dzikizbych

Zetor forrtera 11441

Polecane posty

dzikizbych    0

Witam.

Mam problem z silnikiem w zetorze forrtera 11441. Z silnika wydobywa się gwizd jak by turbina, ale dźwięk wydobywa się już na wolnych obrotach i mam spadek ciśnienia oleju w silniku po rozgrzaniu kontrolka od ciśnienia oleju zapala się, wcześniej myślałem że ten dźwięk to turbina wymieniłem turbinę gwizd dalej, Słyszałem że morze to być rozszczelnienie pompy olejowej czy ktoś zna taki przypadek i by mógł podpowiedzieć co to może być,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    179

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikizbych    0
6 godzin temu, aprochota napisał:

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

A jakie walki jak on nie jest 16 zaworowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    179

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
3 godziny temu, aprochota napisał:

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Mam pytanie jeszcze czy żeby do tych wałków się dobrać muszę silnik wyjać. Czy dobiorę się do nich po rozebraniu przodu silnika ? Z góry dzienki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    179

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
9 minut temu, aprochota napisał:

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
36 minut temu, dzikizbych napisał:

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Przepraszam że o tej godz pisze ale żeby wymienić pompę olejową w silniku czy muszę dobrać się do roządu czy może wystarczy zdjąć miskę olejową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    179

Pompa olejowa mieści się w pokrywie rozrządu trzeba odjechać przodem. I zdjąć miskę A jak to już będziesz miał zdjete to jeden wałek można wyjąć i sprawdzić jak wyglądają slizgi na łożyskach bo z drugim wałkiem jest więcej rozbierania ale jeden można sprawdzić Źle napisałem nie slizgi na łożyskach tylko na walkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ludwik1977
      Zetor Forterra 150HD. Co sądzicie o tym ciągniku proszę o prawdziwe opinie, a nie w rodzaju JD jest lepszy
    • Przez opanowany13
      Witam do zetora forterry jaki jest oryginalny  odcień farby na silnik czarny mat czy czarny półmat 
    • Przez szymek28032001
      Czy ktoś z posiadaczy zetora mostkował światła w taki sposób by świeciły górne halogeny z światłami z tymi w masce, jesli ktoś tak robił prosil bym o poradę co i jak
    • Przez igor10246
      Witam temat jest ogólny ale sprowadza się do jednego generalnie dla czego zetory np 7211 5211 są takie drogie nawet w porównaniu do do ciągników tej samej klasy ale zachodnich np fendt 106s w dobrej kabinie idzie kupić za 25000 a odpowiednik zetorowski 7211 za 35000 i czym jest spowodowana ta cena ?
    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników wyżej wymienionego zestawu. Planuję założyć tura do swojego zetora i mam dylemat jakiego tura wybrać? Zastanawiam się nad zetor system, ale nawet z tego są produkcji polskiej i szwedzkiej, ale oczywiście inne też wchodzą w grę. Możecie podzielić się swoim doświadczeniem przy wyborze. Chodzi mi przy założeniu żeby wszystko pasowało, żeby nic nie przerabiać, aby płynnie się tym pracowało, oczywiście żeby w miarę szybko i prosto odpiąć/zapiąć i stosunek ceny do jakości?
      Z góry dziękuję za pomoc!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj