lukasz2207

Renault 103.54- Rodzaje skrzyń biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukasz2207    13

Mam pytanie planuje zakup renault 103.54 i chce się dowiedzieć jak dokładnie działa skrzynia biegów w tych ciągnikach wiem że są dwa rodzaje 16+16 i 24+8 i tu moje pytanie czy w tych skrzyniach są półbiegi przełączane bez sprzęgła i ogólne działanie rewersu mechanicznego działa lekko czy raczej trzeba użyć siły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3859

w wersji mechanicznej musisz uzywac sprzęgła. Rewers działa dosyc lekko, tak jakbyc smieniał bieg. Wersje z polbiegami i rewersem elektrohydraulicznych bym odpuscił chyba ze masz dobrego mechanika w okolicy. Wersja mechaniczne jest dosyc prosta w naprawie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Bardzo prosta skrzynia 16+16 posiada synchronizatory na biegach 1,2,3,4, na biegach  żółw i zając oraz na rewersie, brak natomiast na reduktorze I-II. Co za tym idzie w dobrej skrzyni nie powinno być zgrzytów przy przełanczaniu wajch oprócz reduktora I-II, który należy przełanczać po zatrzymaniu. Bardziej skąplikowana w naprawie lecz wygodniejsza jest wersja 24+8, która również posiada synchronizaowane biegi 1,2,3,4 oraz nie sychronizowany reduktor I-II. W wersji tej półbiegi oraz rewers są przełanczane bez sprzęgła, w prawidłowo działającej skrzyni przełanczanie półbiegów oraz rewersu nie trwa za długo oraz nie szarpie, a sprzęgło łatwo daje się wyczuć, szkrzynia ta w naprawie może byc naprawdę droga... Gdybym kupuwał traktor do 40 kilku tysięcy zł to szukał bym raczej wersji mechanicznej, natomiast powyżej 60 tys. pokusił bym się na tą wygodniejszą. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

Która wygodniejsza na długich czy na krótkich dzwigniach tzn. krótkie biegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150
4 godziny temu, ovi napisał:

Która wygodniejsza na długich czy na krótkich dzwigniach tzn. krótkie biegi?

dźwignie są te same, od 95r. były tylko zabudowane osłonąZnalezione obrazy dla zapytania: renault 110.54"


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3859

Krótsze ładniej wyglądają. i pomagaja ocenic stan. Jak te obudowy są wychlapane to znaczy ze przebieg znaczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

Te dzwgnie nie wychodzą już z podłogi a zamocowane są na błotniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, izydor6280 napisał:

dźwignie są te same, od 95r. były tylko zabudowane osłonąZnalezione obrazy dla zapytania: renault 110.54"

tylko jest tutaj EHR i rewers elektrohydrauliczny 

ja mam mechaniczny rewers i jest pewność że będą mniejsze koszty naprawy 

 

Edytowano przez GRWielkopolska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150
21 godzin temu, ovi napisał:

Te dzwgnie nie wychodzą już z podłogi a zamocowane są na błotniku

niestety nie mogę trafić na foto bez mieszka, bo byś zobaczył że jest to samo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam pytanie odnośnie zbiornika paliwa w Renault jak się dostać do tego pod kabina trzeba kabinę unosić czy w środku jest dostęp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, listek11 napisał:

Witam mam pytanie odnośnie zbiornika paliwa w Renault jak się dostać do tego pod kabina trzeba kabinę unosić czy w środku jest dostęp?

Trzeba kabinę ściągać , a co się stało ?? Jeśli Panu się pływak od paliwa zaciął lub zawiesił to nie trzeba ściągać kabiny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Nie pokazuje mi poziomu paliwa w dolnym zbiorniku tylko cały czas na fil z górnego jest ok a jak się dostać do pływaka pod kabina?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

pływak masz po prawej stronie, zdejmiesz koło i będziesz miał lux dostęp


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Dzięki za informacje

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj