam.
      Proszę o pomoc, czy mógłby mi ktoś narysować jak dziecku schemat podłączenia alternatora do t25, wymieniałem całą wiązkę i niestety  gdzies chyba zbłądziłem ponieważ ładowania nie ma, alternator sprawny. Posiadam dwa amperomierze. 



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj