Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. Posiadam Renault 110.54 z ehr i elektrorewersem. Przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i w silniku. Moje pytanie brzmi ile tych filtrow jest. Od skrzyni sa tylko te dwa przeplywowe czy sa gdzies jeszcze ukryte a od silnika czy tylko ten jeden?

Opublikowano

tu masz wszystkie nr filtrów

paliwa 6005007410

silnik 7701029280

skrzynia puszki 6005007631 oraz 7701028138

2 sztuki wkłady 6005003244 

jak Ci się spisuje traktor?

Opublikowano

ciagnik kupilem dwa lata temu rocznik 96 z przebiegiem niby 8500 mh,cena 56 tys. Do zrobienia byl tylny podnosnik,wymienilem uszczelniacze na wewnetrznym silowniku koszt z robocizna 900 zl i smiga jak ta lala. W tym roku pasek od alternatora i uszczelniacz na ramionach podnosnika z boku gdzie wychodza ze skrzyni koszt 200 zl. Dosc duzy ciagnik jak na swoja moc. Silnik 6 cyl. robi swoje. Czesci zamawiam w Class tylko orginaly,zadne podroby. Poprzedni wlasciciel mial go 6 lat,sprzedawal bo kupil nowszy tez renault ale ares. Bardzo dobre i oszczedne silniki MWM.

Opublikowano

Ja mam taki sam problem i właśnie mam zamiar dobrać się do siłownika , mam pytanko kabinę podnosiłeś do góry czy nie bo ja mam na sprężynach i mam zamiar tylko ją lekko podnieść

Opublikowano

Może się da ale dużo się porozlewa. Ostatnio wpadłem na taki pomysł, że wpinam węza z eurozłaczką w gniazdo i spuszczam olej do butelek i jak zacznie ciągnąć powietrze szybko gaszę silnik. Później resztę oleju spuszczam do wiaderka. Wcześniej jak spuszczałem olej od spodu to dużo się narozlewało. A dlaczego zmieniasz filtry?

Opublikowano

Jak uważasz, ale jak słabo podnosi to najlepiej zbadać ciśnienie na wyjściu z tyłu. Zmiana filtrów na niewiele się zda bo filtry słabo filtrują, wyłapują tylko duże opiłki i ziarnka piasku. Ostatnio miałem opiłki w oleju przefiltrowałem olej prze filtry paliwowe, które są dokładniejsze od hydraulicznych, a i tak w oleju były ciemne smugi. Dopiero po kilku dniach stania oleju szklanym naczyniu olej się wyczyścił, a na dnie pojawił się osad, który przylepia się do magnesu. Jeśli na zimym oleju dobrze podnosi a na ciepły słabo to najpewniej masz zużytą pompe hydrauliczną. Przerabiałem to ostatnio i zamontowałem wzmacnianą pompe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v