lukasz2207

Renault 103.54- Rodzaje skrzyń biegów

Polecane posty

lukasz2207    13

Mam pytanie planuje zakup renault 103.54 i chce się dowiedzieć jak dokładnie działa skrzynia biegów w tych ciągnikach wiem że są dwa rodzaje 16+16 i 24+8 i tu moje pytanie czy w tych skrzyniach są półbiegi przełączane bez sprzęgła i ogólne działanie rewersu mechanicznego działa lekko czy raczej trzeba użyć siły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3876

w wersji mechanicznej musisz uzywac sprzęgła. Rewers działa dosyc lekko, tak jakbyc smieniał bieg. Wersje z polbiegami i rewersem elektrohydraulicznych bym odpuscił chyba ze masz dobrego mechanika w okolicy. Wersja mechaniczne jest dosyc prosta w naprawie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Bardzo prosta skrzynia 16+16 posiada synchronizatory na biegach 1,2,3,4, na biegach  żółw i zając oraz na rewersie, brak natomiast na reduktorze I-II. Co za tym idzie w dobrej skrzyni nie powinno być zgrzytów przy przełanczaniu wajch oprócz reduktora I-II, który należy przełanczać po zatrzymaniu. Bardziej skąplikowana w naprawie lecz wygodniejsza jest wersja 24+8, która również posiada synchronizaowane biegi 1,2,3,4 oraz nie sychronizowany reduktor I-II. W wersji tej półbiegi oraz rewers są przełanczane bez sprzęgła, w prawidłowo działającej skrzyni przełanczanie półbiegów oraz rewersu nie trwa za długo oraz nie szarpie, a sprzęgło łatwo daje się wyczuć, szkrzynia ta w naprawie może byc naprawdę droga... Gdybym kupuwał traktor do 40 kilku tysięcy zł to szukał bym raczej wersji mechanicznej, natomiast powyżej 60 tys. pokusił bym się na tą wygodniejszą. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    211

Która wygodniejsza na długich czy na krótkich dzwigniach tzn. krótkie biegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
4 godziny temu, ovi napisał:

Która wygodniejsza na długich czy na krótkich dzwigniach tzn. krótkie biegi?

dźwignie są te same, od 95r. były tylko zabudowane osłonąZnalezione obrazy dla zapytania: renault 110.54"


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3876

Krótsze ładniej wyglądają. i pomagaja ocenic stan. Jak te obudowy są wychlapane to znaczy ze przebieg znaczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    211

Te dzwgnie nie wychodzą już z podłogi a zamocowane są na błotniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, izydor6280 napisał:

dźwignie są te same, od 95r. były tylko zabudowane osłonąZnalezione obrazy dla zapytania: renault 110.54"

tylko jest tutaj EHR i rewers elektrohydrauliczny 

ja mam mechaniczny rewers i jest pewność że będą mniejsze koszty naprawy 

 

Edytowano przez GRWielkopolska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
21 godzin temu, ovi napisał:

Te dzwgnie nie wychodzą już z podłogi a zamocowane są na błotniku

niestety nie mogę trafić na foto bez mieszka, bo byś zobaczył że jest to samo


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam pytanie odnośnie zbiornika paliwa w Renault jak się dostać do tego pod kabina trzeba kabinę unosić czy w środku jest dostęp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, listek11 napisał:

Witam mam pytanie odnośnie zbiornika paliwa w Renault jak się dostać do tego pod kabina trzeba kabinę unosić czy w środku jest dostęp?

Trzeba kabinę ściągać , a co się stało ?? Jeśli Panu się pływak od paliwa zaciął lub zawiesił to nie trzeba ściągać kabiny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Nie pokazuje mi poziomu paliwa w dolnym zbiorniku tylko cały czas na fil z górnego jest ok a jak się dostać do pływaka pod kabina?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

pływak masz po prawej stronie, zdejmiesz koło i będziesz miał lux dostęp


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Dzięki za informacje

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Dzięki za informacje a w Renault 7514 jest tak samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj