Arasowsky

Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski

Polecane posty

Arasowsky    1

Witam, posiadam w swoim T-25 pompę od c330. Była w regeneracji. Założyłem ją, przepompowałem, że na powrocie nie było żadnych bąbli w rurce z paliwem. Chciałem ustawić kąt wtrysku, ale kręcąc pompą, ropa nie idzie na wtryski. Wszystko idzie na przelew i wraca do zbiornika.

Czy trzeba ją jakoś odpowietrzyć poza ręczną pompką? Gdzie może być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7958

pod sekcjami masz taką śrubę korek na klucz 12 chyba albo 13 tam odkrec i przepompuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Jeżeli to jest typowa pompa od "trzydziestki" to powinna się odpowietrzyć bez problemu. Jeżeli od T-25 to odkręć ta śrubę odpowietrzającą i jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga dokręca i odkręca tą śrubę dopóki nie pójdzie samo paliwo. A wymieniałeś może filtry paliwa na nowe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Nie wymieniałem filtrów. Odkręciłem pompę, dałem do regeneracji i jak wróciła to zakręciłem. Nic innego nie było robione.

Jest to taka pompa:
1239153516_Screenshot_2019-11-19T25POMPAWTRYSKOWA(30-stka)Polska-6910959121-oficjalnearchiwumallegro.png.af0286a518209db6e4d2cee71153ad51.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Wyciąg filtry paliwa ,załóż same kielichy i próbuj odpowietrzyć ,tak jak Ci pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Mam teraz odkręcony dekielek od wlewu oleju i odkręcone to sprzęgło od pompy wtryskowej. Czyli złożyć i na wyjętych filtrach pokręcić rozrusznikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Poskręcaj ją tak jak ją wziąłeś od pompiarza. Wyjmij filtry i próbuj odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1
4 godziny temu, dsbh napisał:

@Arasowsky odpowietrzyłeś czy bez zmian ?

Jeszcze się nie zabrałem za to, ale wydaje mi się, że kręcąc wkrętarką pompę to jakieś obroty są. Więc powinno pójść paliwo na wtryski, a nie poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Witam ponownie po dłuższym czasie. Udało mi się znaleźć chwilę, żeby sprawdzić pompę odpowietrzając ją śrubką między sekcjami. Paliwo poleciało tą śrubką, zakręciłem, ale niestety na sekcje nie idzie tylko słychać jak wraca do baku przelewem.

Jak ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być to będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Filtrów paliwa nie wyjmowałem. Ale czy jest możliwość, żeby tam się coś zapowietrzyło, skoro jak pompuję ręczną pompką to z filtrów zaciąga i idzie na przelew?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Zgadza się. Ręczną pompką pompujesz i wtedy idzie powrót do zbiornika ale nie idzie na sekcje. Tutaj na forum z tego co widzę kilka osób już miało problem z filtrami i u mojego znajomego również podobny problem. Wymienił pompę wtryskową ,przedmuchał wszystkie przewody paliwowe. Na końcu wypłukał bak i od nowa przedmuchał instalację i nic. Dopiero wyjął jeden filtr paliwa ,ten od strony akumulatorów i ciągnik ruszył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

To w takim razie wyjmę ten filtr paliwa i sprawdzę. Czyli wyjąć i na wyjętym pompować, czy po prostu wyjąć i włożyć z powrotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Wyjmij  wkład ,zalej kielich ropą aby było szybciej ,skręć ,odpowietrz i próbuj odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Druga sprawa, czy dźwignia gazu jest ustawiona na max przy tym twoim kręceniu?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arasowsky    1

Minęło już trochę czasu od napisania tematu, ale wczoraj rozwiązałem problem z pompą. Nie była to żadna z przyczyn, które wymienieliście. Przyczyna okazała się bardziej błaha. Z boku pompy są dwa otwory, jeden do którego podpina się przewód idący od filtrów paliwa, a drugi to jest przelew i powrót do zbiornika. W przewodzie zasilającym pompę oryginalnie była śruba z zaworem utrzymującym ciśnienie w pompie, a na powrocie normalna śruba. Byłem przekonany, że złożyłem pompę tak jak było, natomiast okazało się, że śruba utrzymująca ciśnienie w pompie była założona na zasilaniu, dlatego nie było ciśnienia i paliwo nie szło na sekcje. Pierwszy raz miałem do czynienia z pompą wtryskową, ale może się komuś przydać jak by miał ten sam problem. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, problem rozwiązany.

Edytowano przez Arasowsky

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Chyba odwrotnie. Na zasilaniu z filtrów pusta śruba, a na powrocie zawór.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj